EA får ny sjef

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg gadd ikke lete opp en bedre kilde som har bedre ting å skrive om enn hvem Riccitiello har i sin vennekrets

Den gjengse spiller elsker de, hardcoregamerne hater de. En gang i tida var det omvendt i den forstand at den gjengse spiller ikke fantes eller ikke hadde peiling på hvem de var, mens jeg elsket EA mens Need For Speed (3) faktisk kom med noe nytt og fett. Uansett, han lover å "[...] investere i innovativ, framtidsrettet underholdningsteknologi.", hvilket kan tilsi en ny trend innen firmaet hvis han faktisk holder fast på den idéen. Problemet ligger vel også i at spil koster skjorta å utvikle nå, spesielt etter at HD-æraen har begynt, og at det har bidratt til den minkende originaliteten i industrien. Det går an å ha forhåpninger, siden EA etter det jeg har sett ikke er tilbakeholdne med å markedsfører spillene sine. Hvis EA gror baller til å prøve noe nytt tror jeg de kan få det til, men jeg holder meg foreløbig fast til "jeg tror det ikke før jeg får se det".

Lodin

Der Waaaah
SITAT(Buggz @ 28.02.07, 10.42) 54320
Uansett, han lover å "[...] investere i innovativ, framtidsrettet underholdningsteknologi.", hvilket kan tilsi en ny trend innen firmaet hvis han faktisk holder fast på den idéen.[/b]
Bare så synd at ganske jevnlig, Ca. en gang hvert år kommer en dust fra EAdyret og sier akkurat dette. "Fra nå av skal vi satse på nye og spennende spill verden ikke har sett maken til!" Så går de henn å slipper 7 ytterligere utgaver til av Godfather, en Wiiutgave av SSX som resirkulerer gamle baner og Sims 2 ad-on nummer 13 (som har samme innhold som Sims 1 ad-on nummer 13). Og Spore teller ikke, Selv EA er ikke så dumme at de ikke lar Will Wright holde på fritt.
Det kommer ikke til å skje noe denne gangen heller.