[Multi] E3 2015 aka Last Guardian

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Det eneste fra Nilos post jeg gir faen i er Uncharted, og det sier litt om hvor mye spanandes det later til å bli på E3. Rosinen i pølsa for min del er uansett - overraskende nok - dette:



Og så Zelda da, men Dark Souls er Zelda det også. Vil egentlig vite minst mulig om herligheten, men ryktene sier current-gen only, PC kommer litt seinere (fordi vanskli for japanmann å mekke ånkli pesekode). Ellers skal det visstnok være flere mekanikker som tweaker bosser og vanskelighetsgrad på ulike måter (videreføring av Bonfire Ascetic fra DS2, antar jeg), og noe mer coop- og helt sikkert pvp-dilldall. Veit iallfall at her blir det noe dag enings.
 

demake

Seksuelt godteri
#7
Dag eeeeen, tispårrrrrr!
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#9
Bortsett fra de Nilo nevner, ser jeg frem til å høre mer om Dishonored 2 og det nye Deus Ex. Egentlig de eneste spillene jeg genuint ser frem til, sammen med Fallout 4.
 
#12
"Did she crash? Is that why you laughed?"

Så du kan strømme Xbox 1-spel til Oculous. Som om du sitter i stuen og ser på TV. Ikkje spesielt imponert, skjønt eg trur det må oppleves. Kan det strømmes til mobiltelefoner som så kobles til Oculous begynner det å bli imponerende! Kan sjå for meg ein type konferanse dersom alle deltagerene scanner ansiktet sitt ordentlig, skjønt det er kanskje litt lenger unna. Kanskje Kinect kan hjelpe til med slikt?

Kjenner eg blir gira på VR når eg ser at dei ikkje baserer seg på jumpscares og flysimulatorer heile veien, tredjepersons eventyr der speleren er der som kameraet, og Lucky's Tale som i hovedsak er Mario i 3D, men speleren er med i verdenen og styrer Lucky. Dette har eg vanvittig lyst til å prøve!

Er skeptisk til Half Moon, den kontrolleren deira. Spent på å prøve, men er litt usikker på om eg kommer til å klare å ikkje kaste den veggimellom midt i ein ildkamp. :)
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#13
Det gikk rykter bla. fordi en masse hadoken og lignende lydfiler var med i en av de siste patchene, men nå har altså denne videoen lekka.

E: Roy dukker vistnok også opp, men han er det ingen som bryr seg om.
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
#15
EEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeee!!!



Dreit egentlig i det siden en Boneside sa det bare skulle komme til Bone, men Bestbuy har lagt ut et PS4-cover.
G1 Transformers og det er vistnok Platinum som mekker det! Kroppen min er ikke klar. :yoshi:





Autobots face off against the Decepticons when Megatron discovers a way to harness the enormous power of plasma energy to cyberform Earth

PlatinumGames signature fast action allows instant robot to vehicle attacks, slam downs, counterattacks, and infinite combos for a unique master combat system

Features 5 playable Autobots including Optimus Prime, Bubblebee, Sideswipe, Wheeljack, and Grimlock

A deep customization system and 5 difficulty levels with overhauls in enemy composition deliver hours of intense gameplay

Actors from the original TV series reprising their roles include Peter Cullen (Optimus Prime), Dan Gilvezan (Bubblebee), Frank Welker (Megatron and Soundwave), and more
 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#16
Kompis og jeg har et google-dokument med E3-prediksjoner som vi poster i når vi kjeder oss.

Sony
COD eksklusiv DLC, demo på COD: The New One
Last Guardian PS4, portet av Japan Studios
No Mans Sky, Q4 2015
PS4 slim, lavere pris på den gamle
Nytt Santa Monica-spill, sannsynligvis God of War
Uncharted 4 multiplayer-demo
Uncharted 4 Q1 2016
The Witness Q3 2015
Hellblade er en ting som fortsatt eksisterer
Rockband-demo
MGS5-demo
Street Fighter 5
Killzone-folka har et nytt spill som ikke er Killzone.

Microsoft
Minecraft World
Quantum Break, Q3 2015. Sjefsutvikleren forlot nettopp så spillet er ferdig
Fable-ting
Halo
Halo
Halo
Mad Max-demo
Star Wars Battlefield-demo
Tomb Raider Fuck You Sony Edition-demo
Guitar Hero-demo
Audio/Video-fuckups

Nintendo
ZeldaU - Q2 2016
Starfox U
Inget nytt Mario-spill
Xenoblade X-demo, vestlig release-dato Q3/4
Please understand
Ny Pokemans
Platinum har en ny IP, Nintendo elsker sin eneste tredjepartsutvikler, lar dem gjøre hva som helst
New 3DS ikke-XL i nord-Amerika

Ubisoft
AssCreed: London Whatever
Hound Monitoring 2
The Division har fortsatt ingen utgivelsesdato
Rainbow Six-bullshots
Farcry 5, 2016
Nytt Trials
50 mennesker løper på scena for å danse foran et hav av journalister og bloggere på laptopene sine
Nytt Prince of Persia eller Splinter Cell eller Ghost Recon
BG&E2 ikke nevnt
Ubisoft tror fortsatt rabbids er populære
Aisha Tyler får oss til å cringe av vitser som ikke funker

Squenix
Mer Tomb Raider
Just Cause 3 kommer i 2015
Deus Ex: 2016
Nytt Hitman
Mer fra FF15
FF7-teaser, viser seg å ikke være FF7.
Kingdom Hearts release-dato
Dragon Quest Heroes

EA
Ballfysikken fra tidligere sportsspill var dritt, nå er den endelig realistisk
Sport
Sport med damer
Sport
Battlefield: Star Wars
Annet Star Wars-spill
Mer Star Wars
Sport
Sport
Sport Wars
Mirror's Edge

PC-gaming
VR kommer totalt til å ta av dere
Arma 3 har et nytt kart
indieeeeeee
indieeeeeee
indieeeeeee
indieeeeeee
CliffyB presenterer et nytt spill

Bethesda
Fallout 4
Doom
Dishonored 2
Kanskje en teaser for MachineGames sin neste ting
ESO-ekspansjon?

Globalt
Noen, sannsynligvis Sony, har Conan O'Brien på scena
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#18
Mest keen på: Doom
Mest overrasket over hvor keen jeg ble på: Fallout

Jeg synes Fo3 var "greit nok...", spilte ikke New Vegas noe særlig, trodde jeg skulle ha lignende følelser rundt Fo4, men nå fikk jeg litt lyst på likevel.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Veldig skeptisk til snakkende hovedperson selv, men det er vel bare en tilvenningssak.

Ellers da, den faens Dishonored 2-traileren der er noe av det beste. Mest fordi jeg veit at Arkane fikser det sånn at spillet blir omtrent sånn når du spiller.