[Multi] Far Cry 4: Cry Harder.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#1


Er dette noe vi ser frem til? Det blir sluppet til alt av konsoller og til din personlige datamaskin 18.11.14.

Jeg klarte aldri å komme meg inn i forgjengeren, mye fordi det ble sluppet på et litt ubeleilig tidspunkt. I tillegg har jeg en latent skepsis til All Things Ubisoft. Men slik som jeg forstår det, så er det mange her som er glad i forgjengeren?


Like fullt, så tenkte jeg at jeg skulle gi dette en fair sjanse. Alt jeg har sett av forhåndsvideoer ser veldig gøy ut, og det er mye å dille med. Jeg liker også fargene og omgivelsene, som 'popper' veldig.

Det står mellom dette og Dragon Age, men jeg tror Dragetiden får vente.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#4
Musikken i spillet er forøvrig komponert av Cliff Martinez, som mekket lydsporet i 'Only God Forgives', 'Spring Breakers', 'Drive', 'Solaris' og 'Traffic.'
 
#5
Likte treern ganske godt selv, og kommer garantert til å kjøpe fireren når jeg etterhvert får skaffet en Ps4. Synes settingen i dette spillet virker ganske bra.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#6
Elsket ihvertfall de første 2/3 av treeren, så dette skal kjøpes. Men det spørs bare om jeg skal vente en lønning eller to og kjøpe en PS4 eller holde meg til 360/PS3. Uansett tror jeg ikke det blir day one fordi Smash Bros., men er spent på omtaler.

Edit: Er visst mange italienske sider som har anmeldt det allerede og det ser lovende ut. Også 5/5 i The Guardian, da. De har jeg fått mer og mer tillit til når det gjelder spill. Eurogamer er littegrann mer skeptiske og gir en 8/10, på bakgrunn av at storyen ikke fenger og at Kyrat ikke er like spennende som Rook Island.
 
Sist redigert av en moderator:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
Siden det er Ubisoft venter jeg hvertfall til støvet har lagt seg og nøytrale omtaler er ute.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#9
Lol, ja. Har bare ikke hatt lyst på noen spill før nå. Spørs om du ikke må høre det noen ganger til hvis Far Cry 4 ikke innfrir. TrustedReviews gir det tross alt trekk for at faunaen er for agressiv.
 

Terje

mostly harmless
#10
Om ikke Far Cry 3 gjorde det for deg så prøv ihvertfall den frittstående ekspansjonen Far Cry 3: Blood Dragon. Episk åttitalls-pisstake. Siden hele Far Cry franchisen er på salg på Steam denne helga så koster Blood Dragon bare tredve spenn der akkurat nå. Verd så mye mye mer.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#11
Ifølge IGN-anmeldelsen har Far Cry 4 Blood Dragon-aktige deler hvor du er høy på peyote ellerno. Det er visst ca samme spillet som 3 og har tilogmed mange av de samme oppgraderingene på egenskapstreet(??).

Eneste negative jeg har hørt er at storyen ikke er noe særlig, men også i 3 gidda jeg ikke følge med på noen story-deler som ikke involverte Vaas.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Jeg likte i utgangspunktet Far Cry 3, inntil det pøste på med ræva designede oppdrag det faen ikke går an å lagre underveis i, og generell Ubisoft-aktig "alle spill skal ha samme struktur"-piss. Ettersom den siste der er ennå sterkere nå blir dette noe jeg skipper med æra i behold. Får se om jeg heller orker å spille ferdig Far Cry 3 en gang i tida.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#14
hater kommer til å hate men jeg var den eneste som likte Far Cry 2 (Jeg RP'et at jeg var Leo Dicaprio fra Blood Diamond) går noen rykter om at det er noen diamant oppdrag i FC4 så dette må prøves ut*





*når jeg får surret meg til å skaffe meg en next gen konsol/flyttet inn i nye leiligheten
 
Sist redigert:

Novastrum

Feminist-elitist
#15
Koste meg med FC3 på tross av høy bro-faktor og mye repetisjon. Klarte ikke å leve meg inn i handlingen til hovedpersonen for fem flate øre, men synes solid gameplay, og relativt artig oppgraderingssystem klarte å holde meg svært interessert nesten helt til slutten. Har også spilt det mye etter første gjennomspilling, så det er jo et godt tegn.
Ser ut til at FC4 byr på mye større variasjon, og jeg elsker fargebruken. Så lenge pang-pangen fortsatt er gøy så skal de mye til for at jeg ikke kommer til å like dette. Forøvrig piss at de har begynt å gi ut alle A-titler midt i uka. Hvor er fredagsreleasene mine?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#16
FC3 hadde en reddende faktor historiemessig, og det var alt som omhandlet stemmeskuespillet til Vaas.

Mye ost, testosteron, dubstep og repitisjon, men koste meg nok med det til å ville prøve 4 også. Kjenner bare jeg var glad jeg hadde gjort det meste før siste oppdragesrekka, ettersom det ikke var innbydene å teste mer etter å ha spilt ferdig historiedelen
 
#17
http://www.spillsjappa.no/far-cry-4-ltd-edition-ps4
495,- for Limited Edition (ikke Kyrat-versjonen vel å merke) fra spillsjappa. 8 stk igjen.

Har bestilt dette og gleder meg til launch. Tror ikke jeg har gledet meg like mye til et spill siden GTA V. I likhet med CockMcBalls likte jeg å klatre i radiotårn (låse opp nye våpen som endret spillestilen videre) og frigjøre outposts (ulike fremgangsmåter alt etter hvilket humør man er i). Spent på co-op....