Demo av Lego Star Wars

Jepp. Enda et Star Wars spill. Det var bombe.

Deet som er spesielt med denne versjoen er at, slik som tittelen beskriver, ting er laget av lego. Spillet lar deg spille i gjennom de tre første star wars filmene og dette ser ut til å bli litt av overraskelse som star wars fan, inkludert meg, kan glede seg til.

Official PS2 magazin UK sier at det er det beste star wars spillet på lenge. Spill demoen og døm selv :)

God påske

http://dlx.gamespot.com/pc/legostarwars/mo...fo_6120201.html

Lodin

Der Waaaah
Eller man kan gi beng i det og spille det eneste virkelige LEGO-spillet der ute, Blockland.
Hvis de døgeniktene i Danmark hadde hatt litt vett i huet hadde de ganske enkelt droppa alle disse råtne sideprosjekta sine og ansatt disse folka til å lage et fullverdig spill.

D

Deleted member 91

Gjest
Hallo-oo, dette har jeg gledet meg til lenge. Hadde bare glemt det til nå.

Det som er litt irriterende, er at det skal komme en GBA-versjon - selv om spillet mye bedre passer DS. Å sette sammen legoklosser på touch-screenen, samt muligheten for 3D hadde gjort det ca. mye bedre.

Lodin

Der Waaaah
Så du tror virkelig at den store greia i det spillet er å bygge lego?
Det eneste man gjør i det spillet er å løpe omkring som Anakin eller en av de andre pysene og klage over hvor plagsom all sanden er.
Bah! :tommelned:
Blockland

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg har fulgt med på det litt, Loddepus, og jeg vet godt hva slags spill det er. OG DET SER FETT UT!!1

Lodin

Der Waaaah
[Cartman] I don't like sand. It's coarse and rough and irritating and it gets everywhere. Not like here. Here everything is soft and smooth. [/Cartman]

Hey, guys; LET'S RAPE THE STAR WARS LEGACY!!!!! Oh ... wait. Too late.