E3 Emner

#1
Somregel når E3 nærmer seg så snoker jeg på nettet kanskje mye etter ny info om spill osv som skal vises osv. Er det ok slik jeg driver på nå å lage emner i E3 tråden eller synes folket det bare er irriterans med mine små info tråder?
 
#4
Helt greit for meg også, så lenge det ikke er VELDIG små nyheter. At det kommer mange nyheter rundt E3 er jo nettopp grunnen til at E3-seksjonen har blitt opprettet. Men såklart, hvis du finner noe som ikke er super stort og passer godt inn i et eksisterende emne, så bør du jo nesten poste det der heller.[/forumpoliti] :svette:
 
#6
men for å utdype litt mer...

jeg er, som enkelte kjenner til, av den late sorten, så det å søke rundt på nettet etter spillnyheter er ikke akkurat min stil.
derfor er det veldig, veldig hendig at folk poster slike nyheter til min late beskuelse. :)

Keep up the good work mate!
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#8
Det skader absolutt ikke. :)
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#9
Selv om jeg antageligvis ikke kommer til å være innom subforaet så mye at det gjør noe, så kommer jeg lell med et forslag: om det blir litt mange emner, kan du jo lage et samlingsemne: "LarZen finner masse nyheter!" og bare lage et nytt innlegg hver gang det er noe nytt. Så kan man kanskje lage egne emner for diskusjoner rundt litt større hendelser.

bare mine 0.02$
 
#11
Opprinnelig skrevet av Gateway666@21.04.2005, 12.12
det blir litt mange emner, kan du jo lage et samlingsemne: "LarZen finner masse nyheter!" og bare lage et nytt innlegg hver gang det er noe nytt.
209436​
Da blir det sikkert mye dobbelposting og det som verre er :p

Neida, det hadde sikkert vært en god idé det også. Lag en avstemming LarZen!
 
#12
det hadde vært fint med et oppsumerings emne ja, der man liksom har alt litt oversiktelig, så kan man heller gå til andre emner (mange av emnene som det vil bli diskutert i eksisterer allerede) så kan man som gateway sier lage nye for de litt store nyheter (nye spill eller konsoler)
 
#13
Ja dere er jo inne på noe. For det er mange E3 nyheter om spill som kanskje ikke er så voldsomt viktig eller store. Og det vil bli mange topics utover fram til E3 det er sikkert...

Er bare redd for at dem som da vil lese om nyheter ang spill som kommer på E3 vil synes det er litt slitsomt å bla i en lang liste som jeg driver å skriver i....

Det jeg kan begynne å gjøre er å skrive på emne/beskrivelses feltet er om det er til Pc eller konsoll. Så er det ivertfall "litt" system for dem som ikke kjenner alle disse titlene. ?
 
#14
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@21.04.2005, 11.49

Er bare redd for at dem som da vil lese om nyheter ang spill som kommer på E3 vil synes det er litt slitsomt å bla i en lang liste som jeg driver å skriver i....

209452​
da kan de jo heller lete gjennom hele helvettes forumet etter et kanskje utdødd emne som muligens ikke eksisterer :p neida, det er et flott tiltak :tommelopp: du kan jo også legge inn linker om de allerede eksisterende andre emnene (mere presise emner) slik at folk kan bruke det som et navigasjons emne?