Die Hard With A... Revengeance?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#1

Metal Gear hækkenslæsj(men det visste vi jo allerede), bare at det er laget av Platinum Games.

... do want

Edit: de fjerna videoen :penga:
 

Kilik

Lokal moderator
#2
Mye rage ute og går ser jeg. Folk bør vel bare innse først som sist at dette blir Bayonetta 2 i Metal Gear-drakt og ikke MGS5.
 
#4
Har ikke sett klippet, men jeg tror dette blir kult.

Hadde ikke ventet at det kom til å være et skikkelig MGS uansett, siden det liksom var nye generasjoner som skulle ta over eller hva det var, så egentlig litt positivt overrasket over at det er Platinum Games som lager det. Metal Gear Rising: Revengeance er i alle fall den beste navnet noensinne. Håper også de forsøker å imitere Kojimas fortellingsstil. Metal Gear Acid var farlig festlig i den forstand.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
Move- og Kinect-støtte. Merk mine ord! (nå har ikke jeg lest mye om spillen på ca 6måneder, så mye mulig det allerede er foffla og fiffla med)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#9
Enig med CyberK. Håper bare de bygger videre fra MGS4-motoren og ikke gjør no dristig der med Bayonetta-motoren. Selv om det er andre utviklere, skal dette faen meg hvertfall føles som et MGS-spill. Og det SKAL være mulig med en playthrough uten et eneste drap.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Fikk sett videoen i går før den ble sletta, og det virker som om både folk som liker skikkelig kutte-gameplay (Ninja Gaiden/Bayonetta) og folk som har klart å lure seg selv til å tro at Hideo Kojima burde få lov til å fortelle historier vil bli fornøyde. Eneste problemet er så klart at det garantert blir QTEs ut av ville satan (rimelig åpenbart fra videoen), men jeg satser på at hvis de holder det på Bayonetta-nivå så blir det greit.

PS: Om de gjør plottet noe ala plottet i Bayonetta så blir det to tomler opp herfra, iallfall. Lett en av de beste spillhistoriene noensinne.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#13
Like pga Bayonetta-likinga. Beste hakk og kutt
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#14
Kojima dreit seg tydeligvis litt ut på presentasjonen under VGA..

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#15
Jaggu. Endelig et MGS-spill jeg kommer til å like?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#16
Noen med mer info om hva som skjedde under presentasjonen hans?
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Når skal de slutte å late som Kojima ikke er en vanlig japansk foretningsmann med ekstremt dårlig grep om engelsk? Miyamoto eller Ken Kutaragi trenger aldri drive med sånt tull.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#19
Men hva er det her? Jeg er en dum pokemink fisemon.