Den store FFVII-testen

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#1
Først og fremst skal denne prioriteres. Takk.

Jo, nå kommer jeg til å gjøre det slik, at jeg poster denne store testen senere i dag. Jeg har laget en meget omfattende prøve, som faktisk kommer til å ligne på en prøve som du sikkert har hatt mange av på skolen. Forskjellen er selvfølgelig at denne vil være betydelig morsommere.

Det er ingen tidsfrist. Alle kan delta. Send svarene til meg i notepad når du føler deg ferdig. Jeg kommer ikke til å legge ut svarene her, men jeg sender fasit til de som har levert. Deretter kommer jeg til å lage en liste over alle som har fått poeng. Det er ikke lov å bruke guider eller sjekke spillet for info. Jeg kommer til å finne ut om folk jukser uansett, for jeg vet sånn ca hvor mye folk her vet og ikke vet. Gjør dere selv den tjenesten og ikke juks. Det er uansett mye morsommere å prøve og klare mest mulig selv.

Testen kommer til å lige her så lenge som mulig, slik at nye kan komme og prøve den når de vil. Send svarene til meg på garlandthegreat@gmail.com, og si ifra i emnet her når dere har sendt svar. Det gjør det meget enklere for meg.

Jeg håper uansett at dette vil falle i smak. Jeg har jobbet i mange timer med dette her, og mener selv det skal være en ganske real prøve. Mye er lett mens andre ting er veldig vanskelig. Jeg kan garantere at ingen kommer til å klare full pott.

Jeg poster testen om en times tid.

Takk,
GarlandG

It's been sticked. Bare si fra om jeg skal rydde opp i emnet. - Sisamez




Velkommen til GarlandGs ultimate FFVII test. Denne testen vil ligne ganske mye på en vanlig prøve, som du sikkert har hatt en god del av på skolen. Og det er det som er meningen. Det skal være en prøve. Prøven er delt opp i mange forskjellige deler, hvor hver del har spørsmål om en bestemt kategori. For hver del vil det være spørsmål i forskjellige vanskelighetsgrader, og det vil bli gitt poeng deretter. Det vil alltid stå hvor mye poeng du kan få for hver spørsmål eller oppgave.

Besvarelsen skal gjøres følgende. Skriv nummeret på oppgaven og deretter svaret. Ikke ta med spørsmålene i besvarelsen. Gjør det så pent og oversiktlig som mulig. Det er ikke lov til å sjekke spillet eller guidene for å finne svar. Ingen kan kontrollere dette, men jeg lover at de som jukser kommer til å få så dårlig samvittighet at de får lyst til å skjære av seg edle organer. Vær oppmerksom på at det kan være lurespørsmål. Når det gjelder bonus-spørsmålene, skal de være fullkomment besvart, ellers blir det ingen poeng. Om bare en ting mangler, får man ikke poengene.

Om du klarer alle oppgavene på en underdel, som i 1.1, 2.1, 3.1 osv, får du en dobbelbonus. Det vil si at du får f.eks. 5 poeng for å klare 1.1 istedetfor 2,5. Høyest oppnåelige sum er 432 poeng.

Da er det bare å sette igang. Lykke til.



1. Karakterer - Her skal du kun skrivet navnet på en karakter, fiende eller boss. Skriv alltid fullt navn når det er mulig.

1.1 - Lett (0,25 poeng for hvert riktige svar. Høyeste oppnåelige poengsum: 2,5)

1.1a: Hva heter den mannlige spillbare bonuskarakteren i spillet?
1.1b: Hva er det opprinnelige navnet til Red XIII?
1.1c: Hva heter det kvinnelige medlemmet av The Turks?
1.1d: Hva heter den aller første bossen i spillet?
1.1e: Hva heter moren til Cloud?
1.1f: Hva heter vitenskapsmannen i Shinra?
1.1g: Hva heter den siste bossen inne i Temple of Ancients?
1.1h: Hva heter "dama" til Cid?
1.1i: Hva heter stemoren til Aerith?
1.1j: Hva heter de tre medlemmene av Avalanche som er med deg i førsten av spillet?


