[Multi] Dragon's Dogma [PS3 360 PC]

Lodin

Der Waaaah
#1


Jeg tenkte det kan passe med en tråd for dette siden det lille jeg har sett og hørt virker veldig lovende. Det er da Capcom som slenger seg på den vesle bølgen til Demon's\Dark Souls og mekker sitt eget hardkjernede RPG. Deler av utviklinga er gjort av Monster Hunter-folka så det blir nok av svære dyr å denge på. Heldigvis holder det seg vestlig i stil så det er ikke så mange kattefolk som løper rundt å maser.

Her er den offisielle traileren som hinter litt om bakgrunnshistorien og sånn.

Og her er en preview fra OXM som viser ganske mye gameplay.

Slippdato her er da 25 mai og det erke så lenge til. :)
 
#2
Er det her det samme spillet som folk refererte til som Resident Evil 4 med riddere tidligere?
Tror kanskje jeg må ha det her.

Dette ga meg en bulk i middelalderbuksa mi
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#3
Ser ganske interessant ut, men kjente at noen av animasjonene blei litt for halvveis for min del. Regner med det er en dråpe i havet i det store løp, men løpsanimasjonen og sveveanimasjonen var ganske "meh". Må sies at jeg så uten lyd, ville bare se de pene bildene. Ville ikke få noe historie-ting avslørt, da jeg tror jeg vil sjekke ut det her
 
#5
Syns det ser fryktelig generisk ut, kronet av en årntli døv tittel. Men kan godt hende det blir kult.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#6
Var det dette spillen som måtte selge 6 millioner kopier for at Capcom skal gå i pluss?
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Det nekter jeg å tro all den tid de ikke hyper det i det hele tatt. Alt de har sluppet er trailere samt latt fansider og blader lage egne preview-videoer som den jeg posta.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#8

Lodin

Der Waaaah
#9
Det ser mer eller mindre ut som Darmon's Souls's som så mye annet i spillet.
Her er en preview\intervjuings om det som er ufattelig kjedelig. Man får se karaktermekkern og menyene der.

Og 10 millioner er piss. Sist jeg sjekka hadde Kingdoms of Amalur såvidt runna 600.000 kopier på verdensbasis noe som gir et hint om hvor vanskelig det er å launche et nytt RPG. Noen som har no tall på From Software sine to klassikere?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#10
dark souls solgte over millionen ihvertfall.

og demon's solgte over 1,5.

dette er info fra vgchartz
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Titta der og Skyrim har solgt 11,3 mill. Helt klart det de sikter mot og da er de noen forbanna idioter. Selv Capcom sitt siste virkelige storspill (med mindre jeg glemmer no opplagt) var vel Resi 5 og det solgte "bare" 7.73. DD dukker ikke engang opp på PC så her må nesten noen ta seg en bolle.

E: NPC-systemet virker jævla awsum. Man mekker sin egen partner som man kan laste opp og la andre bruke og sånn.
http://www.youtube.com/watch?src_vi...annotation_id=annotation_904207&v=qEsVmmXQqWA
 
#12
Synes gameplayet virker veldig opp min gate, men innpakninga not so much. Capcom er flinke til å grise til gode spill med pinlig narrativ så jeg håper det er en del av spillet man bare kan velge å overse. Eller at den delen mot formodning blir bra, det hadde jo vært helt supert! Holder et spektisk øye på detta her.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#15
Det ser kult ut meg jeg bare vet at japan kommer til å fucke det opp på ett eller annet vis. Som for eksempel med save punkt hver 5. time eller noe
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Det harke multiplayer. Stort sett det folk ræger over foreløpig. Ikke at jeg bryr meg nevneverdig mye selvom det hadde vært kult.
 
#18
Dobbelpost fordi jeg lurer på om dette gjelder alle preordere. I såfall preorder jeg i dag. Hvor lønner det seg å bestille?
 
#19
Har sykt lyst til at dette skal bli GOTY men er tross alt Capcom i 2012.........
 

Lodin

Der Waaaah
#20
Dobbelpost fordi jeg lurer på om dette gjelder alle preordere. I såfall preorder jeg i dag. Hvor lønner det seg å bestille?
Berserk-stashet er foreløpig bare annonsert i Nippon. :( Ingenting er sagt om Europania ennå.
Men men, dagens funne fact får bli at det ikke bare er villsvin og daue vakter man kan kaste. Stunner man en fiende tilstrekkelig kan man jaggu plukke opp ham og hive'n utfor et stup også.