Final Fantasy Quotes Quiz

#1
Man må hoste opp med hvem som sier det, og fra hvilket FF. Man skal også beskrive hendelsen der sitatet er sagt, og hvem som sa det (og i noen tilfeller til hvem). Personen med riktig svar kan slenge opp ny quote, hvis vedkommende er 100% sikker. Hvis ikke, venter han/hun på bekreftelse. Hvis det går 24 timer uten at noen har svart, kan noen andre sette opp ny quote.

Første quote!

Beatiful... Makes my heart throb
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
*Hate Alice*

:flau:
 
#5
Opprinnelig skrevet av Wiseman@01.06.2004, 13.35
Genial thread. Nokså genial, iallfall. Aner ikke hvem som har sagt det der, men...
Ja det en en god idè! Me Alice må pokker meg svare på svarene!
 
#7
Opprinnelig skrevet av Alice@31.05.2004, 22.29
Man må hoste opp med hvem som sier det, og fra hvilket FF. Personen med riktig svar kan slenge opp ny quote. Hvis det går 24 timer uten at noen har svart, kan noen andre sette opp ny quote.

Første quote!

Beatiful... Makes my heart throb
Tviler sterkt på at noen sier dette...

«Beautiful» ;)


Spectre: Cut him some slack! Dophue.
 
#8
Jeg har hatt en nokså omhyggelig gjennomgang av Final Fantasy X, så jeg vet at det ikke er et sitat fra Seymour. :)

Nå har jeg grunnet over ordene en del, men rent ut sagt kan jeg ikke erindre sitatet. Derav spekulerer jeg på om det er fra et eldre Final Fantasy-spill.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Fenrir@01.06.2004, 15.34
Jeg har hatt en nokså omhyggelig gjennomgang av Final Fantasy X, så jeg vet at det ikke er et sitat fra Seymour. :)

Nå har jeg grunnet over ordene en del, men rent ut sagt kan jeg ikke erindre sitatet. Derav spekulerer jeg på om det er fra et eldre Final Fantasy-spill.
Jeg har spilt FFX veldi mye selv, jeg kan heller ikke huske akkurat det, men jeg kan huske at seymore brukte ordet beatiful noen ganger. Husker han sa noe som starta med beatiful mens du sloss mot han første gangen!
 
#11
BoYaH!!!!

Sisamez er t3h 1337!! Galuf sier dette etter at både han og hovedpersonen har blitt trollbundet av Faris' skjønnhet i FFV.
 

EagleJin

Bear Necessity
#14
good one, Sisa ;)

Det er Zidane i det de klatrer ombord i luftskipet fra Dali village.
 

EagleJin

Bear Necessity
#17
Det er Seymoure, FFX, like før vielsen i Bevelle

Ny (enda lettere):
"Time... Time is now"
 

EagleJin

Bear Necessity
#19
Uh.. Ja, Sephiroth, ja.

Hva med å legge til en regel:
man må skrive hvor i spillet sitatet er hentet fra. Blir det mer opp til detaljkunnskaper om spillene, og stenger litt mer av for vill gjetting.