Den teite E3-forventingstråden

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hva vil DU se på E3 i år? Ingenting er for sprøtt eller for dumt for denne tråden!

Mine forutsigelser:
  • Miyamoto holder pressekonferanse i Tingle-drakten, avslører Tingle's Rosy Rupeeland II til Wii, med online multiplayer. AO rating.
  • MMORPG FF12-spinoff
  • Castlevania: Sea Shanty of Suffering
  • Dig-Dug 4.0: Live Free, Dig Hard
  • Kratos i Soul Calibur 4 til PS3, Master Chief i 360-versjonen
  • Killzone 2 (lololol)
  • The return of Ken Kutaragi
  • Metal Gear Solid 4 til 360

Åh! Jeg elsker sånne tråder!

Dessverre er jeg litt trøtt nå, og gidder ikke finne på masse morsomheter -- så jeg får vel bare legge ut det aller viktigste, og innerst inne vet vi alle det kommer til å skje.

Mine forutsigelser:
  • Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots til Xbox 360 med utrolig mye ekstra innhold PS3-eiere ikke får, 3 måneder før PS3 versjonen som blir utsatt med 3 måneder.

sheriffen

humre humre
Tradisjonen tro vil jeg se svette nerder på SG som sitter oppe hele natta mens de poster som hver gang de hører en lyd fra E3.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vanskelig å velge ut noen få spill jeg gleder meg mest til, men her er mine absolutte favoritter:
  • Castlevania: Marching Band of Despair - Året er 20XX. Unge Jacques Belmont må hevne sin far, som ble drept under mystiske omstendigheter. Under en reise til farens siste kjente tilholdssted - Bergen i Norge - møter han på Draculas festning, som plutselig har dukket opp på en fjellknaus. Det viser seg at den gale vampyren Johs Feratu har brukt Draculas makt til å drepe Jacques' far med sitt zombie-buekorps.
  • Duck Hunt 2: Back Tha Duck Up - Du spiller en ung, uskyldig and, hvis foreldre ble drept tredve milliarder ganger - om og om igjen, i forskjellige dimensjoner - i Duck Hunt 1. Etter ti år på psykiatriske institusjoner har du nå lært deg å kontrollere psykosene - så lenge du er trygg og god i komfortsonen din. Hva skjer når du skal ut og klare deg selv? Hver tur på butikken blir en kamp mot stemmene i hodet som skriker etter blod, og mot hallusinasjonene som får alle rundt deg til å se ut som glisende smådjevler med en Zapper-pistol i hendene. Og hva skjer når du møter den flirende bikkja...? Følg med i denne AO-ratede psykologiske thrilleren!
  • Daikatana 2: The Katana Must Dai - Broren din tok selvmord etter å ha spilt Daikatana, og nå må du drepe John Romero for å få hevn. PS: Dette spillet er egentlig bare Doom 2 med en annen tittelskjerm, siden utviklerne fant ut at spillet de drev og lagde allerede fantes, så du kan si de ikke gadd å legge så mye arbeid i det.
  • Final Fantasy XII-0: Super Errand Force Nekketsu - I denne forfølgeren til Final Fantasy XII får du prøve deg som løpegutt/jente for Migelo, samt finne ut hva som skjedde i Dalmasca i ukene før Final Fantasy XII begynte (hint: Fint lite)! Nyt de kjente og kjære figurene i de samme velkjente omgivelsene som Final Fantasy XII, og til og med mange av de samme oppdragene! Square Enix fant ut at de oppdragene FFXII-fans likte aller best, var de hvor man skulle løpe ærender for Migelo, så her har dere et helt spill som kun består av det. Istedenfor en ordentlig slutt, står det bare "Congratulations, you beat the game! Buy Final Fantasy XII to discover the rest of the story!" når man er ferdig.
  • Gears of War - En sinnssyk crossover mellom Gears of War og God of War! Spill som Marcus Fenix og få hevn over gudene i Olympus! Mos kolosser og fiendtlige soldater med hagle, motorsag og Lancer-rifle! Nyt Marcus' hvasse one-linere! Unnslipp gudenes vrede ved å gripe tak i et helikopter med den ene armen mens du slipper en atombombe med den andre! Følg også med i høsten 2008, når vi får spille God of War: Den sinnssyke krossoveren mellom God of War og Gears of War! Locust-romvesenene trodde de var trygge, men det var før Kratos dukket opp! Bekjemp romvesenplagen med guddommelige krefter! Finn ut om kvinner på en fjern koloni i en like fjern framtid også benytter seg av silikoninnlegg (Hint: Ja)!
  • Max Payne 3: The Downward Spiral - Max har fått fyken fra NYPD på grunn av overdreven narkobruk, og det eneste som holder ham fra sammenbrudd er pillene og musikken. Max har latt håret vokse, og bruker nå mesteparten av tiden sin hjemme foran PC-en. Under artistnavnet Seven Inch Screws gir han ut albumet "Handle With Care", som er en introspektiv reise i hans eget sinn, hvor han tar et oppgjør med frykten og smerten han bærer på. Ikke bare har albumet en voldsom terapeutisk effekt, Max ser til sin forbløffelse at skiva selger millionvis til engstelige tenåringer verden rundt. Men akkurat da framtiden synes trygg, får han en telefon mens han er en tur på butikken: En ukjent gangstergruppe har stjålet harddisken med mastersporene til den neste skiva hans på, og krever månen på en pinne for å levere den tilbake. Kan Max redde sin musikerkarriere ved hjelp av tidenes største spillarsenal og keyboardgitaren sin?
  • Pump Up The Jam - I dette Wii-spillet skal du pumpe opp en syltetøykrukke ved å bruke Wii-fjernkontrollen som håndtaket på en sykkelpumpe. Spillets designer kommer med følgende uttalelse: "Okay, denna vitsen var jævla dårlig. Sorry."

