Duke of Bobbington - Krigføring på lavt nivå

Drauden

SGs kollektive lillebror
#1
Dag 1

Ok, jeg har ikke peil hva jeg driver med her. Jeg begynte å lese noen manualer av typen "hvordan andre mennesker spilte dette spillet for første gang" men så kom jeg på at jeg har lyst til å være det mennesket selv.
Duke of Bobbington starter oppi nord, hvis det er lov til å bruke den termologien der når det gjelder galakser osv. Jeg sjekker ut alt som kan oppgraderes, og deler alle penga ut på alle stjernene mine fordi kommunisme. Totalt nå står det at jeg har 10 på økonomi, 8 på industri og 2 på forsking. De to andre som har starta, kak og Fetthest har 5/5/1, så mulig jeg dreit jeg ut ved å bruke alle pengene mine for tidlig eller noe. Jeg tenker uansett at på starten så ønsker alle å expande, og man må bruke penger for å tjene penger. Akkurat nå fikler jeg rundt og prøver å finne ut hvordan jeg sender skip til andre stjerner.

Jeg kommer til å bli så inderlig knust. Mitt Bobbington-imperie er i uforsiktige hender.

DAG 2

Ok, nå har dritten starta og folk sender meg meldinger om allianser, forhandlinger, hvem som skal knuses osv. Jeg fant ut at jeg dreit med ut ved å bruke opp alle pengene, fordi nå kan jeg selvfølgelig ikke kjøpe noen skip. Men pytt, det ordner seg.
Så langt har Martin vært frekk mot meg (bombe), og han tilbyr å gi meg penger for research. Sug en pikk, Martin.
Fetthest foreslår en liten allianse, Tomas har foreslått forhandlinger siden vi bor så langt unna hverandre, jeg har foreslått en allianse med demake fordi han er så langt unna, kak har spurt meg og Ludvig om vi vil være med på å drepe Tralleksander.
Også er det en annen ting også, men det kan vi sikkert ta senere... når ting blir satt i motion.

DAG 3

Begynner å få noen stjerner her og der, mine fleets blir flere og jeg har en allianse jeg liker å tro er skrevet i stein... ellers er jeg screwed.
Eneste dramatikken så langt er at meg og Fetthest var på vei mot samme stjerne. Jeg lå såvidt foran og rakk og forsvare meg heldigvis. Firstblood lzzm wuuhu.
Tralleksander har foreslått en allianse av den seriøse typen. Jeg har valgt å stole på han, og sammen holder vi nå på å sette opp folk mot hverandre mens når de minst aner det, skal vi slå til. Spent på hvordan dette her skal gå. Vet ikke om Tralleksander er en bedre spiller enn meg, jeg håper det bare, og jeg håper han vet hva vi driver med.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#2
Dag 4

Krigføring på lavt nivå indeed. Kak og Fetthest har begynt å ta ting som ikke tilhører dem i hele tatt, mens Lars Li prøver å holde meg i livet ved å gi meg research. Har lagt merke til at jeg allerede har begynt å gi litt affen McBlaffen i denne spillen, så jeg tror jeg bare skal gå full out mot enten kak eller Fetthest eller dø prøvende. Desto raskere jeg er ute av denne spillen, desto bedre. Nattesøvnen min. :penga: