Dungeon Siege 2 Demo

Da er det kommet en demo av oppfølgeren til Dungeon Siege. Demoen er på voldsome 1466mb så det er ikke småtteri vi må laste ned.

Her er litt info ang demoen:

Differences Between the Trial and Retail Versions

The Trial Version of Dungeon Siege II contains only a limited portion of the
single player version of the game (up to the Elven Shrine area). In the Retail
Version, your adventure will continue well beyond this area.

In the Retail Version, you can also play the same adventure in multiplayer
using a party you've created in the single player version of the game. For
those who master the entire game in either single player or multiplayer mode,
you can replay at the higher levels of Veteran and Elite. You can play
multiplayer through Mercenary, Veteran, and Elite as many times as you want,
and in any order, assuming you have gained access to the Veteran and Elite
levels. You can reset the world state at any time in multiplayer, which gives
you maximum flexibility in gaming choices with other players (for example,
replay your favorite areas).

Det står at du har en limited portion av spillet...hva en mener med det vet jeg ikke. Og hvor langt fram er Elven Shrine area som du kan spille frem til tro?

Synes det virket så voldsomt med 1.4gb til en demo.

Noen som har testet denne demoen enda?

Edit: Her kan du laste ned demoen

Dette kan bli meget bra.... DS1 er faktisk en klassiker, og et spill jeg har kost meg mye med..... Expansion packen likte jeg også så dette ska testes ut med en gang jeg kommer hjem...... Gleder meg som en unge til oppfølgeren.... takker Sjef(les WOW), nå redda du dagen min....

hmm... gå tidlig fra jobb idag hehe.....

Opprinnelig skrevet av Onkel $ander@04.08.2005, 13.18
Dette kan bli meget bra.... DS1 er faktisk en klassiker, og et spill jeg har kost meg mye med..... Expansion packen likte jeg også så dette ska testes ut med en gang jeg kommer hjem...... Gleder meg som en unge til oppfølgeren.... takker Sjef(les WOW), nå redda du dagen min....

hmm... gå tidlig fra jobb idag hehe.....
247977​
Hehe, spørs om du må snike deg fra jobben ja :p

Testa det nå da og synes det virker veldig bra så langt ivertfall. Eneste er at jeg blir litt stressa når jeg må holde styr på flere folk i gruppa. Har ikke spilt det første spillet noe serlig så det er litt køddig...

Men alt i alt så virker dette som er veldig bra spill for dem som liker den sjangeren her! :tommelopp:

Høres bra ut..... Så vidt jeg vet så er ikke ds2 en oppfølger hvor det er nødvendig å spille forgjengeren for å forstå historien..... Ang holde styr på fler i partyet så synes jeg det er noe av det bedre med spillet.... Da er du ikke "alene" når du trasker gjennom de altoppslukene omgivelsene, og du føler deg litt mer "trygg" da du kan sende noen annen i partyet først i tilfelle det skulle dukke opp noen "ubudne" gjester hehe.....

Det eneste som mangler er at det skulle vært interaksjon mellom party medlemene utover "jeg har et quest, ok jeg blir med deg"..... etter det jeg forstår så er oppfølgeren en grafisk facelift hvor den grunnleggende mekanikken fra forgjengeren er beholdt... Dette gjelder da oså gameplayet, noe jeg likte fra DS1...

Det skal vel til og med være mulighet til å dualwielde... Who hoo.... nei, dette blir bra... Realeas date i august også.... WOOT.... var på tide, spillet skulle jo egentlig være ute i sent ifjor.... Litt utsatt kanskje..... hvordan er det med character creation da Hunts ? Noe bra ?

Opprinnelig skrevet av Onkel $ander@04.08.2005, 14.28
Høres bra ut..... Så vidt jeg vet så er ikke ds2 en oppfølger hvor det er nødvendig å spille forgjengeren for å forstå historien..... Ang holde styr på fler i partyet så synes jeg det er noe av det bedre med spillet.... Da er du ikke "alene" når du trasker gjennom de altoppslukene omgivelsene, og du føler deg litt mer "trygg" da du kan sende noen annen i partyet først i tilfelle det skulle dukke opp noen "ubudne" gjester hehe.....

Det eneste som mangler er at det skulle vært interaksjon mellom party  medlemene utover "jeg har et quest, ok jeg blir med deg"..... etter det jeg forstår så er oppfølgeren en grafisk facelift hvor den grunnleggende mekanikken fra forgjengeren er beholdt... Dette gjelder da oså gameplayet, noe jeg likte fra DS1...

Det skal vel til og med være mulighet til å dualwielde... Who hoo.... nei, dette blir bra... Realeas date i august også.... WOOT.... var på tide, spillet skulle jo egentlig være ute i sent ifjor.... Litt utsatt kanskje..... hvordan er det med character creation da Hunts ? Noe bra ?
247999​
Synes det var lite valg i character creation...men så er jo dette en demo også da... Blir nok mere i selve spillet. Synes historien i spillet var bra, en blir lissom dratt in i historen..noe jeg likte veldig :)

Jøss... DS MED historie *besvime*...... Hadde det ikke vært for deadlinen jeg har nå, så hadde jeg vært over alle hauger for lenge siden....

Nei, dette blir morro gitt.....

Jeg liker RPG men er ingen Hardcore power gamer, Dungeon Siege var i min mening alt for dårlig, masse gåing kjedelig design, jeg rundet det hele på 11 timer.
Jeg får vel prøve demoen og gjøre opp en ny mening.