[Multi] Diablo III: Reaper of Souls [25.03.2014]

#1


Husker jeg spilte Diablo III beta rett før eksamen under studiet. Jeg gjordet et valg, valget var å droppe Diablo spillinga og en dag komme tilbake. Den dagen har kommet + Reaper of Souls. Lets GOOOO!

PS: Skriv opp nicks slik vi kan spille og koze sammen.
Tomas - Lars#1891
Yeti - Fetthesten#2631
Agra - agradula#2422
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#2
Jeg kommer så definitivt til å spille hatten av meg på dette. Kamptaggen min er Lars#1891. Jeg har ingen helter på softcore, men mulig jeg er litt med når folk starter nye folk.

Det skal nevnes at D3 allerede er patchet til 2.0 og mye av endringene til RoS er inne. Diamanter (og crusader-utstyr :ehm:) dropper, "smart loot" er inne hvor rares og crafts alltid har stats som passer til klassen din, og ferdigheter, vanskelighetsgrad, og mye rart egentlig har fått en overhaling. Spillet føles veldig annerledes nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Japp japp. Jeg har allerede kjøpt Reaper of Souls for å si det sånn, så jeg er deffffinitivt med etter hvert. Fetthesten#2631 er min slagetikett, så det er bare å ædde.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#4
agradula#2422
Har ikke kjøpt no reapers, men kan være med å spille hvis noen vil før det kommer ut. Regner med at jeg er litt opptatt med bæbbi når det kommer.