Doll of Cutie: Bringebær Drops

Drauden

SGs kollektive lillebror
#1
Activision er no dritt og alt det der, men det forandrer ikke det faktum at CoD er fett.

Call of Duty: Black Ops

Black Ops er da det første spillet i serien ikke satt i andre verdenskrig eller midtøsten, men skal heller ta for seg alle konfliktene som begynte med den Kalde Krigen. Håper på flere vinklinger enn bare americunts, men vi får se.

Treyarch er tilbake bak styret etter det siste krigsspillet deres World at War, et spill de fleste syntes var underlegent etter Modern Warfare, solgte en god slump. Jeg kan regne med at de vil gi PC-brukere dedicated servers igjen, siden det var så mye hat rundt det, og så ellers bare fikse/finpusse spillbarheten. Det nye killstreak-systemet for eksempel er no herk og jeg håper de veit det.
Ellers hadde jeg likt å få tilbake zombie-mode, desidert det morsomste med multiplayeren i World at War.

Vil også legge det fram at jeg så langt synes Treyarch lager mer artige spill enn Infinity Ward, så dette skal jeg se fram til.

Kommer 9. november på PS3, X360 og PC. Og helt sikkert en variant på Wii og DS.
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Jeh... Konkrete Black Ops fantes ikke under Vietnamkrigen, de het diverse andre ting så det skal bli artig å se hvordan de vrir dette. Man spiller sikkert som Blake Orenthal Preitions.
 
#5
Må innrømme at den traileren der var det siste jeg så før jeg vurderte å poste "faen har ikke tro på dette Treyarch suger pikk osv" men damn, dette virker lovende. Jeg tror det vil være mer interessant enn MW2 med sine killstreaks og ta det beste fra Bad Company-spillene, da tenker jeg mest på kjøretøy. Må innrømme at jeg likte CODWAW, i tillegg til at jeg i det siste har lagt mitt hat på MW2.

Men altså, hvis det skal gjøre noe riktig må det sette seg opp mot Bad Company 2, IKKE MW2. Det er min mening.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Hvordan virker dette lovende? Man ser jo absolutt ingenting og får ikke vite noe som helst om spillet.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#7
Kjipeste traileren til noe spill noensinne. Gir ikke seeren en eneste tråd å følge, bare føkkings wannabe G-man-preik og masse løsrevet generisk action.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#8
Såvidt jeg kan se blir det litt Call of Duty: Southeast Asia og Call of Duty: High Altitude Reconnaissance på gang her.
 
#9
Men det er mystiskt og fett da og mange kule eksplosjoner og hva faen Revan ærlig talt dette hadde jeg ikke forventa, selv av deg. Hva faen liksom.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
Må innrømme at den traileren der var det siste jeg så før jeg vurderte å poste "faen har ikke tro på dette Treyarch suger pikk osv" men damn, dette virker lovende. Jeg tror det vil være mer interessant enn MW2 med sine killstreaks og ta det beste fra Bad Company-spillene, da tenker jeg mest på kjøretøy. Må innrømme at jeg likte CODWAW, i tillegg til at jeg i det siste har lagt mitt hat på MW2.

Men altså, hvis det skal gjøre noe riktig må det sette seg opp mot Bad Company 2, IKKE MW2. Det er min mening.
Hvordan klarer du å hoppe til så mange konklusjoner basert på så lite? Jeg greide faen ikke fokusere på noen ting i den traileren og som Buggz sa, ingenting ang. multiplayeren har blitt avslørt enda.

MEN

For å spekulere litt: et CoD-spill om den kalde krigen? Funket for Metal Gear ihvertfall. Og jeg håper gutta i Treyarch pimper opp zombie mode 2 til mp-en.
 
#12
Nytt COD. Beste kontrollscheme på konsoll-fps med flinke folk bak spakene. Skal mykje til for å feile miserabelt, blir minst heilt ok, og med Treyach blir det sikket meira split screen. Woh!

Kunsten å ikkje vente seg for mykje kjem greit med her. ;)
 
#13
En mer detaljert analyse av traileren
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Nei avatren min stoler ikke mye på det!

Alternativt kan man spille Hidden & Danegerous 2 som er like gammalt som HL2, men faktisk vser hvordan SAS ble no mer enn det flyseskapet de er i dag!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#18
[yt]OtRnpC7ddv8&feature=player_embedded[/yt]

Armbrøst er de beste brystene.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#19
Vet du, når jeg ser på denne så begynner jeg bare såvidt å tenke at dette spillet faktisk kan bli bedre enn Modern Warfare 2.

OH SNAP!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#20
Jeg kommer til å spille det anyway. WaW var en helt grei timewaster.