Doom 3 utvides!

#1
Her og her kan du lese om det.

«Doom 3»-utvidelsen vil hete «Ressurection of Evil», og vil ha som utgangspunkt at du innehar en tidløs og ond gjenstand som innehar Helvetes kraft - og denne vil demonene ha tilbake, skriver Eurogamer.net.
Også kommer hagla fra Doom II :gevær:
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Bullshit! Alle vet at man i utgangspunktet burde fått en hagle med tre løp i standard versjonen av Doom 3.
Alt annet blir litt for lite.
 

Dukie

nice girl
#3
Dagens beste nyhet! At ikke hagla fra Doom var med var en katastrofe! Ahhh! Digg. :)
 
#4
Nice at Doom 3 hagla er med ja :tommelopp: Mens vi er inne på Doom 3 våpen: jeg har enda ikke fått BFG på Doom3, spraker den tilstrekkelig rumpe eller er den svak?
 

Dukie

nice girl
#5
TRO MEG! Du har vel sett hva slaven til han skurken gjør med våpenet? (Uff, jeg begynner allerede å glemme navna.)

Så kan du i tillegg lade opp våpnet, jeg tok bossene enkelt på denne måten.

WAApnet kIckS AsS!
 
#6
Høres bra ut! :tommelopp:
 
#8
yes da..!!!
can't wait...!!

elsker doom... blir så jævlig skrimt..:p
 
#9
ettersom Doom 3 er det verste spillet på mange år så synes jeg det var en trist nyhet. er det et spill som virkelig ikke trenger en utvidelse så er det Doom 3. er best å skyve det under teppet å prøve å glemme snarest mulig å sette sin lit til at HL 2 ikke blir en like stor skuffelse...

Doom 3 appelerer ene å alene til "Grafikk horer". gameplay er jo elendig, å spillet er kun skumelt i 2 timer. etter det sitter man å venter på fiendene å kan forutsi nøyaktig når de kommer siden de kastes mot deg uten stans. da er det ikke mye skummelt. nettop det at det skulle være skummelt skulle jo være det store trekkplasteret.

historien bærer preg av at en eller annn fyr tok seg bryet med å kladde ner noe skvip i en lunchpause mellom all 3d modeleringen å lys effekt pussingen, åsså brukte de kladden som ble skrevet på en halv time som story.

vel, det er min mening iallefall...
 
#12
Synes Doom 3 er et bra spill. Det har en god innledning, og en helt grei historie som man følger via PDAene. I tilegg blir jeg skremt av allen synene man kommer over. "Grafikk horer"? Jeg tror du mener grafikkhorer, Scweppes. Og hva er det egentlig? Grafikk er da en stor del av et spill; god grafikk gir god innlevelse og en økt følelse av å være der. Så kutt ut å stemple de som liker grafikk som noe negativt.

Dessuten tror jeg vi kan vente oss gode MODs til Doom 3 snart, siden SDKen ble sluppet for et par uker siden.
 
#13
Doom 3 er ikke bare for "grafikk horer".

Du har tydeligvis ikke spilt det mer enn 2 timer eller noe sånt..
Og å påstå at du alltid vet hvor monsterene kommer ut er vel å ta i veldig mye?
 
#14
Tja, etter en stund kunne jeg ganske klart tenke meg at det gjemte seg en zombie den i det mørke kroken hvor det er ingen sannsynlighet for at noen skulle stå å henge. Dermed holdt jeg avstand og lyste litt med lommelykta, hva skjedde, sier du? Jo, en zombie begynte å mumle mens den sakte subbet ut av mørket, mot meg.
 
#15
Doom 3 lovte jo aldri slående gameplay og morro i timesvis (kanskje det siste) Jeg er fornøyd med spillet siden jeg er en grafikkhore selv, men det ble en SMULE repetativt. (<-staveleif?)

...aldri ET slående...

Morro=moro

Repetativt=repetivt
 
C

Crizpy

Gjest
#16
Opprinnelig skrevet av Madsy@27.10.2004, 09.13
Synes Doom 3 er et bra spill. Det har en god innledning, og en helt grei historie som man følger via PDAene. I tilegg blir jeg skremt av allen synene man kommer over. "Grafikk horer"? Jeg tror du mener grafikkhorer, Scweppes. Og hva er det egentlig? Grafikk er da en stor del av et spill; god grafikk gir god innlevelse og en økt følelse av å være der. Så kutt ut å stemple de som liker grafikk som noe negativt.

Dessuten tror jeg vi kan vente oss gode MODs til Doom 3 snart, siden SDKen ble sluppet for et par uker siden.
124971​
Allen? Trur du mener alle, Madsy.
 
#17
Må si jeg virkelig gleder meg til denne tilleggspakken. Jeg elsket DOOM3, og gleder meg til å spille videre på den nydelige storyen.

-Og det å si at storyen er noe som ble skriblet ned i lunchpausen er fullstendig bullshit. Om du tar deg bryet å spille mer enn en time og faktisk prøve å lese dialogen skjønner du at dette er brukt tid på! Les forøvrig Shadar's omtale av spillet, jeg er enig i veldig mye av det han sier (untatt karrakteren, spillet fortjener en 9'er eller kanskje tilogmed 10'er). Jeg ble så hekta på spillet når det først kom ut at jeg spilte og runna det på 30 timer (pisse og spisepauser inkludert) uten søvn!
 
#18
Opprinnelig skrevet av Scwepps@27.10.2004, 00.01
ettersom Doom 3 er det verste spillet på mange år så synes jeg det var en trist nyhet.
124883​
Det var vel årets overdrivelse, eller hur? ;)

Jeg skal innrømme at jeg ble litt skuffa av Doom 3, jeg vil gi det en 7,5 av 10 poeng. Det er bra på mange måte, men fenomenalt er det ikke.
 
#19
blir sikkert gøy det! men jeg må innrømme at jeg ikke var i nærheten av å runde doom3 før jeg ble lei. jeg hadde bare fått plasma gønnern. >_<
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#20
Opprinnelig skrevet av Madsy@27.10.2004, 09.13
Synes Doom 3 er et bra spill. Det har en god innledning, og en helt grei historie som man følger via PDAene. I tilegg blir jeg skremt av allen synene man kommer over. "Grafikk horer"? Jeg tror du mener grafikkhorer, Scweppes. Og hva er det egentlig? Grafikk er da en stor del av et spill; god grafikk gir god innlevelse og en økt følelse av å være der. Så kutt ut å stemple de som liker grafikk som noe negativt.

Dessuten tror jeg vi kan vente oss gode MODs til Doom 3 snart, siden SDKen ble sluppet for et par uker siden.
124971​
Med "grafikkhorer" refererer vi til de som nesten utelukkende spiller et spill for å sikle på den vilt fargelagte skjermen, enn å se etter noen form for gameplay (som i dette tilfellet Doom 3, i hvertfall etter min mening). De hadde spilt et spill om å sortere mattebøker, hadde grafikken vært bra nok.

Doom3 har jo en grafikkmotor som driter på alle andre spill (og maskina di også), men det var jo for svarte møkkakjedelige greier! :tommelned: Spillert holdt seg ikke lenge på disken, og en oppfølger føler jeg er bortkasta.

But that's just me.