Dreamcast med endel spill til salgs!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Hey!
Selger min pent brukte Sega Dreamcast, det følger med en håndkontroll, ett dreamcast keyboard, to memory cards (de über l337'e med skjerm), en bootdisk, og en adapter slik at du kan bruke PS/PS2 kontroller på Dreamcasten:).
Det følger selvsagt med endel spill og, de er som følger:
Shenmue (komplett, PAL)
Grandia 2 (komplett, NTSC- Det følger også med en eksklusiv Grandia 2 soundtrack i denne)
Planet Ring (Komplett, NTSC)
Sonic Adventure (Komplett, NTSCJ med engelsk tekst og tale)
Star Wars Episode 1 Jedi Power Battles (Komplett, NTSC)
Ready 2 Rumble 2 Boxing Round 2 (Komplett, NTSC)
Alone in the Dark 4 : A new nightmare (Komplett, PAL)
Resident Evil Code:Veronica (Komplett, PAL)
Plasma Sword : Nightmare of Bilstein (Komplett, PAL)
Tomb Raider 4 : The Last Revelation (Komplett, PAL)
Power Stone (Komplett, PAL)

Yess, men hva er folka villig til å gi?:D
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#2
Skulle gjerne hatt kloa i ett slikt minnekort med skjerm ja (VMU). Er du villig til å selge ett separat, evnt. for hvor mye?
 
#3
Ojojoj.. her er jeg interessert lzzm :D

Er dårlig på sånn priser jeg.. hva vil du ha?
Er det sånn nice eske og sånt på konsollen? (Ikke at jeg trenger det, men fint å vite)

Har ikke mye peil på hva dette er verdt for deg, og heller ikke så mye om hvor mye en Dreamcast er verdt i dag.. Men men, sleng ut et tilbud du? :rolleyes:
 
#4
Opprinnelig skrevet av Jani@11.04.2004, 03.49
Ojojoj.. her er jeg interessert lzzm :D

Er dårlig på sånn priser jeg.. hva vil du ha?
Er det sånn nice eske og sånt på konsollen? (Ikke at jeg trenger det, men fint å vite)

Har ikke mye peil på hva dette er verdt for deg, og heller ikke så mye om hvor mye en Dreamcast er verdt i dag.. Men men, sleng ut et tilbud du?  :rolleyes:
hihihi, vel, skal ærlig innrømme at jeg er skam dårlig på priser jeg og:D , har ikke fjerneste aning om hva en dreamcast med dette er verdt:D (noen som har et forslag?:D), forresten, mener bestemt at jeg har Dreamcast esken (tror også jeg til og med har eskene til begge minnekortene og:D) liggende på loftet eller no (klokken er fem på 5 om morgenen så jeg skal ta en titt når jeg våkner senere idag:D). Meeen, har hakke et tilbud du da?:D
 
#5
Opprinnelig skrevet av Kleevah@11.04.2004, 03.47
Skulle gjerne hatt kloa i ett slikt minnekort med skjerm ja (VMU). Er du villig til å selge ett separat, evnt. for hvor mye?
VMU var det yah:D, tenkte jeg skulle liste meg opp for å undersøke det, men ble så trøtt att:D, heheh, vel, vi kan jo se om det er noen interesse for "pakken" jeg selger, hvis det ikke er det, eller at den personen som kjøper det ikke trenger to minnekort så er du første på lista:D
 
#6
Søren a, hvorfor er det jeg som må komme med tilbud? :p

Sjekka akkurat eBay, og fant ut at Dreamcast ikke var så "verdifulle"\dyre som jeg hadde trodd.. ( Dreamcast på eBay )..

Menne, som sagt så er jeg dårlig på disse prisene.. Akkurat nå har jeg ... 1200,-. Noe rundt der?
Men jeg blir jo rikere for hver dag som går :p

Forresten: Kleevah kan få den ene VMU'en :) (Hvis jeg da blir den nye eier av pakken så klart)
 
#7
hehehe, veeet, hater å måtte finne på priser selv :laugh: , hihihh. Yah, høres bra ut, sikter på en pris rundt der, veldig bra :D, hihih, men jeg er så trøtt at det har nesten tatt meg 10 sigaretter å skrive dette:D, hehehe, yess, men kan ikke du adde meg på MSN, hvis du bruker det da:D, så kan vi prates der imorra når jeg våkner uttpå dagen engang?

MSN - ReWOLF8@hotmail.com
P.S er det noen andre som har noen spm eller lurer på noe, ikke nøl meg å kontakt meg på msn (jeg glemmer å sjekket forumet ofte, så beste sted å kontakte meg er på mSN:D)

yesss, en sigarette til, så legger jeg meg:D, tihih, nattah folkenS :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.