FFVII

Jeg tror nok de kommer til å slippe den ut på DVD, i tillegg til å slippe den ut på PSP når den kommer ut. Hvis ikke er det sikkert noen som ripper PSP utgaven og legger den ut på internett slik at man kan brenne den ut på DVD og nyte den i stua. Ikke noe problem folkens, det er høyst usannsynlig at den ikke kommer på DVD, så dere trenger ikke å uroe dere...

Final Fantasy Advent Children:
det er sagt at filmen vil slå nye høyder å at det er ca 2000 forhåndbestillinger på den allerede..

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Oh! Hvor fant du det bildet av Barret du har som avatar? Var det i traileren? :eek:

EDIT: Og hvor i helsike er sjokkert-smileyen blitt av?

Jeg tror man kan se et kort klipp av Barret under den første traileren, så vidt jeg kan huske.

Hvor kan man forhåndsbestille Final Fantasy VII: Advent Children?

Det er ett ganske kort klipp av barret. Og ett litt lengre av vincent som hopper ned fra ett tre. Det er jo to nye trailer ute nå.

Fenrir: Tror det kun er forholdsbestillinger i japan.

Dæven, detta så jo tøft ut, jo. Jeg hadde trodd Square dreit på låret ved å lage en ny FF-film, men ok..
Skal nok ha denne, og skal ikke se bort ifra at jeg faktisk plukker den opp på PSP óg, dersom det ikke er snakk om en pris (hvertfall ikke mye) høyere enn en normal DVD.

Noen som vet om den japanske utgivelsen vil inneholde engelsk teksting? Jeg tror neppe det selv, men det skader ikke å spørre.

P

Petruccitøs

Gjest
Teit at det er DVD-only release...hadde vært kult å se den på kino. Jeg gleder meg SINNSYKT.

Vincent..han er tøff.

sorry at jeg ikke har svart på lenge men kisten min er så konfirtabel og sove i at jeg ikke voknet på en liten stund..

Opprinnelig skrevet av Kamui+02.06.2004, 08.19-->
Opprinnelig skrevet av Vampire_man@18.05.2004, 12.44
<!--QuoteBegin-Petruccitøs
@18.05.2004, 14.06

Vincent..han er tøff.

Ja!! :D ! Helt enig! vincent er tøff som toget!! Alle som sover i kister er tøffe :tommelopp: !
Jeg sover uten hodepute. Holder det? :usikker: [/b]
Det har mange ganger hent at jeg har sovet på golvet når jeg har vert på LAN! (Jeg er tøff)

Opprinnelig skrevet av soppe+02.06.2004, 14.23-->
Opprinnelig skrevet av Kamui@02.06.2004, 08.19
Opprinnelig skrevet av Vampire_man@18.05.2004, 12.44
<!--QuoteBegin-Petruccitøs
@18.05.2004, 14.06

Vincent..han er tøff.

Ja!! :D ! Helt enig! vincent er tøff som toget!! Alle som sover i kister er tøffe :tommelopp: !

Jeg sover uten hodepute. Holder det? :usikker:
Det har mange ganger hent at jeg har sovet på golvet når jeg har vert på LAN! (Jeg er tøff) [/b]
Jeg har sovet på gulvet på badet flere ganger. Og det var ikke så mykt som man skulle tro.

Skal jeg være ærlig så synes jeg det begynner å bli litt mye videoklipp. Jeg mener, er ikke poenget med å se en film å se scener en ikke har sett før? Vi har jo sett 20% eller mer av scenene før filmen kommer ut. Handlingen er grei nok, men nå tror jeg at jeg har fått nok av "avsløringer".

C

Crizpy

Gjest
Enig der.
Jeg trur jeg hopper overe eventuele (enda fler) trailere og klipp..
Det blit bare tett. Vil ha en bra opplevese når jeg ser filmen, ikke tenke sånn "det er vel nå cloud snart kommer med motorsykkelen" el.l.

Nei, jeg venter til filmen kommer ut nå. Har varma opp litt med FFVII! Tenkte jeg skulle runne det før filmen kom bare for å få opp feelingen litt. :)