Den sosiale Warhammer Online-tråden

#1
Ja, da er det ikke lenge til det braker løs med Warhammer Online, 18 september sist jeg sjekka.
Noen av dere har vel kanskje spilt litt beta også og har vel litt av hvert å dele, på godt eller vondt.

Så, da kommer spørsmålet: Noen av dere der ute som skal spille dette i håp om at det ikke er like trasig som AoC?

Kan jo også fyre i gang med denne brutale traileren som forøvrig er jævlig kul!
 
#3
Fordi WoW perfeksjonerte "Medieval"-formen av MMO, og alle andre skal ha en del av kaka.

Testa dette litt i betaen, og det virker moro. Godt mulig jeg slenger meg på dersom det skal vise seg å bli bra, men ikke faen om jeg gjør det samme som med AoC (slenger meg på pga. en herlig beta og løfter om uendelig mye fete ting, så kommer negergaute og ødelegger alt).
 
#4
Har i motsetning til AoC betaen ikke hørt at det bare er gull og grønne skoger, men derimot at kampsystemet føles uferdig og klossete. Men personen som sa dette har ikke spilt beta på 3-4 måneder, så mest sannsynlig har det forandret seg nå.
 
#5
Sant nok, jeg synes det kan beskrives som en tung versjon av combat systemet fra wow. Samme prinsipper, bare mer "sluggish" og litt mer AoC-aktig gjennomført. Det virket veldig uferdig, så jeg tror de har noe på lager på den fronten.

Ang grafikken så er den veldig WoW, bare bedre. Positivt for min del, veldig fine områder og NPCer, armor ser tøft ut, og rasene er veldig gjennomførte. Dette inntrykket fikk jeg fra betaen, hvor alle settings var låst til low, så det lover bra.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Kommer det noen sånn åpen-åpen beta eller blir det bare dritt for folk med Gamespy eller forhåndsbestilling? Var litt spent på dette, men siden det tydligvis bare er enda mer WoW med mer PvP og stiligere klær driter jeg nok i det.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#7
Noen sjans for at det kommer til mæk og?
 
#8
Will there be a Mac/other platform version?

Currently, we only have plans to launch Warhammer Online: Age of Reckoning on the PC.
Ikke med det første hvertfall.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#9
Mens Alliance i WoW er noe erkehomo møkk som huser et utall forferdelige nightelf hunters og human paladins i trygdegear, virker Order i WAR litt kult, mest pga. classes som Witch Hunter og Engineer. Tror faktisk jeg hadde spilt en Witch Hunter. Herregud, konseptet er så altfor bra. De hattene.
 
#10
Men Chaos Marauder og Black Orc er mye barskere:D Squigg herder virker også fett.
 
#11
Synes det ser drit fett ut. Særlig med tanke på at jeg kjenner det igjen fra min Warhammer samle periode. Orcs og Goblins er jo konge tøft. :p
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#14
Hvis du har forbestilt collector's edition så starter open beta 7. september. Jeg har planer om å begynne å spille forresten, så veit dere det.
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Haha oh wow. Sist jeg sjekka var det en jævla god ide å kjøre en helt åpen beta noen dager for å se hva som faktisk skjer når serverne oversvømmes av nye spillere. Detta kommer til å gå til helvete så jeg skal ihvertfall ikke kjøpe dette på dag en eller noen uker etter. XD
 
#18
Åja. Bare jeg som har kjøpt den lille pre-order greia til 99,-kr? Hvor det står at man får "Guaranteed Open Beta Access" ?


Fant det nå:

FAIRFAX, Va. - August 5, 2008 - Mythic Entertainment, an Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) studio, today announced that the open beta for their highly anticipated MMORPG, Warhammer® Online: Age of Reckoning™ (WAR), will begin on September 7th, 2008.
 

Lodin

Der Waaaah
#19
Joda, men den er kun åpen for de som har forhåndsbestilt en eller annen utgave. Resultatet blir at de ikke kommer til å få testa serverne sine skikkelig før launch.
Dette kan bli gjentagelse av Anarchy Online. =D
 
#20
Godt mulig. Tenkte at jeg heller ville bruke 99 kr, og teste spillet med (forhåpentligvis) mindre server lag. Enn å kjøpe hele spillet for 3-500. Tar sikkert en stund før Free trials kommer ut.