søkte på Halo 3 på google video, så kom det opp denne , er det Halo 3 ? :usikker:
Ally F. Baby 12 Jan 2006 #1 12 Jan 2006 #1 søkte på Halo 3 på google video, så kom det opp denne , er det Halo 3 ? :usikker:
Mongis Medlem 12 Jan 2006 #2 12 Jan 2006 #2 Nei, ingen videoer/bilder eksisterer enda. Bungie har ikke en gang bekreftet at spillet er i utvikling. Så denne for en god stund siden, og mener å huske at det er en hjemmelaget video.
Nei, ingen videoer/bilder eksisterer enda. Bungie har ikke en gang bekreftet at spillet er i utvikling. Så denne for en god stund siden, og mener å huske at det er en hjemmelaget video.
D Deleted member 1518 Gjest 14 Jan 2006 #4 14 Jan 2006 #4 Bill Gates har bekreftet at det kommer hvertfall :ehm...:
Lodin Der Waaaah 14 Jan 2006 #5 14 Jan 2006 #5 Det der er fra en av skrytevideoene til MS fra før E3 i fjor. Den inneholdt masse kjappe klipp fra spill som Gotham Racing og Perfect Dark, men var bare typisk pre-rendra bullshit.
Det der er fra en av skrytevideoene til MS fra før E3 i fjor. Den inneholdt masse kjappe klipp fra spill som Gotham Racing og Perfect Dark, men var bare typisk pre-rendra bullshit.
Mongis Medlem 14 Jan 2006 #6 14 Jan 2006 #6 Jeg hørte at det var Fan Art. Men denne videoen er ganske lik den E3 teaseren for et par år siden, bare bedre.
Jeg hørte at det var Fan Art. Men denne videoen er ganske lik den E3 teaseren for et par år siden, bare bedre.
D Doctor Downs Gjest 14 Jan 2006 #7 14 Jan 2006 #7 søkte på Halo 3 på google video, så ... :usikker: [/b] Klikk for å utvide... Samme som mora mi som foreslo at jeg kunne ta et "google search" på "historie" hvis jeg ville komme inn på et historiekurs på UiO. Ikke bruk Google til alt, gå heller til en dedikert side.
søkte på Halo 3 på google video, så ... :usikker: [/b] Klikk for å utvide... Samme som mora mi som foreslo at jeg kunne ta et "google search" på "historie" hvis jeg ville komme inn på et historiekurs på UiO. Ikke bruk Google til alt, gå heller til en dedikert side.