Earache Extreme Metal Racing-demo

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Som alle vet, kommer snart godspillet Earache Extreme Metal Racing, racingspillet hvor du kjører racingløp i Helvete for en gjeng halvkjente metal-band, ut. Spillet er designet av ei gotherjente som hadde arbeidsuke hos utviklerne (faktisk ikke kødd, står på hjemmesiden), inneholder lisensiert musikk fra masse gærninger og nå finnes det altså en demo.
Det virker som om de er litt desperate etter publisitet, og denne demoen skulle egentlig holdes tilbake inntil i kveld, men jeg gir en kald faen. Last ned her, og nyt de katastrofale kontrollene for de som ikke har gamepad. :D

Ser ut som et B- spill. Men du får gi førsteinntrykk når du har testet det da

SITAT(Mongis @ 06.06.2006, 14.13) 8220
Er vel mer et C spill. Ergo, det må testes. :p
[/b]
Godt mulig, ville bare ikke ta så hard i :hehe:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er temmelig... øøøhhh... ja. For å si det slik, designen i spillet er ikke nevneverdig forskjellig fra gode gamle BC Racers:

Det kom ut for elleve år siden. Bevares, det var da artig, men... det samme konseptet er liksom ikke like fresht nå. Uansett regner jeg med at EEMR kommer til å koste lommerusk når det kommer ut, så det kan jo bli et festlig partyspill.
Uansett skal jeg sikre meg omtalereksemplar når det rusler inn. :D

Merkelig spill må jeg si. Kjøre rundt som Frankenstein og andre eksprimenter og meie ned zombier er ganske uvanlig, og kanskje veldig originalt, men uansett så syns jeg ikke det var særlig moro. Å meie ned zombier og kjøre rundt med merkelige typer er ikke noe jeg fant underholdende. Men det sikkert ett hav av folk som liker den type Frankensteinstil og er lei av Mario Kart og NFS. De vil sikkert elske det.

Zombier faller lett fra hverandre:

Å spille det med tastatur var ikke så veldig lett. Kjørte rett opp en bakke og utfor.

Lodin

Der Waaaah
Ja det var jo og et spill. Typisk Mario Kart klone, men jeg ble sjarmert av den balleharry metallstemninga. Likte og at man har permanente våpen på kjerrene selvom det heller ikke er noe nytt. Desverre var det vanskelig å vite hva knappene på kontrollen gjorde siden de så klart ikke stemmer overens med Xbox kontrollen på ladeskjermen og man ikke kan stille dem inn.
Ikke halvparten så ille som man skulle tro fra denne tråden, men ikke noe for meg. ^_^