Dungeon Hero

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Okay, har jo hørt om dette her før og antok det var nok et billig dungeon-runner-cash-in-spill. Vel, det er mye dungeon-running i spillet, men det som er det viktigste er at tittelen på spillet er ironisk. Ikke sånn Alanis Morrissette-ironisk, men som i at du spiller en menneskelig leiesoldat i en "realistisk fantasy-verden" som er hyrt inn av goblins for å ta knekken på andre som vil invadere kåken deres (dvs. hula). I begynnelsen er dette andre goblin-stammer, men jeg blir litt overraska hvis det ikke dukker opp folk og annet fe du kan mose underveis. Poenget er at du spiller en helt uten moralske skrupler, og det er det samme som å spille en PSYCHO KILLAAAAH veit dere. Uansett så kan dette bli interessant; utviklerne (Firefly, engelsk spillselskap som har holdt på i elleve år uten at jeg kan si jeg har hørt om noen av spillene de har laget, knegg) sier at de håper spillet kan bli noe nytt og interessant i den ikke-spesielt-oppfinnsomme Diablo/Nethack-klone-sjangeren. Skal følge med på dette, iallfall.