FFVII-guidene

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#1
Har fått et par etterspørsler etter guidene mine, så jeg tenkte det var best å få opp et emne her.

Level 28 Walkthrough

Universalfilguiden

Level 28 guiden er ferdig, men universalfilguiden har jeg fremdeles ferie fra. Har planlagt å fortsette etter påsken. Kommer nok med mer info når arbeidet starter igjen.
 
#2
hehe... The GarlandG Walktrough Collection...
 
#5
Det du gjør er helt fantastisk! Jeg vil faktisk strekke meg til å si at det ikke er noen i hele Norge som har gjort like mye for Final Fantasy fans som deg, ja kanskje til og med Europa.

Hold oppe det gode arbeidet (direkte oversatt fra engelsk i henhold til Spillegals regel som forbyr all "ikke-norsk").
 
#6
der var guidene ja =)
tenkte og prøve meg på et low-level-game jeg o
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#7
Opprinnelig skrevet av CloudGal@29.03.2004, 23.00
Det du gjør er helt fantastisk! Jeg vil faktisk strekke meg til å si at det ikke er noen i hele Norge som har gjort like mye for Final Fantasy fans som deg, ja kanskje til og med Europa.

Hold oppe det gode arbeidet (direkte oversatt fra engelsk i henhold til Spillegals regel som forbyr all "ikke-norsk").
Takk, takk, men Europa er vel kanskje litt drøyt. Er nok andre der ute som skriver guider som en tulling i forhold til meg.

Tør jeg spørre hvor lang tid du brukte?
Level 28 FAQen tok vel omtrent en måned. Universalfilguiden har tatt mye lenger. Jeg har flere tonn med notater som det har tatt lang tid å samle sammen. Å finne ut alt om fiendene tar tid.
 
#8
Takk, takk, men Europa er vel kanskje litt drøyt. Er nok andre der ute som skriver guider som en tulling i forhold til meg.
Jo, jeg la kanskje litt på. La oss si Europatoppen da.
 
#9
i AM BACK PEOPLE!!! muahahahahaha

hakke vært p spillegal på drit lenge og det er helt foradra, ble vi sletta eller???

GarlandG er på topp ser jeg.. må fortsette med FFVII guiden snart da.. må komme videre :D
 
#10
Fikk FF7 i dag så... kanskje jeg skal se litt på guiden...
 
#11
Tenkte jeg skulle peke ut et par mindre feil mens vi venter på fortsettelsen på guiden (har ventet lenge nå, og gleder meg bare mer å mer) Hvor lenge skal du holde oss på pinebenken? Men uansett:

Neste stopp er Nibelheim. Du har vel ikke glemt fienden Jersey og en Enemy
Skill ved navn ????. Nå kan du ikke manipulere, så du får bare netre en kamp og
vente til de bruker den på riktig karakter.
Du har også glemt å si når våpenshoppen er tilgjengelig for salg av varer i Wutai. Ikke det viktigste, men det er lett å glemme å kjøpe hvis du følger guiden.. ;)

Har forresten sprunget fra 763 kamper til nå.. og gidder ikke mer. Venter heller på oppdatering.. :king:
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#14
Du har også glemt å si når våpenshoppen er tilgjengelig for salg av varer i Wutai. Ikke det viktigste, men det er lett å glemme å kjøpe hvis du følger guiden..
Ja, det var det ja. Husker du har nevnt det før, men jeg har nok bare glemt å redigere det inn. Nå husker ikke jeg engang når sjappa blir tilgjengelig, så det kan bli litt vanskelig akkurat nå. Hjelp, anyone? (jeg spør om hjelp i FFVII :laugh: )

Jaja, jeg sa jeg skulle fortsette etter påske, men akkurat nå driver jeg og bygger på en universalfil i FFX. Spiller litt FFVII nå og da, men jeg er faktisk ikke ferdig med disc 1 enda selv. Får se om det kanskje blir noen oppdateringer til begynnelsen av neste måned.
 
#16
FFX trenger man egentlig ikke guide til, med unntak av de ultimate våpnene og slikt. Men keep going :)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#17
Opprinnelig skrevet av bj0nniz@18.04.2004, 00.08
Ikke for å være frekk og kjip og sånt, men hva driver deg? :p
Jeg synes først og fremst det er moro å skrive guider, men det er et stort pluss med alle de positive tilbakemeldingene. Det er mange som vil ha og bruke guidene, så da har jeg liskom noen å jobbe for. Siden jeg har mine kunnskaper om spillet, må jeg nesten bruke dem til noe nyttig.

FFX klarer jeg fint uten guide, men jeg kommer til å bruke noen guider allikevel. Spesielt Item-guiden. Den er kjekk å ha. Ellers bruker jeg nok et par guider for å skaffe alle Overdrive Modes og alle mixene til Rikku.
 
#18
Ikke for å være dust eller.no.. men hvorfor skrev du dem ikke på Englesk? Det er jo meningen at folk skal bruke den og spille igjenom spillet, jeg tviler på at det er så mange FFVII hardcore fans her i Norge...


Men uansett, den guiden er sinnsykt bra, bare som jeg sa, syns at den ikke var på Engelsk, hadde gjordt seg ut mye bedre

Strålende jobb uansett Garland :thumbsup:
 
#19
Opprinnelig skrevet av Cloud Strife@18.04.2004, 15.38
Ikke for å være dust eller.no.. men hvorfor skrev du dem ikke på Englesk? Det er jo meningen at folk skal bruke den og spille igjenom spillet, jeg tviler på at det er så mange FFVII hardcore fans her i Norge...


Men uansett, den guiden er sinnsykt bra, bare som jeg sa, syns at den ikke var på Engelsk, hadde gjordt seg ut mye bedre

Strålende jobb uansett Garland :thumbsup:
Jeg er FF VII hardcore fan!

Men uansett, det er jo mange FF VII guider på engelsk fra før, og ikke så mange på norsk (er ikke sikkerpå om det er noen i det heletatt). Å jeg synes nå iallefall at det er lettere å lese på norsk!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#20
Opprinnelig skrevet av Cloud Strife@18.04.2004, 15.38
Ikke for å være dust eller.no.. men hvorfor skrev du dem ikke på Englesk? Det er jo meningen at folk skal bruke den og spille igjenom spillet, jeg tviler på at det er så mange FFVII hardcore fans her i Norge...
Det er enkelt og greit fordi det bare blir dritt hvis jeg skriver på Engelsk. Klarer ikke å utrykke meg riktig og slik. Har aldri vært noe spesielt god i å skrive på det språket. Men frykt ikke, jeg har en som oversetter den for meg, så den vil bli på Engelsk etter hvert. Skal opp på Gamefaqs når den er ferdig oversatt. Er en Low Level Guide der fra før, men den er sugen i forhold til min, så jeg får den nok opp.

Men men... takk for positiv omtale uansett... :rolleyes: