F.E.A.R.

Novastrum

Feminist-elitist
#1
Trailere (sjekk iallefall ut official trailer #5)
Hvis dere ikke orker å se hele, må dere iallefall sjekke ut de siste 3 minuttene. Genialt.
(On second thought, sjekk ut #1 også, hehe)

Har begynt å glede meg skikkelig til dette spillet. Det ser ut til å inneholde alt det jeg ser etter i et FPS. Fysikken ser mildt sagt fantastisk ut. Om det holder på gameplay-siden gjenstår å se, men jeg tviler på at det kommer til å feile. Det finnes ingen utgivelsesinfo enda, men jeg regner med at det kommer i første kvartalet av 2005. Gleder meg! (Men ikke like mye som til Half-Life2 selvfølgelig). :flau:



 
#3
Opprinnelig skrevet av Shadar@04.08.2004, 10.19
Dette er litt gammelt nytt, Nova ... jeg kunne linket til tre andre poster om det samme. Men joda, pent spill. Ser skummelt ut. Artige skyggevolumer, og riktig snasne eksplosjonseffekter.

Kanskje jeg skal lage en stor "Black Blir Bra"-post også? Det er nemlig ingen som har meldt noe om det spillet enda :D
82826​
Black er til PS2 da. Hemmelig.

Jeg nevnte dette spillet i nyhetsekjonen på spillarena. :p :(

Det er bare sluppet ut et skjermbilde av spillet og det ser fantastisk ut. Visste du at det er utvikleren bak Black står bak Burnout?

Fysikken skal vist være helt utrolig og skal kune måle seg med Half-Life 2 og gjengen. Når det gjelder våpene skal det være slagkraftige prosjektilvåpen som suser av gårde å skaper gørr og ødeleggelser...kremt. Utgivelse er enda ikke satt. Tror dette er spill som PS2 fans bør glede seg til, men som du sa...det er ikke sikkert at det blir bra. Nå vet jeg ikke hvor mye du kan om dette spillet da.

Litt OF TOPIC kanskje :svette:
 
#4
Et ord: Lovende
Dette er definitivt et spill jeg ser frem til, men som Nova så gleder jeg meg mer til HL2.
Og når det gjelder spillet så likte de gangene når det gikk inn i slow-motion.
Og det ser ut til at det vil bli et rikelig skrekk-nivå i spillet også.
 

SHDR

Gullmedlem
#5
Sulky: That about nails it. Det som skulle distingvere Black var visst de kraftige våpnene, partiklene og ikke minst ødeleggelsen de skulle være istand til å forårsake. Lyden i spillet skulle visst være veldig viktig, våpnene skulle virkelig høres mektige ut for å reflektere skaden de yter på omgivelsene. Sett FEAR-traileren? Merker du røykskyene våpnene skader? Slikt skulle visst være et sentralt element i Black også, med murpuss og skitt som flyr i alle retninger. Gamespot har en reportasje fra E3 om spillet, der mye av tiden går ut på å fortelle om designerens meget entusiastiske prat om hvordan dette skulle være det ultimate skytespillet. Med vekt på skyte.

Her er uansett Gamespots E3-dekning. Les.
 
#6
hmm.

Spillet gikk alt for fort. Du ble ikke skikkelig skremt, Doom 3 mangler sikkert noe, men skremmningsmomentet der er perfekt, og fps delen er nesten perfekt.

I FEAR så fps delen spenndende ut, med skyting og sparking, som er sjeldent, men jeg rakk ikke å bli skremt, det så ut som et alt for stressende spill, man løp rundt hele tiden og skøyt, nonstop.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Shadar@21.08.2004, 23.46
Sulky: That about nails it. Det som skulle distingvere Black var visst de kraftige våpnene, partiklene og ikke minst ødeleggelsen de skulle være istand til å forårsake. Lyden i spillet skulle visst være veldig viktig, våpnene skulle virkelig høres mektige ut for å reflektere skaden de yter på omgivelsene. Sett FEAR-traileren? Merker du røykskyene våpnene skader? Slikt skulle visst være et sentralt element i Black også, med murpuss og skitt som flyr i alle retninger. Gamespot har en reportasje fra E3 om spillet, der mye av tiden går ut på å fortelle om designerens meget entusiastiske prat om hvordan dette skulle være det ultimate skytespillet. Med vekt på skyte.

Her er uansett Gamespots E3-dekning. Les.
91212​

Denne saken intereserer meg veldig Shadar, men den repotasjen er gammelt nytt for meg. :p . Er helt FPS gærn.

