[Multi] Deus Ex Mankind Divided (Bone, PC, PS4)

Lodin

Der Waaaah
#1


Er vi klare til å nok en gang tre inn i frakken til Adam Jensen? Jeg er ihvertfall det. Denne gangen jobber fyren for Interpol og har reist til Praha for å etterforske diverse snusk relatert til augmenterte folk og fiendene deres. Åssen de har slått sammen sluttene til det forrige spillet anes ikke, men æ gler mæ til å finne ut.
Anmeldelsene ser ut til å være veldig positive. Det er vistnok ganske kort og slutter litt for brått, men det som er der er fantastisk. Vistnok ekstremt mange måter å løse ting på nå og det elsker vi jo.
Jeg er ihvertfall preloada og klar til i morra.

 

Lodin

Der Waaaah
#2
Lol, med forrige spill signa Squenix opp med Nvidia for 3Dvision. Jeg kjørte gjennom hele greia med det og det funka som faen.


Nå har de derimot signa opp med svenskene hos Toobi. Det de selger er et fancy webcam som følger øynene dine. Problemet er bare at kameraet deres foreløpig suger ræv og ikke er til salgs for vanlige folk, kun bedrifter.
Burde heller gått for TrackIR siden det har eksistert i årevis og faktisk funker.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Har løst til å spelle, men har brukt for mye spenn på annet dill. Får vente til det blir billigere, har nok av annet rask å spille uansett.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
DEAR 'DEUS EX: MANKIND DIVIDED' PLAYER,
If you’ve reached this page by launching 'Deus Ex: Mankind Divided', the quickest way to start the game is to copy the Response code you receive from this page into the in-game message box that brought you here, and click the “Finish” button.

Here’s how to get a Response code:

From the in-game message box, click the “Copy to clipboard” button. Paste this code into the textbox below and click the “Request code” button. When the Response code appears, click “Copy to clipboard”. Return to the in-game message box and click “Paste from clipboard”. Click the “Finish” button to launch the game.

RESPONSE CODE


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

*flippe fuggern*
 
#5
Er det lov å si dette spillet er litt jævlig?

Har bare spilt i noen få timer, men det ser rett og slett ikke ut (figur- og våpenmodellene tror jeg ikke ville holdt på PS3), det lider av massivt kreativt underskudd (jeg skulle ønske jeg kunne si Prague var en god City 17-kopi), skrivingen er ikke engang opp til Bethesdas standard (og det skal litt til), og områdene er større, men udetaljerte og kjedelige.

Riktignok har det alltid tatt meg litt tid å komme inn i Deus Ex-spill, men dette er ikke noe gøy så langt.
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Kan ikke si meg enig der ass. Har bare spilla fram til man våkner på rommet sitt, men så langt er dette fascinerende saker. Slåssinga i Dubai satt og som tusan. Stort sett det samme som før, men med masse småting som gjør det enda bedre.
Testa og noen missions i Breach. Dette er en frittstående modus hvor man hacker seg inn i diverse banker og ting ser litt ut som Tron. I praksis bare time trials og speed run, men helt ålreit om man vil ha litt mer av kampanjen sitt gameplay. Ting man gjør her gir vistnok og bonuser i hoveddelen.
Kjører ihvertfall stort sett ok her. Ligger for det meste godt over 60FPS, men har en tendens til å fryse når ting lades, selvom man bare går inn i en meny. Kunne sikkert fiksa det ved å sette ned litt greier, men men. Håpet er vel at det kjører bedre når DX12 patches inn femte september.

Forøvrig fulgte det med ekstra dill i utgaven min. The Dawning Darkness er en tegneserie som følger Singh før greiene i Dubai går ned. Gir fyren litt bakgrunn og sånn og det er jo greit.
Novellen Hard Line forteller en kort historie om Alex, piloten til Jensen om da hu ble kidnappa av korrupt snut som slakter augs for implanter. Forklarer og åssen hu ble hyra til organisasjonen og at hu var med å rekrutere Jensen.
Digger sånne små sidegreier.

