Death Worm

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Godt mulig noen synes det er givende å styre en lodden gnager som slikker på svette bjeller i timesvis, men det synes ikke jeg. Dermed kommer denne alternative julehighscoretråden for deg som heller vil spille noe som får testosteronet til å boble, nemlig Death Worm!



Du tenker sikkert "ånei, enda et jævla 'diger mutert dødsmark spiser folk og fe'-spill, gjesp!" nå, men legg den tanken til side og hør litt på meg. Hei. Jeg har noe å si deg. Det er at Death Worm er ganske så artig. Grunngameplayet er pissenkelt: Du er en diger mark som tøffer rundt under jorda i landet Afrika (ørken og kameler og sjiraffer og elefanter og greier, må være Afrika da), og av og til spretter opp av jorda for å momse innpå litt småvarmt (dvs. mennesker og dyr). Tar du flere på rad får du kombobonus og mer poeng. Etterhvert begynner noen å legge merke til at en diger mark driver og setter til livs utallige lokalsamfunn (hvorfor alle folka driver og jazzer rundt i ørkenen i det hele tatt er igrunn litt av et mysterium), så hæren og sånt kommer og lager bøll. Og slik går nu dagan.



Kunne skrevet en del mer (det finnes noen fine teknikker du kan bruke, og mange forskjellige fiendetyper å lære seg å hanskes med), men mye av moroa i spillet er å finne ut av ting på egen hånd. Etterhvert kommer du sikkert til å få en del fine poengsummer du kan skryte av, selv har jeg klart å prestere følgende:



Da har dere noe å strekke dere etter til å begynne med, iallfall.

Såh. Stikk og spill litt. Hmm? Du sier at du vil vite hvor du kan laste det ned istedenfor å måtte søke sjæl? Makan, noen folk blir aldri fornøyde. *Fnys*

Protip: Slå av musikken. Er ikke det at jeg ikke liker å høre Gater av Raseri II-musikk gjentatt ørten ganger, men jeg liker ikke å høre Gater av Raseri II-musikk gjentatt ørten ganger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Ingen Mac-versjon såvidt jeg veit, nei. Spillet er laget med et verktøy som heter Game Creator eller Game Maker eller noe annet fryktelig originalt, og det finnes - såvidt jeg vet - bare til Windows.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#4



Med musikken på :trollmann:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Ikke sant, jeg hadde egentlig tenkt å skrive "så har dere noe å sikte etter" som kommentar til poengsummen min, men så kom jeg på at uansett hvilken rekord jeg posta, så ville den blitt knust på null komma svisj. Bra at dere ikke skuffer. ^_^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Awww yeah.



Med musikken av. :trollmann: