Drakengard [ps2]

#1
Eg så d 16minutt lange interjuvet (TRYKK HER!!! for å se interjuvet og screen shots) og d fikk mg til å smile, juble... u name it!!!

SquareEenix har kombinert acecombat, resident evil og masse masse flere spill og komt fram til det mest orginale spillet eg nogen gang har sett!!! :thumbsup:
Hvis dere RPG fan ikke liker d dere ser så må dere nesten sjekke enda en gang!!!

Det har europeisk releas daten er 21mai (ja, 2004).

Så d e bare å glede seg.

D blir også sagt at den europeiske versionen skal være mye bedre enn den japanske versionen fordi den japanske versionen fikk kritikk som produserte ikke tollererte.
Derfor forbedredt de spillet slik at den europeiske versionen ikke skulle få så elendig kritikk.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#2
Og alikevel fikk det 7 av 10, i FORBEDRET versjon?

Hmmm, så forresten den videoen, kan ikke si at jeg er alt for imponert...
 
#5
Frykter det fort kan bli i overkant ensformig... Kjører noen på med en liten omtale når de har fått det?
 
#6
Reviews:

- Gamespot: 7,0
- IGN: 7,9
- Game Informer: 7,5
- Gamepro: 7,0

Vet Reviews i utgangspunktet ikke har all betydning i verden, men hvis du tror dette blir det beste RPG ever, er det nok endel som vil være uenig med deg..
 
#7
Eg ble iallefall prektigt imponert.

Hørte dokker interjuvet med han som lagde spillet (med god hjelp fra mange andre så klart)?

Han sa jo at bla. et AceCombat team hadde vært med på å lage d.

Som sagt så komme spillet ut 21mai (2004 B) )
 
#11
64 våpen, er det så mye da?

Vært borti RPG spill som har langt over 100 våpen jeg, så tror ikke det er grunn nok til at det blir verdens beste RPG..
 
#12
Ja, men i spill som FFX så er d lite variasjon mellom våpnene.
Men i dette spillet blir også vpnene brukt mest mulig med tanke på at d er du som styre hoved personen i steden for velge feks. Fira så gjør den personen det.

Det er litt for ensformig spør du meg. <_<
 
#13
Tror også dette blir bra... Hadde mine tvil i starten om at dette fort kunne bli vakkert, men litt ensformig... men det tror jeg ikke lenger.. Det er visst flere "hemmelige" chars du kan unlocke og spille med, i tillegg til de man finner underveis, og så kan man lvl'e opp dragen sin... Nok å sette tenna sine i med andre ord...

i believe...

Offtopic.. Ace spiller du lineage 2(spør pga avataren din..)
 
#14
Hmm.. Jeg sitter fortsatt og spør meg selv hva som har skjedd med Square-Enix i det siste.. Først FFX-2, så FF:CC og så Drakengard.. Hmm.. Hva har skjedd med god gamle square som bare slapp kvalitet? Det som hadde vært kult å sett var Vagrant Story 2.. MmmMm.. :thumbsup:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Vagrant Story, ja. Jeg har kun lest en anmeldelse av det, og den gav meg ikke videre lyst til å spille det akkurat. ;)

Opprinnelig skrevet av Something Awful
For extra fun and detail the game includes a "risk" meter, which apparently measures how drunk off his ass your character is. Once the risk number gets above five he can't hit the broad side of a behemoth (and even if he did, it probably wouldn't do any damage).
:D
 
#17
Opprinnelig skrevet av JunJun-Pe@02.04.2004, 01.19
Hmm.. Jeg sitter fortsatt og spør meg selv hva som har skjedd med Square-Enix i det siste.. Først FFX-2, så FF:CC og så Drakengard.. Hmm.. Hva har skjedd med god gamle square som bare slapp kvalitet? Det som hadde vært kult å sett var Vagrant Story 2.. MmmMm..  :thumbsup:
Må si jeg foretrekker Square som prøver å lage noe spillmessig nytt, enn Square som bare tegner nye bakgrunner og fiender til enda et generisk Final Fantasy-spill.