En haug CD-er

#21
tar brut boogaloo og my midnight creeps med glede, kan alltids avtale å møtes i byen en dag, hvis du ikke skal på hove da :)
 
#23
Tar gjerne Maiden-pakka om Retrosondre ikke behager deg... Og om du kan vente tre uker paa at jeg betaler, har ikke nettbank her. :angel:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#24
Ja, Retrosondre var først ute, men jeg har igrunn sans for at flere kan dele på noe i stedet for at én skal stikke av med alt. Så da holder jeg av Maiden-platene til du er klar til å betale for dem, også kan Retrosondre eventuelt få kjøpe de andre for 200 (ikke 195, nei).

Thetrain: Skal på Hove, men drar ikke før lørdag kveld. Så hvis du har mulighet til å treffes i Oslo sentrum i morgen f.eks. rundt klokka 17, kunne det passe bra. Det gjelder deg også, Retrosondre.
 
#26
Jeg seiler av gårde mot arendal i morgen(dvs. i dag) tidlig, så det går dessverre ikke.

Jeg tror jeg vet hvordan du ser ut, jeg vet ihvertfall hvordan nicholas ser ut, så vi kan ta det via ham kanskje. Ellers er jeg vel å finne i den campen med lavvo og partytelt(sikkert flere men jeh).
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#27
Vi skal bare på dagsturer til Hove på mandag og tirsdag, men det går jo an å ta med skivene en av dagene. Hvis du har en smart og enkel måte å få ordnet det på, er jeg med på det, evt. får jeg bare ta dem med og håpe at vi støter på hverandre tilfeldig.
 
#28
Jeg har heller ikke tid før Hove, men kan gjerne fikse det under festivalen. Skal vi si tohundredeogfemti med den ene Maiden-skiva og Slayer? Skal sette billettbånd på folk tidlig på mandagen iallefall..
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#29
Det høres aksetabelt ut. Må imidlertid ha sagt at Reign in Blood er sånn nyversjon uten original tracklist, tror det er to remikser lagt til på slutten av skiva etter originalsporene. Det er denne tracklista.
Og når jeg først er igang, skal det også sies at Panic! At the Disco-plata er en rett ut ræva skive som det ville vært uetisk å kreve betalt for. Men den står jo oppført som gratis, så da kan det passere. :p Ingen her må finne på å se Panic! At the Disco live på Hove.

EDIT: Ja, hvordan finner jeg deg ved billettbodene? Vet igrunn ikke om vi kommer så tidlig, men kan jo titte innom når vi er der. Jeg er 1.97, i midten av 20-åra og har helskjegg, så jeg burde være rimelig lett å få øye på.
 
#30
Jeg har nå iallefall noe å gå utifra etter å ha klikket meg inn på din Husblogg :) Vet at den er dårlig, derfor jeg kaster den rett videre i retning søsteren min :B Kan sende deg mobilnummeret mitt på PM til deg, så kan du sende meg en esemes når du er der ellernoe.
 
#31
Hvis du gir mine skiver til sondre kan jeg prøve å få ham til å gi dem til meg. Det skal ikke være umulig
 
#34
Slayer - Reign in Blood
Panic! At the Disco - A Fever You Can't Sweat Out

Hvis de ikke er borte gir jeg deg en femtilapp + porto for dem.

j, veit Panic-plata suger, men andreplata er jo faktisk god. "må ha hele samlingen"
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#35
En femtilapp høres bra ut. Jeg har adressen din fra forrige gang (hvis du fortsatt bor i i 10B ), så da kan du egentlig bare overføre 73 kroner til konto 97134015806.

EDIT: Slenger med Ass Cobra av Turboneger også fordi det er plass i konvolutten og jeg ser av CD-samlinga di at du mangler den. ^^

Resten av platene går til en bruktsjappe i morgen, så hvis noen er interessert i noe av det som er igjen, er det siste sjanse nå.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#37
Burde la seg gjøre. Sender melding i morgen om tidspunkt og sted.
 
#38
En femtilapp høres bra ut. Jeg har adressen din fra forrige gang (hvis du fortsatt bor i i 10B ), så da kan du egentlig bare overføre 73 kroner til konto 97134015806.

EDIT: Slenger med Ass Cobra av Turboneger også fordi det er plass i konvolutten og jeg ser av CD-samlinga di at du mangler den. ^^

Resten av platene går til en bruktsjappe i morgen, så hvis noen er interessert i noe av det som er igjen, er det siste sjanse nå.
Da vert penga overført, tror du skal ha de iløpet av dagen!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#40
Det som ikke ble solgt her gikk til en bruktsjappe, så nå er det tomt. Takk til alle. ^^