Donkey Kong - Jungle Beat

Var på Spaceworld i dag, og kjøpte det, fått spillt det i 10 minutter så langt, og jeg må si jeg er ganske mektig imponert.
Ganske gøy foreløpig iallefall, selv om jeg ikke har spillt det lenge nok til å få ett skikkelig inntrykk.
Følger uansett med trommer, så da har jeg iallefall ett ekstra par til Donkey Konga!
Typen på 38 synes også det så veldig gøy ut!

Noen andre som har skaffa seg det?
Meninger?

Spillet er suverent :tommelopp:

Ganske enkelt, men gjenspillingsverdien er stor. Moro å prøve og sette en rekke combos. Det er akkurat som jeg håpet. Det er overraskende givende og varierende å sitte å hamre løs på bongoene, og DK beveger seg jo akkurat som man ønsker.

Ellers sliter jeg med å få gull på første bene, skjønner ikke det...

Spillet anbefales på det varmeste.

Ble også fryktelig sliten etter et par timers tromming. :svette:

Jeg må kjøpe det imorgen.. har hele tiden gått ut ifra USA rls jeg.. men så så jeg at det plutselig dukket opp her først... Men får mann kjøpt spillet uten trommer? Hvor mye koster spillet med trommer?

Skal skaffe meg dette spillet selv, men blir nok at jeg venter på den nord-amerikanske lanseringen (14. mars). Like greit med tanke på at det allerede er 3 spill jeg har bestilt for februar. Heldigvis er det mulig å få tak i spillet uten trommer (har to trommer fra før av, og det holder), i hvert fall når det gjelder den amerikanske versjonen.

Hvordan er forresten multiplayer-delen i spillet?

Opprinnelig skrevet av Excelsion@04.02.2005, 22.08
Det er ingen multiplayer del.
Kun singel player.
173213​
Oh? På en film jeg så fra spillet så det ut som at det var en multiplayer-mode, men den versus-delen er vel bare en del av single-playern da ... Litt synd. Hadde håpet på litt ekstra multiplayer-moro.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Enig med herr syko mantis... Så jævlig tøft ut :( hvilket spill bør jeg kjøpe? Jungle beat eller Four Swor? god sp eller god mp... dilemma!!!

Spillet ser maks bajs ut.
Men det ser ganske bra da..
Ikke sant Amundos?

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
skjønte ikke helt den ass... får se på det i butikken! du får vel være med å bestemme... du er vel mest keen på Zelda kjenner jeg el Fredrico rett??

Kjøpte med spillet idag gitt. Første GC spillet jeg kjøpt på lenge, forløpig er det ganske morro, om noe slitsomt (for armene). Håper det innfrir :)

Jeg har hele tiden tenkt å kjøpe dette spillet, siden jeg har trommene fra før av. Men jo mere jeg tenker på det, jo mere synes jeg hele greia med å tromme for å styre en spiller i et platformspill ser umåtelig dumt ut.

Tromma har jo bare fire kombinasjoner man kan styrer med, er ikke det litt i minste laget? Det blir jo liksom det samme som en d-pad og ingen knapper...

Hele idèen er vel at konseptet skal være simpelt, intuitivt og morro? Selv liker jeg konseptet godt, og hadde kjøpt det, hvis det ikke hadde vært så ufattelig kort som jeg har hørt at det er.

Opprinnelig skrevet av Morbo@07.02.2005, 20.46
Hele idèen er vel at konseptet skal være simpelt, intuitivt og morro? Selv liker jeg konseptet godt, og hadde kjøpt det, hvis det ikke hadde vært så ufattelig kort som jeg har hørt at det er.
174344​
NGC eller Gamesmaster gikk igjennom det på fire timer, og det var første gang, tror jeg! Har forøvrig lyst på spillet, men da brukt for en billig penge.. (det virker slitsomt :svette: )

Til dere som har tenkt til å kjøpe det så har de det ganske billig på CDON.no

Jeg anbefaler spillet. Men da kun hvis du har bruk for tromma som følger med spillet i etterkant. Selve spillet er fort ferdiggjort, men ufattelig morro! :D