Final Fantasy Crystal Chronicles

Er det noen måte å få characteren som bærer den skåla med vann til å løpe? Jeg og kompisen min er dritt lei av å følge etter den som må gå med den...

I Lynari Desert (siste sted?) er det ett sted der du må kaste holy på en blomst, eller noe i den duren. Problemet er bare at jeg har leita ørkenen ut og inn uten å finne life, som man trenger for å kaste holy. Finnes life et sted i ørkenen, eller må man ha "life ring" eller noe i den duren (fire ring vet jeg at finnes, så hvorfor ikke?)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg som trodde det var litt random hvilke magicite man fikk, men men. Øh, ja. Jeg aner ikke.
Uansett... jeg og dama mi har bare kommet til femte år... hvor mange år må man spille før slutten er innen rekkevidde? Sånn ca.?

tror du er på år seks-sju når det er teknisk mulig å ta sistebossen.

Tror ikke det er random hvilke magicite man får, på første stedet får man f.eks. alltid (tror jeg) cure av andre/tredje fienden, avhengi av hvilken vei du går.

Noen anelse om hvor man må gå for å få brukt de forskjellige crafts'a (flame craft, lightning craft)?

du kan teknisk sett ta bossen etter 4. eller 5. året... Hvor mange år det går avhenger av hvor mange baner du tar uten å hente dråper for hvert år... Første gangen gjorde jeg det etter 15. året, men normalt sett skal man vel klare det etter ca 10....

nå er det en god stund siden jeg har spilt ffcc men en av de store byene kan helt sikkert hjelpe deg med craftinga(eller hvis foreldra dine har riktige professions)...

Dette er ikke turn-based fighting.
Man kan velge mellom fler forskjellige karakterer.
Det er multiplayer.

+++

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Med "+++" mener Variabel "det meste annet". Du burde heller spurt hva LIKHETENE var. :p
Likhetene er, såvidt jeg husker, disse:
- Noen av monsternavnene er de samme som i andre FF-spill
- Magien heter det samme
- Noen av tingtangene du kan plukke opp heter det samme

Og der stopper det. Takk og pris. :D

Opprinnelig skrevet av Yetipants@05.04.2005, 06.11
Med "+++" mener Variabel "det meste annet". Du burde heller spurt hva LIKHETENE var. :p
Likhetene er, såvidt jeg husker, disse:
- Noen av monsternavnene er de samme som i andre FF-spill
- Magien heter det samme
- Noen av tingtangene du kan plukke opp heter det samme

Og der stopper det. Takk og pris. :D
202431​
Du glemte Moogels (Stiltzkin!)

Bare jeg som sitter i en evighets klemme tid thingy thing i det spillet ? Går rundt og samler på dråpene, det har jeg gjort i 12 år no uten å i grunnen komme meg noen vei....Har kommet meg bort til en gate som trenger et element utenom de vanlige, hvordan åpner jeg den ? Og hvor finner jeg itemet jeg trenger for å lage Legendary Weapon ?

Jeg og to kamerater spillte dette en periode og hadde stor glede av det, men kom ikke særlig langt, år tre eller noe. Så har det bare stoppet opp, desverre... Helt glemt. Dessuten er en av oss lei det, er det noe tess med bare to?

Ja spillet kan fint spilles med bare 2... Et av de få spilla jeg faktisk har spilt mesteparten med sammen med dama....... Det her helt klart morsommere med 3 eller 4 men 2 funker også spørr du meg....

Du må lage det elementet ved å løse en pussle i Lynari dessert... Husker ikke ifarta hvordan man gjorde dette, men ta en titt på en spillside(gamefaqs f eks) så finner du raskt ut av det.... Husker jeg ikke helt feil så får man legendary weapons ved å ha faren din som blacksmith....

Er det mulig og linke dette spillet med mer en 16?