Enda et dødsfall pga. PS3

sheriffen

humre humre
#2
Vi må helt klart skylde på Sony og PS3 for at politiet skøt en ubevæpnet tenåring i sitt eget hjem.

Jeez, jeg skjønner at alle på internett hater Sony for tiden men dette er bare idiotisk.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#3
Vel, det er jo Sony sitt produkt som lager situasjonen. De kunne jo innsett hvor elendige fabrikker de hadde og launchet senere? Istedenfor det halvrassne media-hype launchen vi ser nå. Sony kan ikke gjøre annet enn å sitte med litt moral over at folk DØR fordi, ja, de launchet når de ikke var klare. Det er veldig gråsone, og "skylden" er delt, mest er det jo nervøse maktsyke politimenn (ærlig talt, hvordan ta feil av en håndkontroller og en pistol). Men Sony går ikke herfra med helt rent mel.

Sikkert fin PR.

Det er rimelig latterlig hvor mye hype den grafikkmaskinen får. Og at folk dør for den, jess, er grafikk så viktig for kunden. Kanskje på tide å droppe studiene?
 
#4
Stricklands hund ble også drept av politiet. <_<



Men jeg liker ikke hunder uansett :) .
 
#5
SITAT(di Valore Scadente @ 05.12.06, 00.12) 39261
Vel, det er jo Sony sitt produkt som lager situasjonen. De kunne jo innsett hvor elendige fabrikker de hadde og launchet senere? Istedenfor det halvrassne media-hype launchen vi ser nå. Sony kan ikke gjøre annet enn å sitte med litt moral over at folk DØR fordi, ja, de launchet når de ikke var klare. Det er veldig gråsone, og "skylden" er delt, mest er det jo nervøse maktsyke politimenn (ærlig talt, hvordan ta feil av en håndkontroller og en pistol). Men Sony går ikke herfra med helt rent mel.

Sikkert fin PR.

Det er rimelig latterlig hvor mye hype den grafikkmaskinen får. Og at folk dør for den, jess, er grafikk så viktig for kunden. Kanskje på tide å droppe studiene?
[/b]
Du tar feil. De som bør ta skylden for dette er jo utelukkende produsenter av skuddsikre vester. Hadde de laget nok til alle i hele verden, hadde vi ikke hatt mord. :rulleøyne:
 

Terje

mostly harmless
#6
Jammen hvordan er nå dette Sony sin skyld? En tulling stjæler en verdifull gjenstand og blir gønna ned av triggerhappy snut under arrestasjonen. Ja dette er selvfølgelig produsenten av gjenstanden sin skyld som lager noe enkelte folk anser for å skyhøy verdi. Klart som dagen.

Dømrade tullprat. Folk blir drept over verdifulle gjenstander hele tida. Det er da ikke produsentene sin skyld.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Det er en annen situasjon. <_<
Dette har lite med at det er en PS3 og mer med at det er en dyr gjenstand. Folk har sikkrt blit skutt av purken over PCer og andre ting også.
Det som virkelig irriterer er at de sikkert ikke får en smekk på fingra engang. Når hørte vi sist om politi i statene som fikk fyken og fengsel for overdreven bruk av vold eller annet snusk?
 
#11
beklager topic-tittelen.

jeg leste knapt artikelen før jeg laget emnet. my bad.
men det er helt klart et helt unødvendig dødsfall, om det er sonys skyld vil jeg ikke helt si.
 

feytus

deep space 9mm
#12
SITAT(di Valore Scadente @ 05.12.06, 01.12) 39261
Vel, det er jo Sony sitt produkt som lager situasjonen. De kunne jo innsett hvor elendige fabrikker de hadde og launchet senere? Istedenfor det halvrassne media-hype launchen vi ser nå. Sony kan ikke gjøre annet enn å sitte med litt moral over at folk DØR fordi, ja, de launchet når de ikke var klare. Det er veldig gråsone, og "skylden" er delt, mest er det jo nervøse maktsyke politimenn (ærlig talt, hvordan ta feil av en håndkontroller og en pistol). Men Sony går ikke herfra med helt rent mel.

Sikkert fin PR.

Det er rimelig latterlig hvor mye hype den grafikkmaskinen får. Og at folk dør for den, jess, er grafikk så viktig for kunden. Kanskje på tide å droppe studiene?
[/b]
Herregud, hva er det du prater om? At Sony må ta på seg skylda fordi en eller annen lobo har stjålet en PS3, og fordi noen enda mer lobotomerte politifolk skyter gutten? Hva blir det neste?

