Den offisielle Snake Eater-forventningstråden.

Opprinnelig skrevet av Lodin@21.09.2004, 10.58
Hvis man analyserer trailerne litt er det ganske tydlig at spillet foregår både på 60 tallet og i moderne tid dah.
105619​
Ja, man skal spille både som big boss i 1964 og som snake eller raiden i nåtid.

Det som jeg syntes er rart er samtalen mellom de to presidentene i starten.

Der er det president Johnson som snakker, altså Patriots puppet. Men det er også han og den russiske presidenten som diskuterer The Boss sin defekt til USSR, noe som har skjedd 50 år tidligere. Noen som skjønner det?

sikkeli spoiler. Jeg ser ingen av bildene.

Opprinnelig skrevet av Tyrion+21.09.2004, 14.42-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@21.09.2004, 10.58
Hvis man analyserer trailerne litt er det ganske tydlig at spillet foregår både på 60 tallet og i moderne tid dah.
105619​
Ja, man skal spille både som big boss i 1964 og som snake eller raiden i nåtid.

Det som jeg syntes er rart er samtalen mellom de to presidentene i starten.

Der er det president Johnson som snakker, altså Patriots puppet. Men det er også han og den russiske presidenten som diskuterer The Boss sin defekt til USSR, noe som har skjedd 50 år tidligere. Noen som skjønner det?
105740​
[/b]

Jeg quoter meg selv på dette. Er det ingen som vet det eller har noen ideer om spillet? Meningen er vel at vi skal diskutere spill osv ikke bare spamme ned emnet.

Det er president Lyndon B Johnson og Krutsjev (spell check plz) som snakker sammen på starten, sannsynlig vis over den røde telefonen som ble instalert i det hvite hus etter Kuba krisen og var en direkte linje til Moskva