ffxi og ps2 hdd

#1





me cant wait, og herlig heten går for 99 US$ og det innkludere ffxi og en måned gratis spilling.
 
#2
Det så jo bra ut :D

Gleder meg veldig.. og sinnsykt billig..
Var det 40GB den ble??
 
#3
Kjøpte denne Network adapteren for noen måneder siden, og har ventet på en skikkelig annledning til å få brukt den. Har dessuten lenge ønsket med en slik harddisk, så det er vel bare å løpe å kjøpe, hehe ... Var jo forresten veldig billig også.
 
F

Fanta Boy

Gjest
#4
Vent litt, er dette en harddisk for ps2?
eller hva er det egentlig?(vet hva netverks adapteren er da :p)
 
#5
Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@21.03.2004, 22.42
Vent litt, er dette en harddisk for ps2?
eller hva er det egentlig?(vet hva netverks adapteren er da :p)
Det er en harddisk ja..
Lagre saver og slikt på den, i stedet for minnekort..
I tillegg skal man på visse spill kunne laste ned flere levler, updater, kamuflasjer og litt sånn ekstra ting :)
 
#7
kommer den 20'ende mars ette eller annet i USA, men vet ikke når den kommer til norge. sikkert i år, satser på august/september
 
#8
Harddisk til PS2 er gammelt nytt da.
 
#9
Hvor mye koster/vil det koste å spille FFXI online på PS2?
Eller for den saks skyld PC. Noen som har spilt det?
Er det verdt pengene? Jeg skal vel ha meg en slik harddisk.

Ganske kjekt, men, kommer vel litt ann på spilla, ikke mange
spill jeg liker som man kan legge til ekstra levels o.l., hvertfall
ikke til PS2
 
#10
Opprinnelig skrevet av Eyreon@22.03.2004, 10.49
Ganske kjekt, men, kommer vel litt ann på spilla, ikke mange
spill jeg liker som man kan legge til ekstra levels o.l., hvertfall
ikke til PS2
Etter hva jeg vet så er det ingen PS2 spill som er ute i dag, som har støtte for dette.. Men enkelte spill som kommer vil ha støtte for det, f.eks MGS3 hvor det skal gå an å laste ned ekstra ting, hva er ikke helt klart enda, men tror det var snakk om kamuflasjer hvertfall.. :)
 
#11
Opprinnelig skrevet av Jani+22.03.2004, 11.08-->
<!--QuoteBegin-Eyreon
@22.03.2004, 10.49
Ganske kjekt, men, kommer vel litt ann på spilla, ikke mange
spill jeg liker som man kan legge til ekstra levels o.l., hvertfall
ikke til PS2
Etter hva jeg vet så er det ingen PS2 spill som er ute i dag, som har støtte for dette.. Men enkelte spill som kommer vil ha støtte for det, f.eks MGS3 hvor det skal gå an å laste ned ekstra ting, hva er ikke helt klart enda, men tror det var snakk om kamuflasjer hvertfall.. :) [/b]
hum var overbevist om at NTSC versjonen av socom 2 har støtte for hdd, grunnet den patchen som kommer strax
 
#12
Opprinnelig skrevet av ak74u+22.03.2004, 12.07-->
Opprinnelig skrevet av Jani@22.03.2004, 11.08
<!--QuoteBegin-Eyreon
@22.03.2004, 10.49
Ganske kjekt, men, kommer vel litt ann på spilla, ikke mange
spill jeg liker som man kan legge til ekstra levels o.l., hvertfall
ikke til PS2

Etter hva jeg vet så er det ingen PS2 spill som er ute i dag, som har støtte for dette.. Men enkelte spill som kommer vil ha støtte for det, f.eks MGS3 hvor det skal gå an å laste ned ekstra ting, hva er ikke helt klart enda, men tror det var snakk om kamuflasjer hvertfall.. :)
hum var overbevist om at NTSC versjonen av socom 2 har støtte for hdd, grunnet den patchen som kommer strax [/b]
NTSC versjonen av SOCOM II har støtte for HDD ja, det stemmer.. Men jeg snakker nå om PAL spill, trodde det var det vi snakket om..?
Hvis du regner med NTSC, så er det spill ute med støtte for HDD yepp :)
 

Sancti

Terrorkatt
#13
Opprinnelig skrevet av Eyreon@22.03.2004, 10.49
Hvor mye koster/vil det koste å spille FFXI online på PS2?
Eller for den saks skyld PC. Noen som har spilt det?
Er det verdt pengene? Jeg skal vel ha meg en slik harddisk.
Koster rundt en hundrings i måneden, og ja, jeg mener det er verdt det. Det kan likevel være greit å ta en måneds pause innimellom, men man kan være inaktiv i tre måneder før brukerinformasjonen slettes, så det bør jo gå greit. Det er også ganske tidkrevende og utrolig avhengighetsskapende. Dét er jo litt skummelt.
 
#15
Gleder meg til dette spillet kommer ut i Europa, blir flere norske + flere engelsk snakkende som spiller!!
Er så kjipt å måtte vente på Amerikanerne til å logge på, de fleste japanerne party bare med andre japanere!
 
#16
Ser jo drit kult ut, og er et must for oss FF fans. Billig var det og. Men følger nettverk adapter også med, for i såfall hadde det vert dumt for jeg har jo nettopp kjøpt meg ett. <_<
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#17
Tja, vi kunne jo lagd en SG-guild hvis dette skulle anskaffes i flere husholdninger... Selv er jeg litt halv-spent, blir vel artig å se hvordan det blir med et mmorpg på PS2.
 
#18
De finnes jo faktisk allerede et mmorpg på ps2, men jeg tror det er ganske sugent.

Everquest Online Adventures: 78,2 % på gamerankings.com