Den litt mindre Borderlands-tråden

#1
Borderlands er et FPS sci fi spill med RPG elementer, og den beste bruken av cel shading siden krigen. Som den loothora jeg er har jeg vært ganske kåt på dette spillet i en stund nå, og i dag er den store dagen!

Ikke helt sikker på hvilken versjon jeg skal skaffe, men har lyst til å spille co-op. Så om noen andre har tenkt å prøve Borderlands, sleng meg en hallo og si hvilken konsoll du skal ha det til.



Spillet har fått ganske god tilbakemelding hitill. 4/5 av Giantbomb, og 91% av Atomic (Ye). Fått litt kritikk for kjip AI, dårlig story, og trading systemet (eller mangel på et), hvor man bare slenger items på bakken og håper folk er ærlige. Høres ut som free epics for min del. :smug:
 
#2
Litt usikker på hvilken konsoll jeg skal ha det til selv. Har ikke Live Gold til Xbox, men achievements > trophies.

Online er vel gratis på ps3? men på den andre siden er ikke 500kr i året så meget for å spille online på kjeksboks.
 
#3
Har ikke live selv atm, og må dra kabel gjennom halve leiligheten om jeg skal spille live på 360n. However, sony lar ikke giantbomb synce kontoen min med PS3 trophies, så 360 teaser meg.
 
#4
Hvis alt går som det skal håper jeg detta ligger i postkassa når jeg kommer hjem :)
Jeg kommer til å spille det på PS3, PSN ID = Nukleuz1home
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Har forhåndsbestilt greia, til PC forstås. Jeg har trua.

Bare sånn for å overbevise eventuelle tvilere: Rock, Paper, Shotgun har sagt hva de mener om herligheten, og der får du en ganske grundig gjennomgang av både positive og negative ting med spillet. Uansett så er dommen klar, dette bør kjøpes. ^^
 
#6
Skal plukke det opp i dag, valget falt på xbox360, etter å ha lest anmeldelsen på gamespot der ps3 versjonen trekkes litt ned pga problemer med online delen.

gamertag. bjornland
 

K999

Keystone State Of Mind
#8
Har spilt en tre-fire timer på 360-versjonen nå og det eier. Har dessverre ikke fått spilt noe Co-op enda da, men da har jeg jo bare mer og glede meg til. Anbefales.
 
#9
Har forhåndsbestilt greia, til PC forstås. Jeg har trua.
Skulle ønske jeg klarte å tenke like langt her :( Skulle ha skjønt tidligere at jeg burde bestilt det til PC!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Jeg ble plutselig overbevist likevel, mye pga linken til Yetipants, så jeg går til anskaffelse i ettermiddag.

EDIT: til 360

EDIT: also, cocks! :argh:
 

Jante

privileged CIS shitlord
#13
Skal ha den eneste dugelige versjonen, nemlig PC-versjonen. :smug:
 
#14
Tydligvis siden det er den eneste dugelige :p
Hehe, neida.

FPS føles mer riktig ut på en PC for meg.
Jeg vet ikke helt hvorfor men fikk en "feeling" at det kommer en del updates til dette spillet.
Kanskje tilogmed fan made. Kan hende det aldri skjer men fikk en følelse.
Da synes jeg PC er mer passelig.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#15
har ikke pc for øyeblikket så jeg bare bløm sjalla blæm ps3
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#16
Har hatt det liggende, men har ikke hatt lyst til å begynne i singelplayer siden det er helt gay.
Men ja, 360 og JustinThe Face og jeg er klar så fort Buggz får fikset routeren min!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Kan jo også nevne at første DLC til spillet allerede er annonsert, og vil komme i løpet av høsten (november, tipper jeg). Gjett hva det er'a? Det er zombier. Og stort mer er det vel ikke å si.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#18
Litt sånn "shit vi glemte å mekke noen generiske zombier, la oss bare klaske dem inn og kalle det for en DLC" ?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Litt mer enn det, det er visst en ny sone (ei øy, såklart) hvor det er no zombings på gang og du må ta på deg quests og bli kvitt dem og den onde bossen som driver og mekker dem. Jepp.
 
#20
Tok med meg PS3 versjonen hjem i dag. Online bugsa som det ble skrevet om er allerede fiksa, så det er null stress. Om folk spiller 360 versjonen (og er gira på å spille med en halvveis idiot) så si ifra. Hvis ikke spiller jeg nok bare gjennom single player delen aleine... :psyduck: