Final Fantasy Tactics Advance

#2
Jeg har hatt spillet en stunn, men det er ikke akkuratt det beste FF-spillet så jeg har ikke spilt det så mye. Jeg har netopp gjort ett sånnet oppdrag der du skal ta noen som skal hogge ned ett tre. :blink:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
FF:TA er steike meg et genuint grovkalibret kvalitetsspill. Mer avhengighetsskapende enn crack, for satan.
Jeg har spilt i rundt 30 timer, men har ikke kommet så langt av den grunn... flesteparten av folkene mine er rundt level 20-25. Jeg bruker Marche mest, han er tanken min (soldier/fighter), Montblanc er gruppens offensive magiker med tonnevis av dritboosta Black spells og noen Time spells. I det siste har jeg også brukt Templaren, Hunteren og Fenceren min mye.
Jeg er ved missionen som heter "Gift Day", og den er så hard etterhvert at jeg har innsett at jeg må booste folkene mine en del mer før jeg kan ta den...

PS: Glemte å nevne Beastmasteren min, som er rå som få. Kuleste kampen evvah vant jeg ved å kontrollere en blå Panther og bruke Blaster på de to andre fiendene. Ettersom det var R4 penalty på Petrify røk han rett i buret og jeg vant kampen. :D
 
#4
Jeg er nettopp på et mission hvor den ene regelen er at jeg ikke kan bruke DMG2:Animals, og nettopp så er alle fiendene dyr. Litt vanskelig det der ja. :blink: :blink:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Det er sånne kamper man har Antilaw- eller Almighty-cards til. Eller Flee. ;)
 

Sancti

Terrorkatt
#9
Har spilt i 38 timer snart, den mest brukte er Leona, white mage, lvl 22.
Fryktelig avhengighetsskapende spill, i alle fall for min del. Kanskje litt ensformig, men fortsatt ikke kjedelig.
 
#10
alle syns dette er genialt og alt, det syns jeg er helt fint.
men jeg syns ikke det var så gøy. hvet ikke helt hvorfor.
litt synd , for dette hadde jeg gleda meg til...