1.2 - Middels (0,5 poeng for hvert riktige svar. Høyeste oppnåelige poengsum: 5)

1.2a: Hva heter faren til Yuffie?
1.2b: Hva heter faren til Aerith?
1.2c: Hva heter den siste av de to bossene du må slåss mot i heisen i Shinra HQ?
1.2d: Hva heter den svarte chocoboen du kan møte i race?
1.2e: Hva heter den gamle mannen som driver chocobo-gården?
1.2f: Hva heter borgermesteren i Midgar?
1.2g: Hva heter den siste bossen du må slåss mot på toget på vei fra reaktoren i Junon?
1.2h: Hva heter mannen som bor på Great Glacier, ved bunnen av Gaea's Cliff?
1.2i: Hva heter moren til Sephiroth?
1.2j: Navngi alle versjoner av Jenova du må slåss mot i løpet av spillet!


1.3 - Vanskelig (1 poeng for hvert riktige svar. Høyeste oppnåelige poengsum: 10)

1.3a: Hva het kameraten til Mr. Holzoff?
1.3b: Hva heter mannen du møter på Honeybee Inn og senere i Costa del Sol?
1.3c: Hva heter søsteren til Choco Billy?
1.3d: Hva heter mannen som trenet opp Tifa i kampsport?
1.3e: Hva heter personen som holder til i 4. etasje i Wutai Pagoda?
1.3f: Hva heter fienden du må slåss mot om du stjeler kisten med 10 Phoenix Down i Mt. Corel?
1.3g: Hva heter sekretæren til borgermesteren i Midgar?
1.3h: Hva heter de to elder'ne i Cosmo Canyon?
1.3i: Hva heter de tre små skapningene som er med bossen du slåss mot i 68. etasje i Shinra HQ?
1.3j: Navngi fem ikke-obligatoriske bosser foruten Weapons.

1.4 - Bonus (20 poeng): Navngi samtlige karakterer du møter på eller får høre om i Midgar!



2. Magi, evner og utstyr - Her skal du besvare spørsmål om magi, items, materia, våpen, armor, accessories etc. etc.

2.1 - Lett (0,25 poeng for hvert riktige svar. Høyeste oppnåelige poengsum: 2,5)

2.1a: Hvilken materia er den første du finner?
2.1b: Hva heter det første våpenen til Cloud?
2.1c: Hva heter accessorien som beskytter mot alle statuser?
2.1d: Hva heter itemet som fjerner statusen Poison?
2.1e: Hva heter det beste våpenet til Cloud?
2.1f: Hvilken boss kan du lære Aqualung av?
2.1g: Hvor mye kan du selge en All Materia på master level for?
2.1h: Hvilken summon får du av Priscilla?
2.1i: Hvor finner du Neo Bahaumt?
2.1j: Navngi tre av Barrets limit breaks!


2.2 - Middels (0,5 poeng for hvert riktige svar. Høyeste oppnåelige poengsum: 5)

2.2a: Hvor mange AP trenger du for å få KotR på master level?
2.2b: Hva heter det beste våpenet til Aerith?
2.2c: Hvilken fiende må du morphe for å få Guide Book?
2.2d: Hvilken fiende bruker det beryktede angrepet Lapis Laser?
2.2e: Hvor mye ekstra HP får du av en level 3 HP Plus materia?
2.2f: Hvilken accessory beskytter mot Frog og Mini?
2.2g: Hvilken armor absorberer Ice?
2.2h: Hvilket item må du bruke for å beskytte deg mot alle statuser?
2.2i: Hva heter Yuffie sin level 2b limit break?
2.2j: Navngi fem av våpnene til Tifa!


2.3 - Vanskelig (1 poeng for hvert riktige svar. Høyeste oppnåelige poengsum: 10)

2.3a: Hvilken fiende kan du stjele Warrior Bangle av?
2.3b: Hvilken fiende, foruten Master Tonberry, kan du morphe til Ribbon?
2.3c: Hva er den siste måten å skaffe Ribbons på? (foruten å finne dem eller morphe)
2.3d: Hvilke fiender kan du lære ???? av?
2.3e: Hvilken armor vinner du av Palmer?
2.3f: Hvilken fiende bruker angrepet Tropic Wind?
2.3g: Hva lærer du når en Barrier Materia når level 3?
2.3h: Hvilket item tilsvarer å bruke MBarrier?
2.3i: Hva heter angrepene til Vincent's level 3 limit break, Hellmasker?
2.3j: Navngi alle angrepene til Schizo!

2.4 - Bonus (20 poeng): Navngi samtlige av Sephiroths materia pluss våpen, armor og accessory han bruker i flashbacken!



