"Det nye Spill-Nårge" - Kommer til en VGTV nær deg

sheriffen

humre humre
#1
http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10097380

Gode gamle VG-Rune har i all hemmelighet (eller?) produsert en dokumentarserie om norske spillutviklere som starter på VGTV førstkommende onsdag, og jaggu ta er ikke SHDR og Strongman også representert! Ikke dårlige greier, dette ser interessant ut.

Begrens entusiasmen deres til denne tråden, så får vi diskutere om VG-Rune har levert kvalitetsjournalistikk eller om dette er 2011-utgaven av NERD.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#2
Dette blir bra. Spent på hva Erlend har klart å lire av seg.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#3
Det Swordfish-sitatet får min sel av godkjennelse.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Det Erketor sa. Ellers virker dette som en interessant greie, og jeg kan til og med følge med siden det ikke går på TV men på VG.no (?).
 

Jante

privileged CIS shitlord
#5
Approver forresten soundtracket.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
Blir sikkert artig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8

Lodin

Der Waaaah
#13
Dagbladet har en relatert artikkel om spill det ikke gikk fullt så bra med.
Utrulig at de ikke greide å få ut denne skiten her med 600 faens tusen kroner. XD
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Her er det artige poenget: De som mekker Uglegutt har ikke fått en rød øre fra staten!
Istedet er det prompemikler som bestemmer seg for at de skal starte et studio og ha masse overhead-utgifter å styre med og så skal de vurdere å hyre inn no folk som kan finne på et spill og så skal de hyre inn no folk som kan mekke det.
Hurr durr, vi fikk noen halve millioner, men det holdt ikke siden vi trenger nye biler.

Nårge! :ras:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#17
Bare sett traileren, men dette ser ut som noe jeg kan like godt!
Og hyggelig å se Erlend i levende live igjen også, om så enn bare på en skjerm.
 

SHDR

Gullmedlem
#18
Bare sett traileren, men dette ser ut som noe jeg kan like godt!
Og hyggelig å se Erlend i levende live igjen også, om så enn bare på en skjerm.
Hvis du noensinne kommer til London, la meg få vite det, så skarru få En God Tid. Hadde ikke vært dumt å sees igjen, er vel bare fem år siden sist.
 
#19
Så første episoden i går og ble litt overrasket over lengden på episoden. Jeg hadde forventet meg 7-8 minutter toppen også flesker de til med over 20, ikke verst.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#20
Må si jeg fant meg underholdt av dette. Passe nerdete og gav en del innsikt.

SHDR: Det verste er at det faktisk er så lenge siden. :( Skal vurdere London-tur for reals.