Den offisielle Snake Eater-forventningstråden.

Skal vistnok være den demoen som følger med det offisiele amerikanske PS2 bladet

Hmm.. ser heller tvilende ut.
Men det er jo ikke umulig.
Timinga er riktig.

For en sensasjon. Dette snur verdenssituasjonen på hodet. Takk for at du informerte oss, ak74u ;)

Ikke bli altfor oppspilt nå, det kan være fake

Endre

Ødela forumet
Agh. Hva har jeg sagt om å lage nyheter om sånne småting? Hvor er «Den offisielle Snake Eater-forventningstråden»? Grr!

Redigert: That's right, den er her!

Næ dærsken!
Demo også!
Noe så inn i granskauen fett!
Men man skal ikke tro på alt man ser.....
Kan jo være fake.

Det spillet her er helt klart det jeg gleder meg mest til i år. Glem Burnout, Sims 2, GTA San Andreas. Dette er den andre oppfølgeren til spillet som ga meg over hundre 100 timer med spilling, og med et spill som lett kan rundes på 2timer og 30 minutter sier det litt.

Jeg synes det er utrolig bra av mgs skaperene å reformere mgs. 2ern var jo nærmest en kopi av 1ern. Snake eater innfører et sikkelig survial spill samtidig som det fortsetter Tactial Espionage Action formelen som ble bygd i de tidligere spillene. Det ser også ut som spillet får en god og gjennomtenkt story som stadig overrasker.

Alle trailerne jeg har sett har absolutt innfridd til mine forventninger. Nå sitter jeg og håper at spillet er like bra som det ser ut til, og venter på spenning på release datoen. Det blir sikkert utsatt til 2005, men det hadde vært digg og hatt dette spillet til juleferien :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg håper at noen har dengt litt vett inn i Hideo(us) og fått ham til å innse at det er artigere å spille enn å se ulidelige filmklipp. Mer gameplay, mindre story for faen! Hører du, brilleslange?!?

Opprinnelig skrevet av Yetipants@19.09.2004, 23.16
Jeg håper at noen har dengt litt vett inn i Hideo(us) og fått ham til å innse at det er artigere å spille enn å se ulidelige filmklipp. Mer gameplay, mindre story for faen! Hører du, brilleslange?!?
105066​
Vel, du skal jo henge rundt i jungelen og spise slanger, snipe masse vakter på en base før du trekker deg tilbake i skauen og kommer deg unna vaktstyrkene som skal finne deg. Tror det blir en del gameplay av det. Sant at det blir mye stans i spillet pga de uendelig mange cutscenene, men syntes det har vært mye bra dialog og action i de cutscenene jeg hittil har sett særlig de der snake/bigboss får grisejuling av Obersten og dama :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, hver sin smak. Jeg personlig kan styre meg for cutscenes av typen:
SNAKE: What's that?
COLONEL WHASSISNAME: It looks like a helicopter.
SNAKE: Yeah, a helicopter.
COLONEL: Looks like it's Russian.
SNAKE: Russians?! What are they doing here?
COLONEL: No idea. They might be mercenaries.
SNAKE: Mercenaries?! But who hired them?
COLONEL: No idea. Maybe this convenient plot device I just pulled out of my ass might reveal something.

Og så videre. :p

Lodin

Der Waaaah
Jeg stoler ikke på en dritt av det vi har sett i trailerene så langt. Brant meg en gang på det når det viste seg at MGS2 hadde veldig lite med det Hideo hadde vist oss før lanseringa. Han driver muligens også med noe snusk denne gangen.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@20.09.2004, 00.16
Dream on. Har du sett introen? Det blir slow motion når Snake kaster en sigarettsneip. Jeg tror alt er som før, jeg. Jeg liker'e, jeg :)

Det med å hemlig holde raiden helt til spilet ble lansert var helt genialt, hvilke sikkerhets tiltak har de "Konami Tower". D

Opprinnelig skrevet av ak74u@20.09.2004, 21.47
Det med å hemlig holde raiden helt til spilet ble lansert var helt genialt, hvilke sikkerhets tiltak har de "Konami Tower". D
105479​

Ja, for Raiden ble jo en kjempesuksess. :doh: En homsegutt med lang hår som løper rundt i en latexdress og snakker som en fra homsepatruljen. Håper det bare blir Snake/BigBoss vi spiller i snake eater.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Opprinnelig skrevet av Howie@20.09.2004, 22.14
Er det bare jeg som likte Raiden?!
105504​
Det er nok ikke bare deg. Jeg var litt skuffet i begynnelsen, over at man ikke kunne spille mer som Snake, men det gikk fort over. Synes det var veldig genialt å få se Snake fra en annen "synsvinkel". Har ingenting imot å spille som Raiden. Absolutt ikke. MGS2 var et kjempespill som levde opp til alle mine skyhøye forventninger.

MGS3, derimot, har jeg ikke klart å glede meg så mye til. Vet ikke hvorfor. Liker ikke tittelen "Snake Eater" noe særlig, og jeg er heller ikke så begeistret for at spillet skal foregå i fortiden. Menmen, skal aldri forhåndsdømme noe. Kan bli meget bra dette her også. Vi får se når det kommer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva? Du synes "Metal Gear Solid 3: Kuksuger" er en dårlig tittel? ;)
Men, ja... jeg kommer nok til å skaffe meg MGS3 uansett, gameplayet er faktisk bra nok til å veie opp for de ekle cutscenene. Og jeg har kjøpt begge de to foregående, så jeg er en consumer whore uansett. :(

Lodin

Der Waaaah
Hvis man analyserer trailerne litt er det ganske tydlig at spillet foregår både på 60 tallet og i moderne tid dah.