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Yeti: You win one -1- internet.

Jeg har lest litt i rykteseksjonene til diverse spillsider og funnet ut om noe jeg tror er en ny IP fra Nintendo. Spillet skal visst hete The Legend of Zelda: Majora's Ocarina of Twilight - I dette helt nye og revolusjonerende spillet må en alve-aktig guttunge redde en prinsesse fra en banditt, hvis ultimate mål er å ta over verden ved hjelp av en mystisk kraft kalt "Tri farce" eller noe lignende. Du vil få bruke spennende våpen som "krok skudd", bumerang, bomber, pil og bue, og noe som heter "mester sverdet". KUN TIL WII Å FY FAEN JEG GLEDER MEG! Kommer i 2009 eller 2010 en gang.

Peter Moore har visst vært og tatovert seg igjen, er det noen som har hørt noe om hva det kan være denne gangen? Hete rykter sier at han nå har "Final" og "Fantasy" på hver rumpeball.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg hørte at han hadde "Gears " på den ene og "f War" på den andre, sånn at han kan spre ræva for å få en komplett spilltittel for komisk effekt.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Green Biker Dude(alternativ tittel: Courage Under Fire - The Maverick Chronicles)

Capcom oppdager at Megaman-serien trenger noe nytt. Etter årevis med tamme rehashes av det samme spillet, bestemmer de seg for å lage et spill dedikert til deres største helt noensinne. Enter Green Biker Dude, den tapre soldaten som fryktløst stormet en robotfabrikk sammen med X i begynnelsen av Megaman X2. Selv om fienden fyrte av salve etter salve mot den innkommende styrken lot han seg ikke skremme, og prøvde sågar å ta en wheelie for å heve moralen blandt sine egne, selv om det kostet ham livet. Spillet går ut på å gjenskape denne heroiske handlingen i flere hypotetiske scenarioer. Du kjører rett mot fiendens linjer mens du svinger unna skudd etter skudd, for så å steile og eksplodere rett før du når frem. Et genialt konsept som er garantert oppfølger etter oppfølger etter oppfølger i årene som kommer.

