Det er ikke lenger mulig å bytte farger på forumet - aksepter Endres valg!

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#41
Bedre nå. MEN TITTELEN MIN
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#43
Nå begynner det å bli veldig gjennomført. Jeg vet ikke hva planen er, men det eneste jeg har å utsette på nå, er at det grå feltet på toppen er litt i største laget.
 
#45
Det behagelige mørke temaet jeg hadde i går er nå erstatta av noe spyfarga designerpiss:argh:
Ser bra ut, da. Antar det kommer i en mørk variant etterhvert?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#46
Templates fungerer visst på en helt annen måte, men nå kan denne brukes som utgangspunkt til å lage en mørk variant og. Men det blir vel ikke helt enda, først må vel alt komme på plass som f.eks. avataropplasting som Xenforo-folka driver og kikker på for oss as we speak.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#48
Nei, (fast bredde), det har vi jo ikke.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#51
Om Agradula bare hadde fulgt med på IRC, så hadde han sluppet den skammen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#53
Men altså, bare for å spørre: Kun jeg som synes den nye bakgrunnen er ekkel de luxe? De hvite rutene må vekk, detta ække kryssordgal. De nye forumikonene tar seg også skikkelig dårlig ut i høy oppløsning.
 
#55
Jeg er heller ikke særlig glad i nerdedassveggen, den bryter ikke særlig pent med toppen av siden heller.Ikonene digger jeg forsåvidt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#56
Nei, den grå greia på toppen fungerer mindre bra.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#57
Vel, okay.

De hvite strekene i bakgrunnen glir over i den hvite bakgrunnen på selve forumet og siden fargen er lik trekker den oppmerksomhet fra hoveddelen. Kontrasten mellom de duse fargene forøvrig og hvite streker skaper et sabla rotete inntrykk. Og de rutene... vel. Dassvegg, kryssord, gitter.

Det er ikke noe i veien med designen på ikonene, men når man først tar bitteliten pixelart og så legger på en highlight rundt blir den i utgangspunktet veldig abstrakte formen altfor komplisert. Det ser rotete og hakkete ut.

Er bare å fjerne rutene fra bakgrunnen og gidde å tegne en litt enklere invader som passer bedre i ikonform. GIS etter Space Invaders Extreme/Infinity Gene og se hvor mye fiksfakseri Taito la på invaderen da de skulle bruke den på nytt.