Lasta og ned en app til mobilen. Mye av de vanlige reklamegreiene, men alle tekstfiler og logger blir lagra der. Mer spennende er at den har en scanner og både i spillet og på diverse nettsider finnes det trekantsymboler som funker som QR-koder. Disse gir en diverse dill i selve spillet og er jo litt stilig.

Det som derimot er langt fra stilig er at spillet er råttent med mikrotransaksjoner. En ting er at man kan kjøpe funbux og praxis. Det som er verre er at de og selger pakker med våpen og utstyr på Steam. Alt dette havner i et arsenal man kan åpne når som helst, men dritet kan bare brukes en gang. Heldigvis er ikke no av det nødvendig ifølge folk som har kjørt gjennom spillet, men det er alikevel avskylig. :ras:
 
#7
En ting jeg ikke kunne sette fingeren på før, med selve spillingen, er at det ikke føles som om det er laget for at man skal spille det på en snikete måte. Områdene er liksom for uoversiktlige og fiendeplasseringene urettferdige med veldig mange vakter som tett dekker hverandre. Og jeg føler det ofte er litt tilfeldig om jeg blir sett eller ikke. For ikke å snakke om slaget om helikopteren i Dubai. Det kan være jeg trenger å git gud da, eller at jeg er bortskjemt av The Phantom Pain.

Kan også være en del av de andre tingene som plager meg er fordi jeg har blitt bortskjemt av spill som The Witcher 3. Mener å huske Human Revolution føltes veldig stødig da mens dette føles litt som noe fra Obsidians glansdager eller et sånt RPG laget i en øst-europeisk garasje som det er veldig mye rart med, men som fort blir veldig oppslukende.

Kanskje det er alle folkene som snakker tjekkisk overalt som setter stemningen. Her er en av de fæle figurmodellene.



Har begynt å komme litt inn i det nå da! Veldig morsomt å finne ut masse om verdenen ved å loke rundt på egenhånd. Fikk også tilbake my augmentations, kom meg ut av robogettoen og har klart å gå meg vill i et overraskende stort Praha.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Nekter å tro at man kan gjøre annet med helikopteret enn å tape. Rimlig opplagt at det er en umulig kamp.
 
#9
Høh? Jeg savescummet dette i hjel, men jeg løp rett og slett rundt banen og unngikk det tyngste av kampene, hev masse gassgranater og brukte sniper med bedøvelsesskudd fra bak en stein for å holde han fyren i live uten å bli sett av noen, og så når det begynte å bli noelunde rolig rundt ham gikk jeg og gjorde noe med helikopteret og så var oppdraget over.

Går spillet bare videre hvis man blir drept eller noe? :penga:
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Lol nei, jeg bare brukte for lang tid så Singh ble døtta på helichopperet og det stakk av. Minner meg om kampen i HR hvor man forsvarer pilotdama.
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Starta på nytt fordi greia med helikopteret irriterte meg. Så var det veldig enkelt fordi jeg bare sneik meg på venstresida av brettet og løp bort til helikopteret og reiv ut batteriet. Avfyrte ikke et eneste skudd, lol.

Ellers da? Her kan vi såvidt se igjennom dampen at Jensen har cyber-rumpe. Min teori er fortsatt at han ikke har no særlig ellers, men hvem vet? David Sarif vet.



Også står man å henger på T-banen...



Hva faen ser du på?

 

Lodin

Der Waaaah
#13
Første story-DLC slippes den 23. Her skal man hjelpe alle favorittnerd fra HR.
"In System Rift you will re-unite with Frank Pritchard, Adam's friend and former colleague at Sarif Industries, and assist him in hunting down information on the mysterious Santeau Group,"

"Desperate to get more information, Pritchard targets one of the most secure data banks ever created--the Palisade Blade. In agreeing to help, Adam may also be able to uncover hints as to who the illuminati really are."
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#14
Dette var en interessant video. En av utviklerne av spillet tok kontakt med Jim for å fortelle akkurat hvor mye Square-Enix blanda seg inn i spillet, og andre ting de har bestemt for serien. Bla. at disse Deus Ex-spilla opprinnelig skulle være ett spill som ble delt i tre for å triple inntektene.