Tradisjonen tro vil jeg se svette nerder på SG som sitter oppe hele natta mens de poster som hver gang de hører en lyd fra E3.
[/b]
:hehe:

My predictions:
SONY <div align="center">Prosent analyse/sannsynlighet

PS3 Redesign/PSTHREE 45%

PSP Redesign 85%

PS3 priskutt 80%

Killzone 2, spillebar 65%

Metal Gear Solid 4, spillebar 80%

SIXAXIS, med dildo funksjon 90%

God of War 3, SOCOM 4, Motorstorm 2 60%

Mer info om Home 80%

MicroSoft

Vi får endlig vite om MGS går til 360 95%

Nintendo

Mario Kart Wii 70%

Super Smash Brawl info 96%

Tallene er hentet fra min rævsprekk, så ikke klag

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
En spillebar, sier du? Det er faktisk ikke en dårlig idé. Omtrent som en nettcafé, bare med alkohol og Xbox Live istedetfor LÅNG DUBBEL KAFFE MACYATZEE TO GO og Macbooks... :tenke:

En spillebar, sier du? Det er faktisk ikke en dårlig idé. Omtrent som en nettcafé, bare med alkohol og Xbox Live istedetfor LÅNG DUBBEL KAFFE MACYATZEE TO GO og Macbooks... :tenke:
[/b]
Möglicherweise wird MGS4 erstmalig auf der E3 2007 spielbar sein...

Spielbar! SPEILBAR din tyske nazi homo!!!

New prediction:

MGS4 til Wii

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, endelig et sted å henge ut for de som har laptoper som ser ut som hangarskip og liker å rope ut ordrer over Ventrilo.

Det har faktisk vært rykter om det :elsk:

Metal Gear Solid 4: Raiden Edition, anyone?
Storien fra Raiden sin vinkel hvor du høgger deg gjennom fiende etter fiende med wiimoten!
[/b]
:confused:, den var seriøst tatt rett ut fra ræva, men morsomt det.

Og Nilo, det er større sjangse for at vi får se MGS4 spillbart på 360 enn på PS3 med tanke på at PS3 versjonen vil bli utsatt med 3 måneder.[/b]
Joda, er enig med deg der, men er det ikke lov til å håpe? Er det ikke lov til å drømme? Jeg elsker deg og du elsker meg, kan vi ikke få barn?

MGS4 spillbar(er slik det skrives ja) til denne E3... i rest my case

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi må heller ikke glemme PC-fronten.
  • RTS: Victory Fronts of Honor Brothers of Medal Battalion - Du er en sterkt overvektig kar med briller og skjegg som bor i en fattig by i det vestlige Europa. Kan du organisere basen (kjelleren hos mamma) og ressursene (Mr. Lee-nudler, cola og lommepenger) på en slik måte at du får kjøpt og spilt alle de nyeste RTS-spillene som kommer ut, før dine erkefiender på Internett får gjort det? Husk kampropet: Screenshot or it didn't happen!
  • Tycoon Tycoon Tycoon - I denne meta-oppfølgeren til Tycoon Tycoon, skal du spille som en spiller som administrerer et imperium som gir ut Tycoon-spill! Mange likheter med RTS: VFoHBoMB, men her må du i tillegg ha et sosialt liv, siden alle vet at vellykkede Tycoon-tycoons omgir seg med supermodeller og drekker øl på fritida. En slags The Sims-klon med mange ironiske referanser. Vi gleder oss!
  • Mysteries of Dragon Keep: Arcane Lore Dungeon Craft - Endelig et postmoderne fantasy-rollespill. De første ti levlene i spillet foregår som normalt (tenk orker, gobliner og drager), men så reiser du ut i rommet med en magisk rakett og finner ut at dobbelkloden du har levd på hele ditt liv egentlig bare er de enorme puppene til en chaotic neutral rogue mage-berte som er involvert i en krig mot drageherren Kn'Gath'Rr'Bosh'Qgxxxzlfnglnmarr. Ved hjelp av en magisk eliksir vokser du til hennes størrelse og starter ditt eget felttog: Å hjelpe henne i krigen sånn at du får klådd på puppene hennes. I en dramatisk og grufull twist mot slutten av spillet finner du ut at Kn'Gath'Rr'Bosh'Qgxxxzlfnglnmarr egentlig er faren til rogue mage-berta og at du i din kåtskap har ødelagt hele sivilisasjonen din da du pulte pattene hennes. Dessverre later det til at dette spillet er satt på vent mens utviklerne leter etter skuespillere som klarer å uttale "Kn'Gath'Rr'Bosh'Qgxxxzlfnglnmarr" og de tre hundre andre bisarre navnene i spillet uten å spontanspy.
Mer kommer når jeg ikke er seint ute til å komme meg på jobb. -_-

