Fallout 4 Hype Train starter her! Choo choo!

Lodin

Der Waaaah
#1
Bethesda twatta akkurat denne linken. Med tanke på hvor mye de har nekta for at Fallout 4 eksisterer er det rart at de avslører det i morra og ikke under E3-konfen.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#3
Orker ikke hive meg på hype-toget før jeg vet om dette er noe jeg må vente fire år på.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Tipper det er motsatt med tanke på at de har dilla med Fallout siden Skyrim og Doom ble reboota etter det.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#7
Spillet de annonserer er et F2P Fallout MMO hvor pip-boyen har begrenset med strøm og må lades opp hver andre time. Man kan selvsagt kjøpe batteripakker så man slipper å vente. Samme med VATS... vent tre timer til AP-ene dine er tilbake, eller bruk 200 Fallout Bux(tm) for å få dem umiddelbart. Slippes på 360, PS3, Xbone og PS4 samtidig fordi ærlig talt PENGER.

Eller kanskje det bare er Fallout 3 HD. Sleng noen freeeeshe teksturer på dritten og kall det en dag.
 
#10
Håper på release av Fallout 3 / NV på nye kånsåller og november/desember release av Fallout 4. Det hadde vært helt perfekt for min titsplan, og jeg vet jo at Bethesta bryr seg om meg.
 
#16
Bare gi meg alle detaljene. Hvor lenge må vi vente på release? Det er vel ingen vits i å håpe på at det kommer i år. Blir det eksklusivt til konsollene først? Hvis det skjer klikker jeg. Ny Dogmeat? Ser sånn ut. Gleder meg.