[PC] Death Wing - Brother, I am hit!

Lodin

Der Waaaah
#1
Space Hulk er jo en klassiker av et brettspill. Man er Spess Merine Terminators som tar seg gjennom konstruksjoner som består av gamle skip som warpen har smelta sammen. Inni disse finner man ofte Genestealer Tyranids og dets ilke og det liker såklart ikke keiseren.
Uansett ble det i 2014 annonsert at Streum on Studio, kjent for E.Y.E. Divine Cybermancy skulle mekke en utgave. De slapp denne traileren med bisarr mariachi-rap og det hele. Siden da har jeg gleda meg.


Space Hulk har ofte blitt forsøkt som dataspill, men har aldri helt funka. Her er det første til Amiga fra 1993.


To år etter fikk vi en oppfølger og den var ikke så mye mer spennende.


Det måtte altså ta 21 år før noen mekka en skikkelig førstepersons-opplevelse av dette. Denne videoen skulle egentlig holdes tilbake en stund, men siden spillet er i beta har videoer lekka og da var det bedre å slippe noe som så skikkelig ut.
Det er da Left 4 Dead bare at man er en genmodifisert jævel i en rustning som veier et halvt tonn og skyter kuler som i praksis er små granater. I single player som man ser her er man en Librarian og kan slenge ild og lyn i vildens sky. Spillet har og multi og da har man andre klasser å velge i samt at fiendene deles ut tilfeldig og justeres etter hvor mange man er.
Uansett ser det så jævla bra ut.


Og nei, Buggz, jeg vil ikke høre noe om at det er for treigt. Med en rustning som veier i overkant av 500 kilo så er man ganske treig.


Slippes niende neste måned. :yoshi: