Er kroppen din klar til Nintendo skal på klokka 18?

Lodin

Der Waaaah

Jeg vil påstå at den nok ikke er det?
Blir den nye dingsen hetende Cafe, Wii 2, Beem eller bare Nintendo? Vi får se.
Får vi endelig en grunn til å skru på 3DSen med e-sjappa og annonseres det noen flere stortitler? Vi får se.
Driter selv Nintendo i Wiien nå eller blir no mer enn bare Skyward Sword nevnt? Vi får se.

Vi får se.

Lodin

Der Waaaah
3DSen sin kropp er i det minste klar siden jeg poster fra den nå. =D Bare så synd sjappa hele tida detter opp og ned så man ikke får lasta ned en dritt.

Oppfølgeren til 3DS allerede avslørt! Har aldri vært klarere..

For å fleipe litt.

sheriffen

humre humre
Det der er min humor.

Hvilken remake annonseres i ettermiddag da? Må begynne å bli lite igjen nå, så kanskje vi får remakes av remakene?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Og med remakes menes SuperEagle-mode på alle 8- og 16bitspillene.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det som hadde vært fett: The Legend of Zelda Remix til 3DS. Små biter hvor du kjenner deg igjen fra ett eller flere Zelda-spill, men hvor fokus er på å mestre bestemte taktikker eller mekanikker. Gjerne med flere forskjellige grafikkstiler og kontrollsystemer. Bare... et Zelda-spill hvor man risikerte å se noe nytt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, ikke så smått. Jeg mener ikke at man skal kutte ut det narrative elementet i Zelda fullstendig, mer at jeg vil se et spill hvor strukturen ikke er hogget i stein fra start slik den har vært de siste årene. Hva om Link var på en åndelig reise for å bli sterk nok til å bekjempe Ganon/Vaati/Hufsa, og hver sekvens med småspill ble presentert som ledd i en vision quest? "It is dangerous to go alone! Take this peyote," mer eller mindre.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Fordi fans er verst. Det er jo fortsatt rabalder rundt strukturen til Majora's Mask (som egentlig også er klin lik, bare med en twist) og grafikken til Wind Waker. I begge tilfellene er det jo opplagt at haterne tar feil.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke sant. Vi får mekke det spillet selv.

Ryktes at de har leid inn et kor for å framføre en låt fra Skyward Sword. Det kan bli sweet. Håper også de forklarer hva som er anderledes med strukturen i spillet. Jeg tror folk flest er åpne for noe nytt i den gården. Lurer også på om vi får se hva det er som har tatt så innmari lang tid. Har de scrappa spillet flere ganger, eller har de virkelig jobba i fem år med spillet? Har lest massevis av rare rykter som at f.eks de har overført fly-mekanikkene til et planlagt Kid Icarus på Wii til dette spillet. Har også lest spekulasjoner i at spillet har både hest, båt og flying som transportmidler. Dumme spekulasjoner, selvsagt, men kjenner at jeg blir hypet allikavæl. Kroppen min er meget klar for et nytt konsoll-Zelda, hvertfall.

Ellers håper jeg at de viser masse nytt og spennende til 3ds, at Café overrasker positivt, at Pikmin 3 og som alltid at vi får se noe artig vi ikke hadde forventet oss.

Glær mæ.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Glær mæ til å se SSMB4, men ellers er jeg fairly meh. Får se om de annonserer flere klassikere til 3DS jeg kan få stå over, men det blir nok ikke mer interessant enn MGS3 for meg, nei.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det kommer et Mario Kart-spill til 3DS, dette er litt av en overraskelse.

Ser kult ut da, med pimping av karts.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Ja til WiiU. Leste navnet og så datt jeg ut av streamen. Æsj.

Old shit in new wrapping. Åja, så har man Wii U som er totalt ubrukelig for alle som har mer enn 1 tv i hus. Game over Nintendo. Ihvertfall i kampen om core/hardcore spillerene. Sikkert gøy for kidsa derimot.