Klarer du derimot og skaffe flere bilder eller filmer av Black da blir det kos å få :flau:

Sier ikke nei takk til flere bilder og filmer av Killzone heller da. :D
 
D

Deleted member 365

Gjest
#9
Det som komemr til å bli bra med dette spillet (tror jeg hvis det blir bra, det er jo tross alt de som lagde NOLF) er at det går fort og det er ikke sneak og vær stille som faen. Istedet går det fort, utrolig bra fysikk, herlige eksplosjonseffekter, deilig bullettime og litt skummelt men ikke så skummelt at det ikke er mulig og spille det alene som er tilfellet i doom3. Jeg klarer ikke spille det alene. Det er umulig. Snufs.

JEG ER LEI AV SPILL DU MÅ SNIKE DEG BAK FIENDEN FOR OG TA HAN UT SÅ STILLE SOM MULIG! LEI LEI LEI LEI!!!
 
#11
Opprinnelig skrevet av Agradula@26.08.2004, 15.36
Det som komemr til å bli bra med dette spillet (tror jeg hvis det blir bra, det er jo tross alt de som lagde NOLF) er at det går fort og det er ikke sneak og vær stille som faen. Istedet går det fort, utrolig bra fysikk, herlige eksplosjonseffekter, deilig bullettime og litt skummelt men ikke så skummelt at det ikke er mulig og spille det alene som er tilfellet i doom3. Jeg klarer ikke spille det alene. Det er umulig. Snufs.

JEG ER LEI AV SPILL DU MÅ SNIKE DEG BAK FIENDEN FOR OG TA HAN UT SÅ STILLE SOM MULIG! LEI LEI LEI LEI!!!
93413​
Kan du droppe caps-låsen, den irriterer oss andre, men uansett så tenker jeg meg at du hater sånne spill som Thief 3?
Men uansett så ser ikke dette ut som et, la oss si "rolig" spill, det ser ut som et mer hack n' slash(for å si det sånn) lignende spill, men det ser ut til å bli rikelig bra for det om.
 
#13
Å fy faen, dette her ser spennende ut. Noen som vet åssen graffikmotor som brukes?
 
#15
Tillat meg å få si det på en annen måte: Det er et etablert faktum at Splinter Cell er ekstremt overvurdert.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#17
Hmm..

Opprinnelig skrevet av xenon
men uansett så tenker jeg meg at du hater sånne spill som Thief 3?
jeg elsker Thief 3.
Men det kan ikke sammenlignes. Der skal man snike seg rundt, stjele ting. Du er en tyv. EN TYV. I MIDDELALDEREN!! (å nei.. hadde jeg på caps lock igjen? ..)
Poenget mitt er at jeg begynner og bli lei av det, ikke at jeg hater det. Og ta thief da. Kan du egentlig sammenligne det med spill som for eksempel Splinter Cell (som er overvurdert, men gøy), eller hva med Metal Gear Solid?
og da mener jeg selvfølgelig bortsett fra at det er sniking.
Det er den eneste likheten.
Det som gjør Thief gøy er (etter min mening):
1: førsteperson. (ja man kan ta 3person. jeg vet det)
2: Middelalder.
3: Fakler man kan slukke.
4: Diversion of the enemy.
5: Morsom dialog istedetfor DØDENS (oops.. Caps-lock IGJEN)alvorlig.
6: Du er ikke en gal krigsveteran som kan drepe alt. Du dør i nærkamp.
7: Interresante baner
8: Litt mer interaktivt. Litt mer rollespill preg på spillet.
9: Istedetfor at du må finne alt kan man også faktisk kjøpe ting.
10:Endelig er det IKKE roboter i thief.

Det er egentlig ikke noen argumentering mot deg Xenon. Snarer en bekreftelse på at jeg hater ikke sånne spill. bare er lei av dem. Det finnes unntak. Men det gjør det overalt.
Jeg begynner og bli litt lei av metal, men allikevel er det et par band jeg liker.


Men tilbake til Topic. :D

F.E.A.R. som da står for Fear Encounter Assault and Reckon tror jeg blir meget bra. Det er faktisk det spillet jeg gleder meg mest til av de spillene som kommer neste år. Selvfølgelig bortsett fra Zelda.
Det beste er at voiceactingen virker faktisk troverdig. De banner til og med. WOOHOO!
 

Lodin

Der Waaaah
#19
Tar jeg feil hvis jeg antar at det finnes en lov der ute som sier at alle Monolith spill må ha akronymtitel?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#20
Opprinnelig skrevet av Lodin@18.09.2004, 00.44
Tar jeg feil hvis jeg antar at det finnes en lov der ute som sier at alle Monolith spill må ha akronymtitel?
104027​
Nei, du har rett. Og den skal helst ikke ha mer enn fire bokstaver. ^_^

De nye bildene var forresten deilige. Perfekte blodeffekter.