Diverse morosaker til salgs

#1
Følgende selges hvis noen skulle være intresert.
Skulle nok klare og drive opp kvitteringer på det meste (untatt spill)


SPLITTER NY SEGA DREAMCAST! (ntsc-j) (åpnet -> moddet -> lukket)
i eske inkludert alle ledninger + pad -ubrukt/forseglet(?)
- Step down converter (strømomformer) - ubrukt/forseglet
- Minnekort (med kabel for overføringer til/fra pc) - ubrukt/forseglet
- RGB kabel - ubrukt/forseglet
- Soul Calibur (jp) - ubrukt/forseglet

PStwo (3 måneder gammel):
- maskin (PAL) med alle kabler + 1 pad
- ekstra pad
- dvd kontroll
- Tekken 5
- Gran Turismo 4
- Soul Calibur 2
- Final Fantasy X (platinum)
- Sonic Heros

Nokia 6230 med 1GB lagring inkl headset lader osv


kom med bud.
 
#2
Jeg er interessert i DC'en. Se i mitt emne om du finner noe du har lyst på så kan vi bytte. :tommelopp:
 
#3
Er litt intressert i PStwo-en, også i tillegs-tingene(untatt Sonic Hereos, og Gran turismo 4). Kan du komme med forslag hva jeg må betale?
 
#4
Freeman: sorry, ingenting av interesse:( dessuten er dc-pakka et klenodium av di sjeldne om dagen, så du måtte nok kommet med bedre.

supermario:
mitt forslag blir 2000 spenn. siden alt er i mint condition og ingenting er noe mer enn maks 2-3 måneder gammelt.da tar du porto. har du et bedre forslag?
 
#5
Opprinnelig skrevet av Gul3@28.09.2005, 18.49
dessuten er dc-pakka et klenodium av di sjeldne om dagen, så du måtte nok kommet med bedre.
Hvor har du lett henne Derrick? :confused:
 
#6
Freeman: morsom reply:) uansett. synes du det er veldig lett og finne splitter ny dreamcast om dagen asså? for ikke snakke om forseglet soul calibur? er ikke meningen og være frekk..
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
Man bør jo ikke overdrive helt. Lik-Sang selger fortsatt universalmodifiserte Dreamcaster.

Dette er riktignok brukte, men helt komplette maskiner. Jeg kjøpte selv en slik for en tid tilbake, og både hardware og emballasjen var så strøken at man skulle tro den kom rett fra fabrikken :)

edit: De har også ubrukte eksemplar av SC på lager.
 
#8
Gul3: Ja og ja. Det er en herlig maskin, ikke misforstå meg, men det er ikke et samleobjekt. Hvertfall ikke i mine øyne.

Kakarlsen: As usual, your slightest touch commands obedience. [/Gladiatoren]

Edit: Skrivleif.
 
#9
kakarlsen: takk for info. dette visste jeg ikke! men man havner vel fort vekk på en 2000 spenn hvis man handler den pakka jeg selger derifra. toll osv. uansett, siden sc går SÅ billig fra lik-sang er det like greit og holde det tilbake kanskje..

Freeman: beklager rushet svar! tar delvis tilbake det jeg sa:) men det er desverre fortsatt uintresant:(
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
Nå husker ikke jeg hva det var jeg betalte, men med norsk moms er man fortsatt under tusenlappen (langt under: 648,- kroner før frakt) , og jeg betalte nok ikke en tusing i frakt, nei :)

Edit: Jeg betalte 248,- kroner i frakt, så nei; man havner ikke på en 2000 spenn.
 
#11
Opprinnelig skrevet av kakarlsen@28.09.2005, 19.14
Nå husker ikke jeg hva det var jeg betalte, men med norsk moms er man fortsatt under tusenlappen, og jeg betalte nok ikke en tusing i frakt, nei :)
264600​
under tusenlappen? åssen får du det til? har prøvd og sette sammen pakken på lik sang og da ender jeg på ca 170 USD med frakt. så er vel toll og moms henholdsvis 150 og 24% eller? samma det. jeg lar den ligge ute her litt til hvertfall, selv om det er en jævelig bra deal på lik-sang.com:) uansett, vi stopper nå, så vi ikke sporer helt av!

tjallabais
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
170? Jeg hadde en totalpris på 107$, så da må fraktprisene ha skutt i været.

Toll? Det er snakk om moms (25%) og en avgift på 80 kroner. (det er verdien av innholdet, og ikke totalprisen som avgjør momsen)

Ikke spore av, nei. Riktig :p

Tute og pølse, det stemmer jo. DHL har vel satt opp prisene sine :(

...Men ikke så mye. Jeg får en totalpris før norske avgifter på US$ 119 (773 kroner), så hvor du får $170 vet ikke jeg...
 
#13
kjipt:(

men da er vi vel mer eller mindre i boks..
kjøp fra lik-sang dem som vil ha det billig. den som vil ha dreamcast dyr, kjøp av meg. lol
 
#14
Hmm, hakke så my pænga, hva hvis du ser på emnet mitt og ser om du ser noe spill du hr lysst på, kan du få det, og litt mindre spenn i tilleg.
Noen spill der av intresse.
 
#15
Opprinnelig skrevet av kakarlsen@28.09.2005, 19.23
...Men ikke så mye. Jeg får en totalpris før norske avgifter på US$ 119 (773 kroner), så hvor du får $170 vet ikke jeg...
264605​
jeg var kanskje noe uklar.. sorry. ca 170 er inkludert frakt!
jeg endte på 116.68 før frakt. frakten alene er på 55 dollar.
her kommer regnestykket:

773.49 + 193.37 (25%) = 966.86
967 + 80 (tollavgift) = 1047

1047 + 367 (55$) = 1414

ok. vi tok begge feil. beklager kakarlsen! NÅ kan vi legge ballen død:)