3. Historie, omgivelser og fakta - Spørsmål fra historien, om omgivelser eller fakta. Enkelt og greit.

3.1 - Lett (0,25 poeng for hvert riktige svar. Høyeste oppnåelige poengsum: 2,5)

3.1a: Hvem dreper Aerith?
3.1b: I hvilken sektor ligger Wall Market?
3.1c: I hvilken by er det en ødelagt reaktor?
3.1d: Hvor gammel er Cloud?
3.1e: Hvem er det som styrer Cait Sith?
3.1f: Hvor møter du for første gang Sephiroth i spillet? (foruten flashbacken)
3.1g: Hvem dreper Tseng?
3.1h: Hvem tar Don Corneo til sine utvalgte i Wutai?
3.1i: Hva heter stykket som vises i Sector 8?
3.1j: Hvem sitt våpen var opprinnelig Buster Sword?


3.2 - Middels (0,5 poeng for hvert riktige svar. Høyeste oppnåelige poengsum: 5)

3.2a: Hvem dreper Rufus?
3.2b: Hvor gammel var Cloud da han forlot Nibelheim for å bli med i Soldier?
3.2c: Hvor bodde Aerith da hun ble født?
3.2d: Ifølge Hojo, hvor mange år ville den komplette forskningen på Aerith ta?
3.2e: Hvor mye må du betale for villaen i Costa del Sol?
3.2f: Hvor møter du Sephiroth for andre gang i spillet?
3.2g: Hva skjer om du drar til Nibelheim uten å stoppe innom Cosmo Canyon?
3.2h: Hvor mange ganger kraftigere enn vanlig materia er huge materia?
3.2i: Hva heter baren i Sector 8?
3.2j: Hvorfor ville Cloud prøve å bli medlem av Soldier?


3.3 - Vanskelig (1 poeng for hvert riktige svar. Høyeste oppnåelige poengsum: 10)

3.3a: Hvem drepte Professor Gast?
3.3b: Elmyras mann deltok i en krig. Hvor var dette?
3.3c: Hvor gammel var Tifa da hun begynte med kampsport?
3.3d: Hvor er det opprinnelige huset til Mr. Holzoff?
3.3e: Hvor gammel er egentlig Vincent?
3.3f: Hva het baren i Corel?
3.3g: Hvor mye ville det kostet å gjenoppbygge Sector 7?
3.3h: Når stenger, og når gjenåpner Gold Saucer?
3.3i: Hvor langt kommer du om du ikke går til Kalm etter å ha kommet ut av Midgar?
3.3j: Hva var grunnen til at Shinra begynte å samle inn alle huge materiaene?

3.4 - Bonus (20 poeng): Hvorfor må vi egentlig bekjempe Sephiroth på slutten av spillet?



4. Sitater - Du skal forklare hvem som sier det, eventuelt hvem vedkommende sier det til, samt når og hvor i spillet.

4.1 - Lett (0,5 poeng for hvert riktige svar. Høyest oppnåelige poengsum: 2,5)

4.1a: Beacause, you are...... a puppet.
4.1b: Whenever I'm in trouble, my hero will come and rescue me.
4.1c: It can't run anywhere except where its rails take it.
4.1d: Stop that stupid horse laugh.
4.1e: When I talk about my mother, I am full of pride and joy...


4.2 - Middels (1 poeng for hvert riktige svar. Høyest oppnåelige poengsum: 5)

4.2a: Let's just say I'm against capital punishment.
4.2b: We must stop that girl soon.
4.2c: how 'bout dinner after this job's over?
4.2d: Shit! Tifa, you oughtta know by now.
4.2e: I'm Cid- that's who the hell I am!


4.3 - Vanskelig (2 poeng for hvert riktige svar. Høyest oppnåelige poengsum: 10)

4.3a: You're gonna catch holy hell!
4.3b: You're less then half my age.
4.3c: ...because it's our job.
4.3d: A treasure house of knowledge...
4.3e: The President is dead! Now I'm doing things my way!

4.4 - Bonus (20 poeng): Her er tre sitater du skal fortelle meg hvor er fra.

1. But you gotta understand that there ain't no gettin' offa this train we're on, till we get to the end of the line.
2. No way we can get offa this train we're on!
3. There ain't no gettin' offa this train we on! The train we on don't make no stops!



5. Scramble. Det kan være hva som helst som har med spillet å gjøre. På lett er det kun et ord. På middels er det to eller flere ord, men jeg har delt det opp etter hvor mange bokstaver det er per ord. På vanskelig kan det være et eller flere ord, men det vil ikke være noen mellomrom. Det er vel kanskje noe kjent med det systemet. Hva kan vel det være? Jeg gir hint, men ikke på samme måte som Sisamez. Gjenstander kan være alt fra materia til key items.

