Endel ymse spill til salgs

fieron

Plukker opp støvet ditt
#1
Siden jeg er så glad i se på bilder istedenfor å lese tekst, tok jeg bilder av det jeg skal selge slash vurderer å kvitte meg med.
Noen spillen går for 40,- andre spillen går for 100,- det finnes spillen som går for 150,- og et utvalg spillen som går for 200,-

Noen er inkludert frakt, noen ikke. Hvilke som koster hva og om det er inkl. frakt veit jeg ikke pr. nå. Det er nå bare å vise interesse så skal jeg si hva jeg ønsker :)

Har forresten en fungerende Sega Mega Drive og 8-bit Nintendo som kan selges.


http://img517.imageshack.us/img517/2307/cimg0238copy.jpg

http://img22.imageshack.us/img22/3995/cimg0234copy.jpg

http://img156.imageshack.us/img156/3731/cimg0241copy.jpg

http://img691.imageshack.us/img691/1898/cimg0239copy.jpg

PS. Jeg prøver iblant å late som jeg er med i den nokså lukka kretsen her på spillegal. Det medfører krampeaktige wannabe-kule utrykk osv. Får jeg lov?? pleeeease.. Kan sende med en Dumle med hvert spill hvis jeg får lov.

PPS. Ble litt mye tull her nå, men spillene er til salgs. I shit you not.

PPPS. I shit you not fikk meg til å tenke på The Human Centipede. Flott.

Solgte spill

Houseman
Metal Gear Solid 4
Little Big planet

Yetipants
Uncharted 2
Viking Battle for Asgard

Kleevah
Heavy Rain
The Warriors
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#2
Synes jeg ser MGS4 i ikke-platinumversjon der, kjøper det for 150 kroner pluss porto hvis jeg slipper å hente på Jevnaker.

EDIT: Hvor mye skal du eventuelt ha for MGS4 og LittleBigPlanet kjøpt samlet?
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#3
Greit for meg. Veita faen hvor mye porto er på i disse dager? Sist jeg solgte et spill var da Guitaroo Man var nytt. Fantastisk spill forresten!

Tar meg en tur på posten imorgen, og finner ut hvor mye frakta kommer på. For meg er porto= fraktavgift+kevlardrakta spillet sendes i.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
Portoen er 26 kroner for opptil to spill sendt i samme konvolutt (går som regel under 350 gram), men et postkontor er ikke det billigste stedet å kjøpe boblekonvolutter. Hvis du har en Clas Ohlson i nærheten lønner det seg å kjøpe en tipakning med konvolutter for 30 kroner.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#5
Jeg har ikke Clas Ohlson i nærheten. Jeg har ikke engang Elkjøp, Expert, Siba eller Lefdal i nærheten. Der jeg bor koster spill minimum 649,- og det er generell elendighet. Jeg må ofte ty til blodpriser for å få det jeg vil ha. Sjeldent jeg må det siden jeg handler mest på nettet, men visse ting er jo vanskelig å kjøpe der.

Jeg har forøvrig mye bobleplast liggende, så trenger bare en vanlig kjip konvolutt. Detta årnær sæ!
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#6
Forresten, vil du ha med AO: Shadowlands gratis? Ellers blir det å kaste driten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Er det sånn å forstå at du selger alt arvesølvet? Hvis ja, er det aktuelt å selge Viking: Battle for Ass Guard og Uncharted 2: Uncharteder?

PS: Funker mye bedre hvis du ikke påpeker at du er fersk, bare lat som om du har hengt her lenge og sleng litt dritt hvis noen kiser seg så glir du rett inn. Velkommen. ^^
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#8
Yetipants Er det sånn å forstå at du selger alt arvesølvet? Hvis ja, er det aktuelt å selge Viking: Battle for Ass Guard og Uncharted 2: Uncharteder?
Tja, mye har jeg spilt igjennom, mye kommer jeg aldri til å spille igjen. Den samlefetisjen jeg engang hadde har falmet litt, derfor må jeg ikke på død og liv ha en drøss spill jeg ikke spiller. Kjenner dog et lite stikk i hjertet... Dessuten trenger jeg ikke pengene, så nøyaktig HVORFOR jeg selger veit jeg ikke helt.. Har 2 eksemplarer av Guitaroo Man, de selger jeg ikke :p

Er 300,- okey?

EDIT: Hvor mye skal du eventuelt ha for MGS4 og LittleBigPlanet kjøpt samlet?
300,- inkl. porto?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#9
300,- er en dealio. Send kontonummer på PM, så får du adressen min i retur. Er ikke noen stor MMORPG-er, så jeg står over Shadowlands.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Tja, mye har jeg spilt igjennom, mye kommer jeg aldri til å spille igjen. Den samlefetisjen jeg engang hadde har falmet litt, derfor må jeg ikke på død og liv ha en drøss spill jeg ikke spiller. Kjenner dog et lite stikk i hjertet... Dessuten trenger jeg ikke pengene, så nøyaktig HVORFOR jeg selger veit jeg ikke helt.. Har 2 eksemplarer av Guitaroo Man, de selger jeg ikke :p

Er 300,- okey?
Det er rimelig, absolutt. Inklusive porto? Sleng over en PM med kontonummer erru grei.

PS: Skjønner godt at du ikke selger Gitaroo Man, tror ikke det er sånt du lett snubler over på gata for å si det sånn. Og ja, det spillet er konge.
 
#12
hva skal du ha for heavenly sword?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#13
Hvis du selger Gitaroo Man så slår jeg deg i tissen! Ingen med respekt for ballene sine selger gitarooman.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#14
Selv når man har to?

Kan vel ikke selge God Hand heller, vel?
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#16
Yetipants: Det er rimelig, absolutt. Inklusive porto? Sleng over en PM med kontonummer erru grei.
Nei i dette tilfellet uten. Også bestemmer jeg porto, ikke Posten. I dette tilfellet blir det... 40,-!! Så, totalt 340,- for Uncharted 2 og Viking.

hva skal du ha for heavenly sword?
Heavenly Sword går for 120+25= 145~150.. Ja 150,- inkl porto.

Lawnmower Man, hvis noen kjøper det...
Er det i det hele tatt spillbart? Mange år siden jeg prøvde det, men mener å huske at det var 110% håpløst.
 
#17
Er det i det hele tatt spillbart? Mange år siden jeg prøvde det, men mener å huske at det var 110% håpløst.
Husker jeg leste det fikk totalslakt i Nintendomagasinet da det kom ut, og helt siden da har jeg hatt lyst til å prøve det, så for noen år siden testa jeg det på emulator og..ja, 100% håpløst er en understatement av dimensjoner.
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#19
Ang. Sega Mega spillene så blir det mye i frakt regner jeg med.. Hvis du skal ha alle? Gidder du komme med bud på de eller?
 

fieron

Plukker opp støvet ditt
#20
Forresten, jeg har ombestemt meg. Alle som vil kjøpe spill av meg må hente på døra mi i Jevn.. Brønnøysund. Se det positive i det, det blir ingen porto! :D

Legger til denne, fordi den er deilig.