Er Sly 2 dubba til Norsk?

Lodin

Der Waaaah
I reklamen snakker alle Norsk, coveret er på Norsk og det har et yndig lite Norsk flagg, men ingen steder står det at spillet faktisk er dubba. Husker jeg hadde det fett med orginalen, men hvis de har maltraktert stemmene denne gangen tror jeg at jeg holder meg langt unna (evt. importerer fra England).
Hvis dem skal begynne å dubbe spill hvor skal da ungene lære Engelsk fra? :usikker:

Spillet er dubbet, og Sly 2 er ikke det første. Mener det er noen andre spill som også er dubba...husker ikke helt. De burde i hvert fall selge både dubbet versjoner og orginal versjoner i butikkene. Sly 2 er i hvert fall, etter min mening, mye bedre enn det første. Vil gjerne spille den engelske versjonen også...

D

Deleted member 91

Gjest
Æsj, så ... homo. Det er ikke mulig å endre på det på options-menyen eller noe som helst? Blærgh.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
På min versjon av spillet (riktignok promo) kan man velge språk. Spiller selv på norsk (som i mine ører høres bedre ut enn den engelske, faktisk), så dette bekymrer meg ikke noe spesielt.

PS: Stemmene i den norske utgaven er gjort av skuespillere fra Cartoon Network, og står ikke tilbake for det beste du hører der. Så har du en pekepinn på kvaliteten.

Lodin

Der Waaaah
Men slik jeg forstår det så dubber de stort sett bare barnespill. Hvis Sly 2 er i nærheten så vanskelig som orginalen tviler jeg på at det er mange unger som gidder spille det.
Er uansett så mange andre bra spill der ute for tida at jeg driter i det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sly 2 er ganske mye bedre enn eneren - og en av tingene de har endret er vanskelighetsgraden. Betraktelig mye enklere nå, gitt. :)

Opprinnelig skrevet av Yetipants@24.11.2004, 18.18
På min versjon av spillet (riktignok promo) kan man velge språk. Spiller selv på norsk (som i mine ører høres bedre ut enn den engelske, faktisk), så dette bekymrer meg ikke noe spesielt.
Ja, du verden! Man kan faktisk velge språk i spillet. Jeg må ha oversett den biten en eller annen gang. Mitt spill...aaah...med forskjellige språk..aaah!

Opprinnelig skrevet av Yetipants@24.11.2004, 18.18
Ja, du verden! Man kan faktisk velge språk i spillet. Jeg må ha oversett den biten en eller annen gang. Mitt spill...aaah...med forskjellige språk..aaah!

Y

Yeah

Gjest
Huff. det høres sikkert bare teit ut.

er mye kulere med engelsk tale, så kunne du heller ha valgt norsk tekstet.