Donkey Kong Jungle Beat

Se ny film fra spillet her!

Versus, anyone? :D

Dette gleder jeg meg enormt til.

Jeg visste ikke at det var satt noen utgivelsesdato, men skal vi tro ToTheGame.com, så kommer Donkey Kong Jungle Beat til Europa 4. februar 2005, mens en Nord-Amerikansk lansering er satt til 22. februar 2005.

Opprinnelig skrevet av Pyro@05.11.2004, 23.22
Virker ikke <_<
130739​
Hmm. :confused:

Man skal ikke måtte ha Insider for å se den filmen jeg linket til ... Kanskje man må være registrert? Uansett er den sikkert å finne andre steder på nettet. Kan se litt rundt, jeg. :)

Redigert: Den dukker sikkert opp på Cube-Europe.com eller Gamespot.com snart. Hos dem er i hvert fall streaming av filmer gratis gratis.

Nå skal det fungere å se filmen!

Jeg så filmen, og utifra den så spillet ganske underholdene ut.

Er det "karaoke" slik som på Donkey Konga, eller er det bare et 2d platformspill?

Det så bare ubeskrivekig fet ut. Grafikken var også meget smooth. Men jeg ble overrasket over den kjappe lanseringen. Jeg trodde ikke det ville komme ut før midten av 2005. Er det noen som vet om det følger en tromme med spillet?

Opprinnelig skrevet av Freezar@06.11.2004, 14.49
Jeg så filmen, og utifra den så spillet ganske underholdene ut.

Er det "karaoke" slik som på Donkey Konga, eller er det bare et 2d platformspill?
130909​
Det er et platformspill som benytter bongo trommene som kontroll. Og det ser fett ut! Jeg kommer nok ikke til å kjøpe det desverre da det blir for dyrt med bongotrommer og spillet.

Det burde vel gå an å spillet spillet uten et trommesett også, med tanke på at det fint går an i Donkey Konga.

Edit: går det an å spille multiplayer også eller?

Opprinnelig skrevet av Freezar@06.11.2004, 14.57
Edit: går det an å spille multiplayer også eller?
130920​
Hvis du så filmklippet, så la du kanskje merke til en «versus»-del? Virker som den delen er et form for slåsse-spill der man er ulike karakterer fra spillet og «Donkey Kong»-verdenen. Så ja, det ser ut til å være multiplayer.

Så igjennom filmen en gang til. Trodde det bare var fighting mot bosser, men denne gangen så det ut til å være en slags multiplayerdel.

Minner jo litt om Country serien dette her :) . Men som tidligere spurt; Følger det bongo-trommer med, eller må man nesten kjøpe konga for å få tak i trommene?

Skal ha dette spillet! >_<

Opprinnelig skrevet av wacco@06.11.2004, 16.28
Minner jo litt om Country serien dette her :) . Men som tidligere spurt; Følger det bongo-trommer med, eller må man nesten kjøpe konga for å få tak i trommene?

Skal ha dette spillet!  >_<
130954​
Jeg vet ikke om det vil følge med en tromme i Donkey Kong Jungle Beat, men Bongos-trommer selges løst også, så man må ikke kjøpe Donkey Konga. Likevel, en tromme har jeg hørt ligger på rundt 400-500 NOK her i Norge, så man får mer for pengene ved å kjøpe Donkey Konga til 600 NOK.

Sjønner.

Tenker jeg venter til JungleBeat kommer og ser om det følger med bongo's. Hvis det ikke gjør det river man nok på seg Konga inkludert bongo's.

Det ser kult ut ja. Morro med nye måter å spille spill på. Jeg kjøpte nesten Donkey Konga igår men tror nok jeg venter på dette spillet her istede.

Jeg håper at det her og det med DS er bare forsmaken på måten vi kommer i fremtiden til å spille spill på. Grafikken på spill begynner å bli rimelig rått på noen spill men ingen ting har skjedd med måten vi spiller disse spilla på.

Da er det jo et must for alle som har Donkey Konga!

Edit: han fyren som spillte så virkelig homo ut.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Trallala, det er ikke noen som har importert det? Jeg har litt lyst, men er litt skeptisk.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det er ute i Japan. 430,- inkl. tromme hos Play-Asia.