SONY HAR SKYLDA FOR GLOBAL OPPVARMING!

Skjerpings! :D
 
#13
feytus :rulleøyne:

Dette er spillegal, la meg forklare deg hvordan det fungerer her.

Du skal ikke ha andre guder enn veteranene på spillegal
Du skal ikke misbruke deres navn.
Du skal ronke minst en gang, hver dag, til dette emnet
Du skal ære Yetipants og Nicholas
Du skal drepe alle som er uenige med dem
Du skal ikke bryte homse pakten
Du skal ikke tale sant om nye medlemmer
Du skal begjære din nestes post
Du skal begjære din nestes meninger, eller hans avtar eller andre som er negere.
Du skal alltid si ti ganger, hver dag "SONY IS ZE DEVIL"
 

SHDR

Gullmedlem
#14
Du glemte et par bud.

- Du skal alltid søke å tilfredsstille veteranene på forumet, derav den relative nykommeren SHDR, på alle måter; seksuelle tjenester ønskes ikke, de forventes.
- Du skal aldri motsi en veteran, da han sannsynligvis vet bedre enn deg. Hvis han er her enda, flere år etter registrering, er det fordi han ikke er blitt jaget vekk. Hvis han ikke er blitt jaget vekk, vet han automatisk bedre enn deg.

Shit, Nilo. Du er jo veteran selv. Hvordan kunne du glemme alt dette?
 
I

impywimpy

Gjest
#15
SITAT(NiloPilo @ 09.12.06, 19.39) 40661
feytus :rulleøyne:

Dette er spillegal, la meg forklare deg hvordan det fungerer her.

(Evig moro)

[/b]
Jeg beklager virkelig det jeg skal si nå, men Nilo, du kan være hysterisk morsom. Keep it coming, my boy, keep it coming. :hehe:
 
#16
SITAT(NiloPilo @ 09.12.06, 17.39) 40661
feytus :rulleøyne:

Dette er spillegal, la meg forklare deg hvordan det fungerer her.

Du skal ikke ha andre guder enn veteranene på spillegal
Du skal ikke misbruke deres navn.
Du skal ronke minst en gang, hver dag, til dette emnet
Du skal ære Yetipants og Nicholas
Du skal drepe alle som er uenige med dem
Du skal ikke bryte homse pakten
Du skal ikke tale sant om nye medlemmer
Du skal begjære din nestes post
Du skal begjære din nestes meninger, eller hans avtar eller andre som er negere.
Du skal alltid si ti ganger, hver dag "SONY IS ZE DEVIL"
[/b]
Årets post?
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#17
Opprinnelig skrevet av verdens gnag
Stricklands hund ble også drept av politiet.
Hva. Hvordan kan politiet være så onde/inkompetente at de ikke bare dreper noen pga. tyveri av en middels dyr gjenstand (i forhold til å stjele kronjuveler og slikt) men også bikkja hans.
Forjævlig.

Og forresten, Nilo, jeg lurer fremdeles på om du faktisk er litt tilbakestående eller noe :blunk:
 
#18
GungHo vi veit at du ble omfanget ved en gangbang der SHDR rævna morra di..
 
#19
Du skal ikke ha andre guder enn veteranene på spillegal
Du skal ikke misbruke deres navn.
Du skal ronke minst en gang, hver dag, til dette emnet
Du skal ære Yetipants og Nicholas
Du skal drepe alle som er uenige med dem
Du skal ikke bryte homse pakten
Du skal ikke tale sant om nye medlemmer
Du skal begjære din nestes post
Du skal begjære din nestes meninger, eller hans avtar eller andre som er negere.
Du skal alltid si ti ganger, hver dag "SONY IS ZE DEVIL"
[/b]
Isn't that the truth..

Amen!
 
#20
SITAT(GungHo @ 09.12.06, 20.19) 40704
Hva. Hvordan kan politiet være så onde/inkompetente at de ikke bare dreper noen pga. tyveri av en middels dyr gjenstand (i forhold til å stjele kronjuveler og slikt) men også bikkja hans.
Forjævlig.
[/b]
Synd at de ikke nevner hvilken hund, men ut i fra bildet av fyren, så var det sikkert en sånn liten ting med rosa klær på (hanhund såklart).

Hendelsesforløp: Dåren blir slått inn, og den rosa tingen hopper opp i buksebenet til den mest homofobe, ustabile konstabelen. Han skyter seg selv i benet for å kvitte seg med krabaten, og de andre politifolkene tror at det er mannen i sofaen som avfyrer skuddet. Et par granatkast og salver senere, er ps3 tyven eliminert.