K Koopa Medlem 5 Des 2006 #1 5 Des 2006 #1 Er denne chipen til PS2 en grei chip? Jeg syns den virket så billig, men jeg vet ikke hva en chip har av verdi da. Vil den kunne bukes i en PS2 Slim?
Er denne chipen til PS2 en grei chip? Jeg syns den virket så billig, men jeg vet ikke hva en chip har av verdi da. Vil den kunne bukes i en PS2 Slim?
Yetipants Mein Gampf Medlem av ledelsen 5 Des 2006 #2 5 Des 2006 #2 Fant litt info her, ser kurant ut for meg iallfall. Når det er sagt så er den infosida der fra en nettbutikk, så ta det med i betraktningen.
Fant litt info her, ser kurant ut for meg iallfall. Når det er sagt så er den infosida der fra en nettbutikk, så ta det med i betraktningen.
Nilo Medlem 5 Des 2006 #3 5 Des 2006 #3 Kjøpte idag nettopp en ny ps2 slim med denne chippen, fully moddet til 1700 kr. Har hørt at man ikke trenger så mye mer enn dette.
Kjøpte idag nettopp en ny ps2 slim med denne chippen, fully moddet til 1700 kr. Har hørt at man ikke trenger så mye mer enn dette.
K Koopa Medlem 5 Des 2006 #4 5 Des 2006 #4 Tusen takk for hjelpen! Er godt mulig at jeg kjøper meg den der