[Multi] Fallout 4 er definitivt noe som eksisterer

demake

Seksuelt godteri
#2
2299, eh? Ja, dette er nok Fallout.
Var det ikke snakk om et Fallout MMO for en tid tilbake? Håper det ikke er det.

Anywho, så kunne jeg tenkt meg et Fallout satt til vestkysten igjen. It's been too long.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#3
Høres ut som en greie for meg. Vanvittig mye mer gira på settinga til Fallout-serien enn Elder Scrolls-serien. Vil følge nøye med
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#5
Synes New Vegas var litt for slapt, men børster sikkert støv av gaming-muskelen for ei ny runde. Har hatt abstinenser siden jeg RAEG-quitta forrige gjennomspillinga av Fallout III (jeg hadde lagra feil savefil på den eksterne harddisken på et eller annet mystisk vis. Fra lvl. 17 og på god vei til å fikse den dumme parabolen til fresh out of vaultet. Jeee).
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Ganske sikker på at det ikke er en mumurperger. Teasersida er som nevnt i en annen tråd regga av Zenimax. Rettigheta til MMO i Fallout er det derimot fortsatt Interplay som sitter på og fortsatt noe de later som de jobber med.
Ett annet faktum er at det murres kritisk innad hos Zeni og Beth etter motagelsen Elder Scrolls Online fikk i pressen og på nettet. Det kommer til å måtte gjøre det jævlig bra før de gidder satse på enda mer online og det skjer ikke.
Så ja, det er BoS2. I Gamebryo-HD.
 
#8
Kan ikke forestille meg de lager nytt BoS. Det blir Fallout 4 i såfall.

Av nye ting jeg skulle sett.. tja. Foruten det rent tekniske og grafiske (3 og NV hadde vel tilsammen over 9000 bugs) vil jeg gjerne se mer variasjoner i landskapet sånn som i Skyrim. Fjelltopper, daler, innsjøer, dungeons. Mindre vandring i den jævla undergrunnen som i F3. Kanskje litt mer variasjon i questene, uten at jeg helt klarer å tenke på noe konkret i førsten. Håper alle de gode ideene fra NV blir videreført, samtidig som gis mer rom i storyen for å påvirke den i den retningen man ønsker sånn som det var der bare i enda større grad. I bunnen og grunnen vil jeg bare ha mer Fallout.
 

Terje

mostly harmless
#9
Jeg er igrunn fortsatt ganske lei av å bare utforske en ødemark og sjelden komme over noe spesielt annet en enda en ruin/hule med fler av de samme muterte monstrene, det samme lootet og muligens en bobblehead. Jeg liker serien, men som det blir sagt rett over så trengs det mer variasjon hele veien rundt egentlig. Ellers er jeg redd det blir satt fort på hylla igjen her.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#10
Undergrunnen og sånn var fet i III, mest fordi da fikk man bruk for snikeskills. De kunne du bare pælme ut vinduet i NV, som belønna deg for å kjøre trygt lockpick+small guns-løp. Og for guds skyld, fyll ut den ødemarken med noen greier, ikke sperr av steder man ikke vil at spilleren skal oppsøke enda med sjukt umulige fiender, og drit i cazadorene. Bare drit i dem. Faen.
 

demake

Seksuelt godteri
#12
Cazadorer ja. De hadde jeg helt glemt. Vprste fienden i et spill noensinne.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#15
Dette var en het potet på NeoGaf i går, og såvidt meg bekjent ble det oppdaget at annonseringen er falsk og stammer fra Polen?

Når det er sagt, så er annlnseringsdatoen sammenfallende med prisutdelingen til Spike, der Skyrim i sin tid ble annonsert. Man kan jo lure.