5.1 - Lett (0,5 poeng for hvert riktige svar. Høyest oppnåelige poengsum: 2,5)

5.1a: digram
5.1b: troshhpei
5.1c: seebtmowotl
5.1d: nmlehbiee
5.1e: ggdeeihre

Her har vi to steder, to karakterer og et beist.


5.2 - Middels (1 poeng for hvert riktige svar. Høyest oppnåelige poengsum: 5)

5.2a: aaeei rgclrt
5.2b: pmitoe wulaan
5.2c: iettosa frencn
5.2d: sagem ariele
5.2e: uuaa pmkr tllcser

Her er det også to steder, mens resten er gjenstander.


5.3 - Vanskelig (2 poeng for hvert riktige svar. Høyest oppnåelige poengsum: 10)

5.3a: weaeioeldnnngg
5.3b: dsargitonetrnii
5.3c: daguerrotcs
5.3d: lsoademocnn
5.3e: aaaaeeewisrttlmll

Her har vi to gjenstander, en evne, et sted og en fiende.

5.4 - Bonus (20 poeng): iwanttohityourdogintheassandyodudmandarkcarsintan

Dette er et sitat fra spillet.



6. Musikk. Spørsmål angående musikken i spillet. Dette kan nok være litt vanskeligere.

6.1 - Lett (0,5 poeng for hvert riktige svar. Høyest oppnåelige poengsum: 2,5)

6.1a: Når hører vi for første gang bossmelodien "Still More Fighting"?
6.1b: Når hører vi Aerith's Theme for første gang?
6.1c: Hva heter meldoien du hører når du slåss mot Safer-Sephiroth?
6.1d: Når hører vi bossmelodien for siste gang? (foruten valgfrie bosser)
6.1e: Hvor er melodien "The Birth Of God" fra?


6.2 - Middels (1 poeng for hvert riktige svar. Høyest oppnåelige poengsum: 5)

6.2a: Musikken fra Honeybee Inn kan du også høre et annet sted. Hvor?
6.2b: Når kan du høre "Rufus Welcoming Ceremony" igjen senere i spillet?
6.2c: Hvor er det mulig å høre bossmelodien i vanlige kamper?
6.2d: Hvilken melodi er "Descendant Of Shinobi"?
6.2e: I hvilken bosskamp hører vi den vanlige kampmelodien?


6.3 - Vanskelig (2 poeng for hvert riktige svar. Høyest oppnåelige poengsum: 10)

6.3a: Når kan vi høre Cid's Theme på verdenskartet?
6.3b: Fire ganger kan vi høre melodien "J-E-N-O-V-A" i spillet. Når?
6.3c: Hvilken melodi er "Tango Of Tears"?
6.3d: Vi hører Aerith's Theme tre ganger i spillet. Når er den siste?
6.3e: Når Tifa finner Cloud i Mideel, hører vi melodien "Interrupted By Fireworks" Vi kan også høre den melodien to ganger til i spillet. Når?

6.4 - Bonus (20 poeng): List opp alle kamper hvor vi kan høre bossmelodien "Still More Fighting"!



7. Detaljer. Har du sansen for detaljer er nok dette noe for deg, men hvis ikke sliter du. Neida.

7.1 - Lett (1 poeng for hvert riktige svar. Høyest oppnåelige poengsum: 3)

7.1a: Hva står det på battle-arenaen?
7.1b: Hva står det rundt portalen (hullet) til Corel Prison?
7.1c: Hvor står det Sin?


7.2 - Middels (2 poeng for hvert riktige svar. Høyest oppnåelige poengsum: 6)

7.2a: Hva står det på det blå skiltet i Costa del Sol?
7.2b: Hvor kan du finne et bilde av Phoenix?
7.2c: Hvor kan du se flerfølgende VII-merker?


7.3 - Vanskelig (4 poeng for hvert riktige svar. Høyest oppnåelige poengsum: 12)

7.3a: Når skal toget ankomme stasjonen i Sector 7 Slums i begynnelsen av spillet?
7.3b: Hvor står det M3 og S4? (referanser til BMW og Audi)
7.3c: Når skal toget forlate stasjonen igjen morgenen etter?



