DS Lite ønskes

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#1
Heiskjera.

DS Lite ønskes. Ikke noe nødvendighet at den skal være som rett ut av kassa, men skal ikke være hærpa heller. Farge er ikke så jævlig viktig, bare den ikke er plommerød eller noe. Garantert betaling på dagen :loth: Er villig til å betale noe i nærheten av halvparten av det som er retailprisen på den her og nå (ca. 1400,- i følge onde tunger på bomba).
 
#4
Hei. Du har ikke gjort din Spillegal-konto klar for å motta PM, men jeg kan svare her.

Hadde egentlig håpet på å få solgt alt samlet, og med tanke på at jeg ikke har garanti og at den trykkfølsomme skjermen har to pikselfeil, så kan jeg ikke ta så mye for den, og da tror jeg nok at jeg beholder den.

Jeg er selv nøye når det gjelder tilstanden til bruktgjenstander jeg kjøper, så jeg forstår at du er litt skeptisk.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#5
Har pixelfeilene noen praktiske innvirkninger når det gjelder gameplayet i spill, eller er det et bare kosmetisk?

Jeg kan forsåvidt kjøpe hele greia jeg, så lenge selve DS'n er brukbar. Hva skal du ha for hele? Går ut i fra at DS'n går billig...
 
#6
Pikselfeilene har ingenting å si for spillingen, og du ser dem strengt tatt bare når skjermen er helt sort. DS-en er ellers meget pent brukt, og siden skjermen har vært beskyttet av en screenprotector, så skal den være ripefri. Hvis du kjøper DS-en, alle spillene og vesken, så skal jeg ha 1700,- inkl. porto.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#7
Er det ikke litt rart at prisen skal øke med 700,- i forhold tl tilbudet sikrusmartin/Gateway gudene vet, fikk i din tråd? Hva er forskjellen på tilbudene? Synes det var litt rart, spesielt med tanke på at det er brukt ting det er snakk om. Men hva vet vel jeg.

Jeg kan glatt kjøpe DS'n din for 1000,-, pluss to spill (Wario og Elite Beat), slik som tilbudet som gikk til Sirkus var. 1700,- blir for dyrt for meg. Men som sagt. Done deal med en gang, hvis du går med på tidligere nevnte tilbud.
 
#8
Det hadde jeg helt glemt og jeg kan se at det virker litt rart, men han skulle bare ha to spill. Fire spill og en Nintendo-veske utgjør en del penger. Men greit, jeg kan senke prisen til 1400,- inkl. porto, og da synes jeg at jeg er snill.

Hvis du tok det ille opp, så må jeg bare beklage, for det var absolutt ikke min hensikt å gjøre forskjell på dere. :)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#9
Det går helt greit du^^ Er bare en gnien sunnmøring.

Men greit, da har vi en avtale. Send meg kontonummer, så skal jeg fikse det i løpet av dagen. Har eksamen frem til 14.00, så det blir etter det.

Hadde det forøvrig vært mulig å fått pakken postlagt ganske kjapt, dvs. i dag eller i morgen? Jeg er nemlig i Trondeim, og reiser kommende fredag, så det hadde vært greit å hatt noe å gjøre på i 9 timer på hjemoverturen ^^ Men som sagt, send PM med detaljer.