Diablo 2 Expansion

#1
Hvordan level var dere når dere kom til Act 5? Og er å vere level 28 bra eller dårlig? Er Paladin og bruker Zeal og Thorns.
 
#2
Såvidt jeg husker (en stund siden jeg har spilt D2: LoD nå) var lvl 28 bra nok. Selv spilte jeg mest med Assasin og Necromancer, så jeg har ikke så mye erfaring med Paladin. Føler du at du trenger mer satsh kan du jo alltid være med på runs mot Mephisto (var det det han het igjen), da kan det hende du klarer å plukke opp noen fancy saker.
 
#3
join noen såkalte "cow kill" eller "cow run" alle ku-baner tjener du sinnsykt fett på å joine bare vær forsiktig for kuene er hellsikes sterke
 
#4
Opprinnelig skrevet av GombaC@03.10.2004, 11.56
Såvidt jeg husker (en stund siden jeg har spilt D2: LoD nå) var lvl 28 bra nok. Selv spilte jeg mest med Assasin og Necromancer, så jeg har ikke så mye erfaring med Paladin. Føler du  at du trenger mer satsh kan du jo alltid være med på runs mot Mephisto (var det det han het igjen), da kan det hende du klarer å plukke opp noen fancy saker.
111594​

Vel hadde det bare ikke vert single player character jeg hadde så skulle jeg gjerne vert med på det :). Har ingen gode btnet karaterer.
 
#5
Fra level 25, begynner EXP'en å stige som et hellvette hvis du går "runs" nede hos Baals Minions. Før det får du så godt som ikke noe EXP der nede. Men nå som du er level 28 i starten av Act 5, er du allerede over denne "kneika" (som pleier å ta litt tid). Bare kjapp deg ned til Baal (om du klarer det), og ta slike "Minionruns" for å få SEGAmye EXP. Hvis du føler at du tar de lett etterhvert, så kan du skrive /players 8 i chatten for å få fiendene på det hardeste (som seff gir mer EXP). Da kan du levle til rundt level 45 (hvis ikke mer) før du går videre til Nightmare.
 
#7
Har en lvl 49 paladin. Etter min erfaring er lvl 28 litt lite for en Paladin, selv var jeg i lvl 33 når jeg kom til act 5.
For øyeblikket har jeg ingen gode bnet characters, men bruker pallyen lvl49 når jeg linker.
 
#8
Min lvl 86 Hammardin eier ;) Akkuratt nå er det vel baal runs som er tingen......
 
#9
Husker da jeg spilte det, da spilte jeg vanlig opp til lvl 20, også tok jeg cow-run opp til 25, også tok jeg several(?) run til 30, også tok jeg baal-run.
Husker ikke helt, men noe lignende var det.
Tror 28 er litt lite i act 5. Men lenge siden jeg har spilt.
 
#10
drit lenge siden jeg har spillt Diablo...

jeg hadde 35 når jeg var i act 5...
men ellers et jævlig moro spill..!!
 
#11
Inmari synd at Blizzard sletter figurene dine etter kort tid uten aktivitet. Hadde vært kult å plukka opp de gamle figurene mine igjen.
 
#14
ja en oppfløger hadde vært moro..!!!

diblo 3: The real death of diablo.... :p
 
#16
Skulle likt å sett det på konsoll jeg, Xbox Live kanskje? Jeg mener, Baldurs Gate og Champions of Norrath er jo konge, og funker veldig bra på konsoll!
 
#17
Diablo på konsoll? Det hadde fort blitt meget hektisk med kontroller, siden det fort kan bli hektisk med mus!
 
#18
diablo må holde seg milevis unna konsoll.. kanskje det hadde gått men det hadde vært kronglete siden man bruker musa til alt..
 
#19
Jeg bruker å være på lvl 25 når jeg kommer til act5.
da bare joiner jeg masse baalruns til jeg er lvl 45 før jeg går videre til nightmare.

Har en sorcoress på lvl 92, en sorc på lvl 90, en Zealot (pala) på lvl 84, en hammerdin på lvl 85 (9k hammers ^^) og masse characters på lvl 70-80.

Diablo 1 kom jo til PSX.
har aldri spilt det så jeg vet ikke hvordan det funket.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#20
Opprinnelig skrevet av salamando+07.10.2004, 18.26-->
Diablo på konsoll? Det hadde fort blitt meget hektisk med kontroller, siden det fort kan bli hektisk med mus!
113823​
[/b]
<!--QuoteBegin-Zyrus the Virus
@07.10.2004, 19.20
diablo må holde seg milevis unna konsoll..   kanskje det hadde gått men det hadde vært kronglete siden man bruker musa til alt..
113851​
Mest sannsynlig med Diablo2, ja, men Diablo kom i sin tid ut på Playstation også. Pga spillets natur med rutenett, osv, funket det veldig greit.