8. Referanser til den virkelige verden.

8.1 (1 poeng): Hvilken magi har samme navn som fornavnet til en kjent hollywood skuespiller?
8.2 (2 poeng): Hvilken fiende har samme navn som en bil?
8.3 (3 poeng): Hvilken fiende har samme navn som et black metal band?
8.4 (4 poeng): Hvilken fiende har samme navn som en sang av Iron Maiden?
8.5 (5 poeng): Hvilken fiende har et angrep som har samme navn som en film, og hva heter filmen?

Hint: Et av spørsmålene har noe med et av de andre å gjøre.



9. Diverse spørsmål. Noen diverse spørsmål. Enkelt og greit.

9.1 (1 poeng): Hva må du gjøre for å komme forbi flammene i Da Chao?
9.2 (2 poeng): Du kan gå trapper helt opp til toppen av Shinra HQ, men mellom to bestemte etasjer må du bruke heis. Hvor er dette?
9.3 (3 poeng): Hvilket av Safer-Sephiroth sine angrep bruker også Bizarro Sephiroth?
9.4 (5 poeng): Hvor mange materia kan du maksimalt ha i den første reaktoren? Forklar!
9.5 (7,5 poeng): Nevn alle gangene Cloud kan snakke på selve verdenskartet. Hva sier han?



10. Strategier. Dette her er utfyllende oppgaver hvor du må beskrive en strategi. Du må ha med hvordan du utstyrer karaktererene og hvordan du kjemper selve kampen. Mangler du viktig info vil du ikke få poeng.

10.1 (1 poeng): Hva må du gjøre for ikke å kunne tape i det hele tatt mot Jenova-LIFE?
10.2 (3 poeng): Hva må du gjøre for ikke å kunne tape i det hele tatt mot Schizo? (maks fire materia)
10.3 (5 poeng): Beskriv enkelt og greit en strategi for å bekjempe Emerald Weapon.
10.4 (7,5 poeng): Beskriv en strategi for å bekjempe Carry Armor i et Low Level No Materia Game. Karakterene er på level 20.
10.5 (10 poeng): Beskriv en strategi mot Diamond Weapon der du er garantert ikke å kunne tape i det hele tatt. Du har ikke tilgang til Knights of the Round.

IKKE POST SVARENE I DETTE EMNET. SEND DEM TIL MEG PÅ MAIL. SE INFO OVENFOR
 
#2
Får jeg lov å spørre om en ting? hvor lenge ca kommer den til å ligge der før du poster fasiten, du ser det at i mårra reiser jeg på ferie i 2 uker å det hadde vert kult om du kunne vente ca 2 uker før du posta den, da tar jeg med meg prøven på ferie!

PS: Du skal ikke se bort i fra at jeg får full pott ;)
 
#3
Jeg føler meg ganske dum som ikke er så aktiv på RPG forumet. Men akkurat nå har jeg spillt igjenom nesten hele FFVII. Gleder meg til prøven :tommelopp:
 
C

cloud_fan

Gjest
#4
dumt..
lenge siden jeg har spillt det,
så vet generelt mye mindre,
men kan det bli premie som foreksempel at det står FFVII
master istedenfor medlem?
Glad Garland
ikke kan delta!!!!!!!1 :mrgreen: :mrgreen:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#5
Sovnet visst fra det hele, jeg. Jaja, redigerer inn testen i den øverste posten nå.

Får jeg lov å spørre om en ting? hvor lenge ca kommer den til å ligge der før du poster fasiten,
Kommer aldri til å poste fasiten. Folk kan svare når de vil, og jeg vil sende fasiten til dem etter at de har svart. Dermed er denne testen tilgjengelig for evig tid.
 
#6
Mye lett å mye vanskelig der ser jeg, noe for en vær smak :tommelopp: flott prøve, nå har jeg noe å gjør på colerline også! Takk GG! :konge:
 
#7
Et utvetydig og generelt pent oppsett, min store Final Fantasy VII-guru. Du er meg en ferm person, gitt. Jeg likte dette betraktelige sammenfallet ettersom jeg snart skal begynne på min tredje gjennomgang av Final Fantasy VII. Og nå har jeg en liten FFVII-test, hvilket kan sørge for en utredning av kunnskapene mine. I skrivende stund er det imidletid ute av betraktning, men når jeg er ferdig, skal jeg bryne meg på både de lette og de vanskelige spørsmålene.

Redigert: Nå fikk jeg faktisk lyst til å lage noe liknende, men med Final Fantasy X som emne for diskusjon. Du begynner vel ikke å føle antipati mot meg, G-man, dersom jeg gjør dette, eller hva?
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#8
Gå ethode! (go ahead)

Bare å lage lignende tester, folkens. Hadde vært moro med en FFX-test.