Kilik

Lokal moderator
Rockstar har gjort noen enkle, men effektive modifikasjoner for å få E-rating på Manhunt 2. Det ryktes at spillet får en ny undertittel, The Hunt For Love:

SITAT(NiloPilo @ 09.07.07, 14.24) 72975
Joda, er enig med deg der, men er det ikke lov til å håpe? Er det ikke lov til å drømme? Jeg elsker deg og du elsker meg, kan vi ikke få barn?
[/b]
Nei.
Legen sa jo du var steril å greier :elsk:
Har du glemt hvorfor det ikke gikk sist gang vi prøvde?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi må heller ikke glemme den hardcore tilbehørscenen, hvor PC-geeksa virkelig får ståtiss og økt hjerterytme:
  • BogoTech XtreamXploader MAX - Hakk i hæl på PC-riggen som viser lysshow på veggen bak skjermen din mens du spiller (denne finnes faktisk, husker dog ikke hva den het), kommer XtreamXploader MAX: For deg som synes skytespill og RTS liksom ikke har den samme piffen lenger. XtreamXploader MAX er til forveksling lik en tønne full av nitroglyserin med en liten sensor oppå, som - når handlingen i spillet krever det - detonerer femti liter med høyeksplosivt materiale for å øke effekten. Geeks over hele verden står i kø for å oppleve den mest ekstreme PC-opplevelsen noensinne: Å redusere hele nabolaget sitt til et rykende krater.
  • nVIDIA G-Force 10100 Ultra Edition - De nye grafikkakseleratorene fra nVIDIA tar en ny vei: Modellnumrene tilsvarer antall G-krefter du utsettes for når du spiller. For deg som krever en opplevelse så ekstrem at den moser alt av organer og knokler til en seig masse.
  • Creative SoundBlaster Ultimate - FPS Edition - Creative går nye veier for å øke realismen i spill: SoundBlaster Ultimate lever virkelig opp til navnet sitt, ettersom det følger med et rack med assorterte pistoler og rifler som tilsvarer arsenalet i de fleste moderne FPS-er. Disse blir siktet inn mot spilleren for å tilby en så autentisk lydopplevelse som overhodet mulig. Når terroristene avfyrer en AK-47 i din retning er du garantert å få høre lyden av en ekte AK; hvis du er ræva, vil du også få kjenne den autentiske følelsen av å bli truffet av skarp ammunisjon! Dette produktet forventes å heve kvaliteten på Counter-Strike-spillere drastisk, såvel som å rydde unna dårlige spillere på et tidlig stadium. En RTS-utgave var også på trappene, men BogoTech saksøkte Creative for plagiat av deres XtreamXploader.
  • Counter-Strike: Real Edition - Valve går ett skritt lenger for å øke realismen i Counter-Strike gjennom en maskinvareoppgradering. Utstyret sender ut et signal til et geværlag med leiesoldater i nærheten når en Counter-Strike-kamp er i emning, som så blir kalt inn for å kidnappe familien din eller plante en bombe i huset ditt ettersom omstendighetene krever det. Nok et kvalitetssikrende produkt som vil føre til en ennå mer ekstrem opplevelse for CS-spillere verden over.
Mye spennende på årets E3, altså. Jeg vil ha flere rykter, kom igjen folkens.

Kilik

Lokal moderator
WiiPhone - Har du lurt på hva høyttaleren på Wii-kontrollen virkelig skal brukes til? Vent å se på E3...