Duke Nukem Forever Never

Kilik

Lokal moderator
#1
:eek: Ja, nå skjer det endelig noe her...

Wednesday the 19th, around noon CST, we will release the first teaser trailer from Duke Nukem Forever.
3DRealms.com

Den første traileren er litt å ta i, men Broussard og gutta vil tydeligvis glemme fortiden. 19.00 i dag norsk tid altså.
Første bilde
 

Novastrum

Feminist-elitist
#3
Owz Myz Godz! :w00t:

dnclip & dnstuff!
 
#4
Spennende!

Foreslår dessuten vi signerer alle postene i denne tråden fremover med juksekoder fra Duke Nukem 3D.

- dncornholio
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Okay.

- dnhvemfaenmåttejukseseggjennomdukenukem3ddeterikkesåjævlavanskeligforhelvete
 
#6
Duke var ikke vanskelig, men det ble bare så mye morsommere med cheats. Og ikke bare juksekoder, men hvis man modifiserte duke.ini (tror jeg) kunne man forandre på styrken til våpnene og mye sånt. Det var fett.

- dngod
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#7
HEHE NÅ ER DET BARE TRE ÅR TIL NESTE SCREENSHOT DA DERE!

- IDDQD
 

Novastrum

Feminist-elitist
#8
SITAT(Yetipants @ 19.12.07, 13.12) 94351
Okay.

- dnhvemfaenmåttejukseseggjennomdukenukem3ddeterikkesåjævlavanskeligforhelvete
[/b]
Jeg ville krympe folk å tråkke på dem på førstebane for hælveteoeoaoaoaaooao!!!

Dessuten var vi rundt 12 år. Cheatz var den råeste vitenskapen på den tida.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Gratulerer, du slipper å ta på deg hvite sokker.
 
#11
Barske Duke er "snart" tilbake ja ?

Det blir vel et DX15 spill eller noe i den duren.
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Jeg garanterer, den teaseren vil ikke være annet enn kameraet som panner rundt Duke mens han knekker knoker og røyker og det blir fantastisk.

BALLS OF STEEL!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#14
Duke Nukem hører ikke hjemme i dette årtusenet. Bryr meg lite om DNF, det blir sikkert middelmådig uansett. Meh.


- quicken
 
#16
Dette ser foreløpig ut å være akkurat det jeg håpet. Spent på fortsettelsen, og om Realms har planer om å gjøre noe som helst annet enn å oppdatere DN3D. Magefølelsen sier ja, og i så fall blir det moro å se hva.
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Grafikken er hakket verre enn Doom 3, men det driter jeg i. Det er Duke, han pumper jern og røyker og det er alt vi trenger. Det også pig cops og andre monstere. Hail to the king baby! GOTY08 all the way! \m/

EDIT:
 
#19
Vanskelig å få et bra inntrykk ut fra en trailer som denne her, men jeg håper og tror dette spillet vil bli jævlig fett. Har savnet en antihelt som Duke i spill de siste årene, så dette skal bli spennende. Noen som vet om det kommer til konsoller?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#20
Om ikke annet så betyr det ihvertfall at de har gjort littegranne mer i de senere år enn å spille på Steam.