Og takk for positive tilbakemeldinger :)
 
#9
Er det lovlig å kalle seg verdens minst kunnskapsrike i FFVII? I så fall, er det meg... :p

Har uanskvett sendt deg svarene mine... :p Jeg suger faktisk.
 
#10
Da var besvarelsen sendt.

Gadd ikke å prøve så mye på scramble-delen. På strategi-delen svarte jeg bare på 1 og 3, men er ikke sikker på om det jeg skrev på Emerald-strategien egentlig stemmer. Er en stund siden sist. :svette: Musikk-delen gikk også temmelig dårlig. Ellers, så overrasket jeg meg selv med hvor mye jeg faktisk husker på noen av spørsmålene (og hvor lite jeg husker på noen av de andre spørsmålene, heh... :p )

Jaja, gleder meg til å se fasiten.
 
#11
Jeg har kommet til 3.1f, men orker ikke mer nå. Tar resten en gang jeg får tid (ja jeg vet det er sommerferie for mange, men jeg jobber hver dag denne uken, så ikke kom med noen sarkastiske bemerkninger, takk).
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#12
har et spm anngående 1.4. Skal vi nevne monster og bosser også? eller bare karakter som vil ha en betydning senere i spillet. Altså, ikke bare noe som vi møter og dreper.
 

EagleJin

Bear Necessity
#13
Svart og sendt. Lenge siden jeg spilte FF7, men det får gå som det går.

Godt jobba, Garland! Genialt detta her ;) (får jeg ekstra poeng nå? :p)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#14
Opprinnelig skrevet av CloudGal@28.06.2004, 22.57
Jeg har kommet til 3.1f, men orker ikke mer nå. Tar resten en gang jeg får tid (ja jeg vet det er sommerferie for mange, men jeg jobber hver dag denne uken, så ikke kom med noen sarkastiske bemerkninger, takk).
Jeg glemte å si at dere kan sende inn enkle deler, som i del 1, del 2 eller del 3. Ikke send inn f.eks. del 2.1.

Nå glemte jeg også å nevne at dere får en bonus om dere klarer alle spørsmålene på en underdel, som i 1.1, 1.2 eller 1.3. Denne bonusen er at dere får dobbelt så mye poeng, altså 5 poeng om dere klarer alt på 1.1.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#15
Opprinnelig skrevet av Sheffield@28.06.2004, 23.32
har et spm anngående 1.4. Skal vi nevne monster og bosser også? eller bare karakter som vil ha en betydning senere i spillet. Altså, ikke bare noe som vi møter og dreper.
Alle personer som har et navn. Ikke fiender eller bosser. Det vil si fiender som i random encounters. Rufus og Sephiroth er tross alt fiender. :p

Godt jobba, Garland! Genialt detta her  (får jeg ekstra poeng nå? )
Takk, takk. Blir selvfølgelig 500 ekstra poeng på deg. :)
 
#16
*lagrer test på den bærbare*. Du skal få svarene innen i dag eller i morgen, GarlandG. Må bare sjekke guider o.l. først. Men sånn seriøst, ser det er mye her jeg skal klare, og mitt mål vil være HVERTFALL mellom 100-200 poeng.. Betviler sterkt på at jeg får full pot..
 
#17
Hmm, endte opp med 72,25/432 poeng. Høres jo veldig dårlig ut, men det er vel de vanskelige bonusspørsmålene, og dobbelbonusene som gjør at den høyest mulige poengsummen blir så høy... :ehm...:

Men jeg skulle vel hatt et poeng til på 3.3e, skulle jeg ikke?

EDIT: ETT jævla minutt feil på 7.3c! >_<
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#19
Opprinnelig skrevet av BZer0@29.06.2004, 08.13
Men jeg skulle vel hatt et poeng til på 3.3e, skulle jeg ikke?
Jepp, glemte visst helt å gi poeng for den. Moro at du nesten klarte det tidspunktet da. Er veldig bra å klare disse detaljene på vanskelig uansett.

Sisamez: Ja, selvfølgelig. Gratulerer med dagen! Ikke spis for mye kake :p

solitz: Du burde ikke skuffe meg. Du er tross alt favoritten her. :tommelopp: :svette:
 
#20
Tar den muligens senere. Har ikke spilt FF7 på år og dag, så jeg husker fint lite, men hadde klart noen av spørsmålene. Har faktisk begynt på nytt... Vi får se senere... ^_^