FGC Bergen: Ultimate Marvel vs Capcom 3

oma

Village Drunk
#1
FGC Bergen holder Ultimate Marvel vs Capcom 3 turnering den 27. september på Biblioteket i Bergen Sentrum. Selve eventen varer fra 18 til 22 og er ikke bare turnering. Det er fullt mulig å komme for å spille casuals/friendlies både før, under og etter turneringen. Det vil være 1 setup til Tekken Tag Turnament 2 der, 1 til UMvC3 (Ultimate Marvel) og 1-2 setups til som ikke er bestemt enda, det kan du være med på å bestemme hvilken fighter vi skal støtte.

Om dette er første UMvC3 turneringen du deltar i, så er det gratis å delta. Om du har deltatt før, så er det en 20kr påmeldingsavgift. Igjen blir det 100kr til førsteplassen, 50kr til andre og tredjeplassen :D

Håper du har lyst å være med, dukke opp bare for å sosialisere eller se på. Om du kjenner noen i Bergensområdet som liker fightere, så inviter dem gjerne! :D

Er også muligheter for å møtes etterpå for å ta en pils eller spise noe for dem som vil det, arrangementet skjer jo midt i sentrum så burde være mulig ^^

Mer informasjon og påmelding her:
http://www.facebook.com/events/354089594672293/
 

oma

Village Drunk
#2
Det blir Casuals hos meg på torsdag (i morgen) for dem som kan og vil møte opp. For dere andre så kan man nøye seg med streamen http://www.twitch.tv/fgcbergen fra kl 18:30 og utover - Må gjerne gi tilbakemeldinger på om streamen funker bra eller ikke og eventuelt hva som kan gjøres bedre, her i tråden altså ^^
 

oma

Village Drunk
#5
Under en uke igjen til turneringen! Håper folk fra Bergen har lyst å komme!
 

oma

Village Drunk
#6
I dag skjer det! Kom fra 18 og utover for Ultimat Moro! Turneringen begynner ca 20, så vær der før 20 om du vil melde deg på. Det vil være casuals frem til da, og potensielt en seeding gjennom grupper om vi er nok folk ^^ Jeg vil poste stream når den er oppe rundt 18 også ^^

Husk det er mulig å komme for å spille Tekken Tag Tournament 2 også :D
 

oma

Village Drunk
#7
Så i det jeg starter streamen så finner vi ut at Biblioteket har flere låste porter enn vanlig og streamen vil ikke fungere. Vi har tatt det opp med dem, og de skal se hva de får gjort til neste gang om 2 uker. Det beste vi kan tilby i øyeblikket er derfor resultatene fra challonge. Inntil nestegang!

http://fgcbergen.challonge.com/umvc3turnering
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Hvis det - som her på bruket - er kommunen som drifter IKT-løsningen til biblioteket, mistenker jeg at det dere får gjort med de stengte portene = fuck all. Men lykke til, og grættis med gjennomført og sånt. :)
 

oma

Village Drunk
#9
Takker! Jeg har en liten misstanke om det jeg også, men it-"løsningen" de har er at det er ett annet firma som står for sikkerheten og det er egentlig ingenting biblioteket kan gjøre fra sin side annet enn å spørre dem om de syns det er ok at vi kan åpne de portene Xsplit bruker for å kunne streame. Når vår kontaktperson på biblioteket sendte forespørselen så han at biblioteket i Trondheim også hadde spurt om det samme, så han var positivt innstilt, men jeg holder hestene mine.